بهترین مرکز تدریس مکالمه عربی عراقی در فضای مجازی در داخل و خارج کشور

در خوزستان ، شوشتر

معرفی بهترین مرکز تدریس مکالمه عربی عراقی در فضای مجازی در داخل و خارج کشور

🔴 علی خراتیانی

🔹 علی خراتیانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس مکالمه عربی عراقی در فضای مجازی در داخل و خارج کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی خراتیانی :

✅ تدریس مکالمه عراقی

✅ به صورت متن و صوت شهریه ماهانه فقط ۱۰۰ هزار تومان در واتساپ

✅ برای عضویت در واتساپ پیام دهید

۱- تدریس مکالمه عربی عراقی در فضای مجازی
۲- تدریس تاریخ اسلام و معاصر
۳- کانال خبری روشنگری

 

🔸 شماره تماس  09398042631

🔸 کانال خبری روشنگری در ایتا  alikharatiyani

 

مزایای یادگیری زبان عربی چیست؟

متمایز باشید.
زبان عربی یکی از زبان هایی است که به دلیل موقعیت خاص تجاری و استراتژیکی بسیاری از کشورهای عربی بسیار مورد توجه ابر قدرت های جهانی است. در نتیجه، تسلط به این زبان حتی اگر قصد مهاجرت به آمریکا یا کشورهای اروپایی را دارید، می تواند شما در کارتان از بقیه متمایز سازد.

یادگیری زبان شما را به فرهنگ، تمدن و ادبیات آن زبان نزدیک می کند.
فرهنگ عرب فرهنگ غنی است و تسلط به زبان عربی موجب می شود تا قادر باشید منابع و مراجع متعدد به زبان عربی از جمله کتب ادبی، اشعار، موسیقی و … را به خوبی درک کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین به راحتی می توانید با مردم عرب معاشرت کنید و با سنت ها، روش زندگی و عقاید آن ها بیشتر آشنا شوید. مردم عرب به مهمان نوازی مشهورند. این مهان نوازی دو چندان می شود اگر شاهد باشند که شما به زبان مادری شان با آن ها سخن می گویید.

تجارت مطمئن داشته باشید.
چنان چه در کار تجارت و بازرگانی هستید، حتماً می دانید که کشورهای عربی منطقه خلیج فارس بازار بی نظیری برای تجارت هستند. تسلط به زبان عربی برگ برنده ای در تجارت با بازرگانان عرب محسوب می شود.

کتاب قرآن را عمیق تر بخوانید و درک کنید.
تسلط به زبان عربی باعث می شود تا کتاب آسمانی مسلمانان را بهتر بخوانید و آموزه های آن را عمیق تر بیاموزید. در واقع تسلط به زبان عربی درک تان را از دین اسلام ارتقا می دهد.

زمینه های شغلی زیادی را برای خود ایجاد می کنید.
نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی تقاضا برای افرادی که به زبان عربی مسلط هستند، رو به افزایش است. شغل هایی نظیر مترجمی زبان عربی، تدریس زبان عربی، مشاور اقتصادی مسلط به زبان عربی و … از جمله شغلی هایی است که تقاضای فراوانی در سطح داخلی و بین المللی دارند.

آشنایی با بسیاری از علوم و رشته ها
بسیاری از علوم و رشته ها مانند فلسفه، طب، معماری، نجوم و جهت یابی، ریاضیات و ادبیات مدیون دانشمندان مسلمان قرون پیش هستند که منابع مرتبط با آن ها به زبان عربی نگاشته شده است. بنابراین آشنایی با زبان عربی می تواند باعث دسترسی تان به منابع اصلی بسیاری از علوم و رشته ها گردد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران