کارت ترکان بانو – بهترین مرکز چاپ و فروش کارت عروسی ، مکه، کربلا ، فوتی در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی کارت ترکان بانو – بهترین مرکز چاپ و فروش کارت عروسی ، مکه، کربلا ، فوتی در تبریز و سراسر کشور

🔴 مجموعه کارت ترکان بانو

🔹 مجموعه کارت ترکان بانو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه چاپ و فروش کارت عروسی ، مکه، کربلا ، فوتی در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کارت ترکان بانو :

✅ پخش عمده کارت های عروسی، مکه، کربلا، فوتی

✅ پخش به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت

✅ ارسال کارت به تمامی نقاط کشور در اسرع وقت

و…

برای دیدن نمونه های بیشتر با ما در تماس باشید

 

🔸 با مدیریت  مرتضی رعیت پرور

🔸 شماره تماس  09143107650

🔸 شماره تماس  35530769

🔸 آدرس  تبریز، خیابان امین روبروی پارکینگ پاساژ امت روبروی دبیرستان سعدی، پاساژ الکترونیک طبقه همکف پلاک 12

 

بهترین کارت عروسی چه ویژگی دارد؟

اگر بخواهید بهترین مدل کارت عروسی را انتخاب کنید، باید بدانید که چه ویژگی‌هایی در این سبک کارت‌ها مهم است. معمولا، “بهترین” برای هر عروس و داماد با شرایط مختلف، متفاوت است. اگر بخواهید بهترین کارت عروسی را انتخاب کنید، باید علایق‌تان را بشناسید. بدانید که چه سبک کارت عروسی را دوست دارید و تم موردعلاقه‌تان برای دیزاین جشن عروسی چیست. معمولا، بهترین کارت عروسی در عین سادگی، ظرافت، زیبایی و جذابیت دارد. ازجمله نکاتی برای انتخاب کارت عروسی، می‌توان به جنس کارت عروسی اشاره کرد. خوانا بودن نوشته‌های کارت عروسی و همچنین، زیبا بودن متن کارت عروسی، از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کارت عروسی است.

راهنمای انتخاب کارت عروسی
1-مدل کارت عروسی را انتخاب کنید
برای انتخاب مدل کارت عروسی، باید به خوبی فکر کنید و بدانید که به چه چیزهایی علاقه‌مند هستید. سبک موردعلاقه‌تان را در بین کارت‌های عروسی پیدا کنید. سعی کنید، مدل کارت عروسی را، متناسب با تم جشن عروسی انتخاب کنید. اگر تم جشن‌تان فانتزی و دارای بادکنک آرایی است، از کارت عروسی فانتزی استفاده کنید. اگر از تم روستیک استفاده می‌کنید، مدل کارت عروسی را بوهو انتخاب کنید. اگر تم جشن عروسی‌تان لوکس و فاخر است، حتما مدل کارت عروسی لوکس، بهترین گزینه برای شما است. یادتان باشد که این هارمونی مابین کارت عروسی و تم جشن عروسی، یکی از هیجان‌انگیزترین نکاتی است که جشن شما را لوکس و جذاب جلوه می‌دهد.

2-دیزاین کارت عروسی را انتخاب کنید
معمولا، در بعضی مدل‌های کارت عروسی، دیزاین‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه فردی، آن‌ را انتخاب کنید. بستن روبان دور کارت، وصل کردن گل ریز به روبان، چسباندن صدف در قسمتی از کارت و بستن کنف و دیزاین کارت با آن، ازجمله رایج‌ترین دیزاین کارت عروسی محسوب می‌شود. هرچند این بخش کاملا سلیقه‌ای است و شما براساس علایق شخصی و ایده‌هایی که در ذهن دارید، می‌توانید به دیزاین کارت عروسی فکر کنید. اما با مشاهده عکس‌هایی که در ادامه خواهید دید، ایده دیزاین کارت عروسی در ذهن‌تان ایجاد می‌شود.

3-تم رنگی کارت را انتخاب کنید
برای راهنمای انتخاب کارت عروسی، انتخاب رنگ نیز بخشی از ماجرا است. در بعضی از کارت‌های طراحی شده، می‌توانید تم رنگی موردعلاقه‌تان را جایگزین رنگ‌های به‌کار رفته در طراحی کارت کنید. انتخاب رنگ، معمولا با ایجاد هارمونی بین رنگ کارت و سایر المان‌های دیزاین در جشن عروسی، انتخاب می‌شود. هرچند رعایت کردن این هارمونی و نظم، چندان اجباری نیست. اما با درنظر گرفتن آن، می‌توانید به خوبی بدرخشید و هارمونی این بخش‌ها را در ذهن مهمانان‌تان به زیبایی نشان دهید.

4.متن کارت عروسی را انتخاب کنید
چیزی که بعد از ظاهر کارت در ذهن مهمانان می‌ماند، متن کارت عروسی است. متن‌های مختلفی در دفتر شعر فروشگاه‌های کارت عروسی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، متن کارت عروسی را انتخاب کنید. اما بسیاری از عروس و دامادها، علاقه چندانی به استفاده از یک متن تکراری در کارت‌شان ندارند. در چنین شرایطی، می‌توانید از اشعار یا متن‌هایی که موردنظرتان است، استفاده کنید. حتی بعضی از عروس و دامادهای خوش ذوق، خودشان شعر می‌نویسند و بهترین متن کارت عروسی عاشقانه و خاص را، خلق می‌کنند. اگر ذوق و هنر نوشتن شعر و متن ندارید، نگران نباشید. با مطالعه مطلب زیباترین و بهترین متن کارت عروسی می‌توانید متن کارت عروسی عاشقانه و جذابی را ذخیره کنید و برای درج در کارت دعوت عروسی درنظر بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران