بهترین مرکز امور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس شمالی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز امور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس شمالی در تهران

🔴 شرکت مهاجرتی یورومای

🔹 شرکت مهاجرتی یورومای یکی از بنام ترین فعالان در زمینه امور مهاجرت و اخذ اقامت قبرس شمالی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت مهاجرتی یورومای :

✅ شرکت یورومای در زمینه های بورسیه تحصیلی ، ثبت شرکت واخذاقامت از طریق سرمایه گذاری که فقط با پرداخت 30% (۶۵۰ میلیون) از ارزش ملک درکشور قبرس شمالی صورت میگیرد، فعالیت میکند.

✅ شما می توانید با پرداخت 30% (۶۵۰ میلیون) از ارزش ملک درکشور قبرس شمالی برای اقوام درجه یک خود اقامت بگیرید.

✅ درصورتی که هرگونه سوال در خصوص سرمایه گذاری و اخذ اقامت داشتین با ما در ارتباط باشیدتا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

و…

 

🔸 با مدیریت  سمیه فیروزه

🔸 شماره تماس  09193092044

🔸 آدرس  دفتر قبرس :فاماگوستا

🔸 آدرس  دفتر تهران: پارک وی

 

مزایای سرمایه گزاری در قبرس شمالی چیست؟

1. قیمت بسیار مناسب ملک در قبرس شمالی:
در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت ها در میان کشور های مدیترانه ای است. قیمت املاک قابل خرید در مناطق ساحلی از 40 هزار پوند برای آپارتمان و ۱۰۰ هزار پوند برای ویلا آغاز می شود. آپارتمان ها و پنت هاوس های مجلل با بهترین شرایط با قیمت حدود ۲۰۰ هزار پوند انگلیس و ویلاهای بسیار شیک تا ۲۵۰ هزار پوند که در مقایسه با قیمت های املاک مشابه در سایر نقاط جهان بسیار کمتر است.

 

2. رشد سالیانه قیمت ملک در قبرس شمالی:
رشد سالیانه سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس شمالی حدود 15 تا 20 درصد بوده و بیشتر در مورد املاک پیش فروش شده صادق است. همچنین به دلیل بکر بودن نسبی این جزیره و اشتیاق بالای اتباع سایر کشورها برای اقامت و سرمایه گذاری ( به دلیل جاذبه های توریستی قبرس شمالی، هر ساله تعداد زیادی مسافر به اینجا آمده و با مشاهده شرایط، تصمیم به مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی میگیرند)، تقاضای خرید ملک هر ساله بالا رفته و به تناسب، قیمت ملک و خانه افزایش می یابد.

 

3. سرمایه گذاری به پوند انگلستان:
پوند انگلستان یکی از معتبرترین، پایدارترین و قوی ترین ارزهای دنیاست و هرساله اختلاف ارزش نرخ پوند به دلار و یورو نیز افزایش پیدا میکند. خوشبختانه خرید و فروش ملک در کشور قبرس شمالی به پوند انگلستان می باشد که این مورد باعث ترغیب سرمایه گذاران خارجی به خرید ملک میشود، زیرا در طول بازه زمانی کوتاه علاوه بر رشد قیمت ملک در این کشور، ارز پوند نیز ارزش افزوده خوبی را به همراه دارد که این باعث رشد چند برابری سرمایه برای خریداران میگردد. همچنین لازم به ذکر است که پوند، ارزی است که در مقابل هر تورمی مقاوم است و این نوع سرمایه گذاری در قبرس، سرمایه ی خریداران را نسبت به کشورهای دیگر نظیر دبی، گرجستان، ترکیه و… متمایز می کند.

 

4. دریافت سند ملک قطعی ورثه ای:
یکی از بزرگترین مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی دریافت سند تک برگ قطعی و مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. بر طبق قوانین دولت قبرس، سند ملک برای سرمایه گذاران خارجی و مردمان کشور قبرس کاملا یکسان است و حتی بعد از فوت خریدار، ملک بر طبق قوانین به طور کاملا برابر به ارث خواهد رسید و یا بر طبق وصیت نامه ثبت شده متوفی عمل خواهد شد و دولت قبرس برخلاف کشورهایی نظیر گرجستان، ترکیه و…. هیچ سهمی از ملک خریداران خارجی نخواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران