خرید ملک و اخذ اقامت در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

معرفی دفتر خرید ملک و اخذ اقامت در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور

🔴 علی دری

🔹 علی دری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ملک و اخذ اقامت در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی دری :

✅ خرید ملک در کشور امن و زیبای قبرس شمالی با توجه به توان پرداخت شما و اخذ اقامت این کشور در کمترین زمان ممکن

✅ تنوع زیاد ملک با توجه به بودجه و توان پرداخت شما

و…

 

برای اطلاعات بیشتر با واتس آپ تماس بگیرید یا پیام دهید

🔸 شماره واتس آپ  09136425564

🔸 لینک واتس آپ ورود

🔸 شماره واتس آپ 00905338387877

🔸 لینک واتس آپ ورود

🔸 آدرس  اصفهان

مزیت خرید ملک در خارج از کشور چیست؟

خرید ملک در خارج؛ یک تیر و چند نشان

اگر اطلاعات زیادی در مورد خرید ملک در خارج از ایران نداشته باشید، احتمالا تصور شما از این کار صرفا یک سرمایه گذاری اقتصادی است. اما امتیازاتی که در پی خرید ملک در خارج به دست می‌آورید، فراتر از این‌هاست و می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. مزایای خرید ملک در خارج، در کشورهای مختلف با هم فرق دارد. در واقع، این کشورها دارای برنامه‌‌ها و قوانین متفاوتی در ارتباط با خرید ملک توسط اتباع خارجی هستند. اما به طور کلی، مهم‌ترین مزایای خرید ملک در خارج کشور شامل موارد زیر می‌شود:

سرمایه گذاری خارجی و به صرفه
دریافت اقامت کشور مورد نظر
گرفتن حق شهروندی کشور مورد نظر
دریافت پاسپورت آن کشور
امکان کار و تحصیل به صورت قانونی در آن کشور
برخورداری از خدمات مختلف از جمله خدمات درمانی رایگان
ایجاد یک منبع درآمد دائمی از طریق اجاره ملک

خرید ملک در خارج ارزان تر است!

متاسفانه افسار گسیختگی بازار مسکن در ایران و به ویژه پایتخت، باعث شده تا قیمت ملک در کشورمان نجومی شود. در حال حاضر، می‌توان تهران را در لیست شهرهایی قرار داد که بیشترین قیمت زمین و ملک را در جهان دارد. به عنوان مثال با پول خرید یک ملک در مناطق متوسط تهران مثل مجیدیه، می‌توانید یک خانه با همان مشخصات و حتی بهتر را در مرکز شهر شیکاگو بخرید! باورکردنی نیست اما طی دو دهه اخیر، قیمت ملک در آمریکا دو برابر شده در حالی که این افزایش قیمت در شهر تهران حدودا 78 برابر بوده است!
با این تفاسیر باید به شهروندان کشورمان حق بدهیم که به جای خرید خانه در داخل کشور، ترجیح بدهند در بخش املاک و مستغلات کشورهای دیگر از ترکیه گرفته تا کشورهای حوزه شنگن روی بیاورند. ترکیه یکی از کشورهایی است که ایرانی‌ها طی سالیان اخیر بیشترین سرمایه گذاری را در بخش املاک آن انجام داده‌اند. قیمت متوسط هر مترمربع خانه در استانبول 4600 لیر برآورد شده است. فقط کافیست یک حساب سرانگشتی انجام دهید تا متوجه اختلاف قیمت فاحش ملک در تهران و استانبول شوید.
خانه بخرید، اقامت بگیرید

دلیل اصلی بسیاری از افرادی که اقدام به خرید ملک در خارج از کشور می‌کنند، دریافت اقامت کشور مورد نظرشان است. با گرفتن اقامت یک کشور حق زندگی، کار و تحصیل به صورت قانونی را به دست خواهید آورد و می‌توانید از امکانات و خدمات کشور مربوطه بهره مند شوید. در حال حاضر، کشورهای مختلفی وجود دارند که برنامه اعطای اقامت به شهروندان خارجی در ازای خرید ملک را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این کشورها با هدف جذب سرمایه خارجی در بخش املاک و مستغلات، برنامه اخذ اقامت از طریق خرید ملک را طراحی کرده‌اند. این برنامه که در کشورهای اروپایی با نام ویزای طلایی شناخته می‌شود، این امکان را به شهروندان سایر کشورها داده تا با خرید ملک تحت شرایط تعیین شده، بتوانند اقامت کشور مربوطه را بگیرند. از جمله کشورهایی که برنامه گلدن ویزا را ارائه می‌دهند می‌توانیم به یونان، اسپانیا و پرتغال اشاره کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران