تولید و فروش کود کمپوست در سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی تولید و فروش کود کمپوست در سراسر کشور

🔴 علی فریدونی

🔹 کود کمپوست

🔹 حیوانی وگیاهی

🔹 جایگزین کودهای دامی مرغی و شیمیایی

🔹 فاقد بو و علف هرز

🔹 حاوی عناصر مورد نیاز گیاه

🔹 پیشگیری از سله بستن خاک

🔹 کمک به اصلاح خاکهای شور و قلیایی

🔹 افزایش مقاومت گیاه در سرما و گرما

🔹 حفظ رطوبت و ذخیره سازی آب در خاک

🔹 ما تنی میفروشیم تنی ۷۰۰هزارتومان

🔹 ارسال به سراسر کشور

 

🔸 شماره تماس 09172620418

🔸آدرس شیراز

کمپوست (Compost) چیست

کمپوست (Compost) به مواد آلی گفته می شود که در طول زمان با جمع شدن در یک محوطه یا ظرف دچار پوسیدگی و تجزیه می شوند. کمپوست معمولا به عنوان بقایای مواد آلی شناخته می شود که می تواند به تهویه و غنی کردن خاک کمک کند.

کمپوست چگونه تولید می شود؟

در ساده ترین سطح فرآیند کمپوست سازی مستلزم ساختن یک پشته از مواد آلی مرطوب ( که به آنها زباله های سبز نیز گفته می شود) مانند برگ ، چمن و ضایعات مواد غذایی و انتظار برای تجزیه مواد بعد از گذشت چندین ماه است.

با این حال این روند می تواند به عنوان یک فرآیند چند مرحله ای و با نظارت بر ورودی های آب ، هوا و مواد غنی از کربن و ازت انجام شود. فرآیند تجزیه مواد با خرد کردن مواد گیاهی ، اضافه کردن آب و اطمینان از هوادهی مناسب با چرخش مرتب مخلوط در هنگام استفاده از کپه های باز به سرعت بیشتر این فرآیند کمک می کند.

قارچ ها ، کرم های خاکی و سایر موجوداتی که از مواد آلی استفاده می کنند باعث تجزیه بیشتر مواد می شوند. باکتریهای هوازی و قارچها فرآیندهای شیمیایی را با تبدیل به گرما ، دی اکسید کربن و آمونیوم مدیریت می کنند و بخش مهمی از فرآیند کمپوست سازی هستند.

چرا ما به کمپوست احتیاج داریم؟

باعث داشتن گیاهان سالم تر می شود

ماده آلی به عنوان روح یک خاک سالم شناخته می شود. اضافه کردن کمپوست به خاک حیاط یا باغ به گیاهان شما کمک می کند تا بزرگتر و بهتر شوند. ماده آلی موجود در ترکیب به خاک کمک می کند تا مواد مغذی و آب را در خود نگه دارد و این کار ضمن کمک به گیاه باعث کاهش خطر آلودگی خواهد شد.

موجب صرفه جویی در پول می شود

استفاده از این ترکیب به عنوان نرم کننده خاک یا مالچ نیاز شما به خرید این موارد را برای باغ و باغچه کاهش می دهد. تولید کمپوست در حیاط خلوت ممکن است هزینه های تخلیه سطل زباله شما را کاهش داده و تعداد كیسه های زباله ای كه خانواده شما استفاده می كند را كاهش دهد.

تولید آن عملی و راحت است

با تولید این ماده دیگر نیازی به حمل کیسه های برگ و سایر زباله های باغ / حیاط نیست. فقط کافی است آنها را به یک کپه یا سطل حیاط خلوت خود اضافه کنید تا به یک هوموس تیره غنی تبدیل کنید.

کمپوست جایگزین مناسبی برای دفن زباله است

زباله های باغ و یا حیاط ما تقریباً ۲۰٪ از کل زباله های دور ریختنی هر سال را تشکیل می دهد. تولید این ترکیب نیاز به سوزاندن یا دفن مواد آلی را کاهش می دهد و کیفیت خاک سطحی گرانبهای ما را افزایش می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران