تعمیر و عیب یابی خودرو های چینی در بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند
کد کسب و کار : 96229
    استانخراسان جنوبی
    شهربیرجند
    اینستاگرامhttps://instagram.com/majid4260
    آدرسخراسان جنوبی بیرجند خیابان توحید چهار راه سوم

معرفی مرکز تعمیر و عیب یابی خودرو های چینی در بیرجند

🔴 مجید صفری

🔹 مجید صفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و عیب یابی خودرو های چینی در بیرجند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید صفری :

✅ تعمیر وعیب یابی انواع موتور و گیربکس

✅ خدمات برقی و سیم کشی*خدمات تنظیمی متورها با بروز۰ ترین نرم افزار اسکنر

✅ دارای گواهی نامه هایی تخصصی وفنی بینول مللی از مدیران خودرو

✅ هدف ما ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتری میباشد

کلیه خدمات با ضمانت ارائه می گردد

 

نشانه های خرابی خودرو چیست ؟

لامپ‌های سوخته

از ابتدای ساخت خودرو، چراغ‌هایی در جلو و عقب وسیله نقلیه جاگذاری شد که علاوه بر بخشیدن زیبایی به ظاهر آن، کار روشن کردن فضای مقابل راننده و دادن اخطار به ماشین‌های روبه‌رو و پشت سر را نیز به عهده داشتند.

بازدید دوره‌ای لامپ‌های به کار گرفته شده در داخل چراغ‌ها ازجمله اقداماتی است که رانندگان نباید آنها را فراموش کنند. نسل قدیم لامپ‌ها از نوع رشته‌ای بود و به مرور زمان به علت خشک شدن رشته‌های فنری داخل آنها و پاره شدنشان، عملا از چرخه فعالیت خارج می‌شدند. هرچند لامپ‌هایی که امروزه برای خودروها طراحی و ساخته می‌شوند از نوع ال‌ای‌دی و با طول عمر بالاتری هستند؛ اما آنها نیز نباید مورد غفلت قرار بگیرند و بازرسی نشوند. خرابی آنها علاوه بر این که شما را با پرداخت جریمه پلیس مواجه می‌کند، باعث افزایش احتمال تصادف نیز خواهد شد. تصور کنید لامپ راهنمای سمت راننده خودرویتان سوخته باشد و بخواهید به سمت چپ دور بزنید. عدم اطلاع راننده روبه‌رو از تصمیم شما فاجعه‌ وحشتناکی را می‌تواند به دنبال داشته باشد. همین خطر وقتی چراغ‌های ترمز عقب خودرو با مشکل موجه شده نیز شما، سرنشینان و خودرویتان را تهدید می‌کند.

صدای غیرطبیعی تسمه‌ها

اجزای داخل موتور خودرو با تعدادی تسمه با یکدیگر در ارتباط هستند. تسمه‌ها که معمولا از جنس لاستیک ساخته می‌شوند به مرور زمان در مواجهه با گرمای موتور، خاصیت نرم و انعطاف‌پذیری خود را از دست می دهند و شکننده می‌شوند. پاره شدن هر یک از آنها ادامه کار یکی از بخش‌های حیاتی موتور را مختل یا غیرممکن می‌کند. اگر هنگام کار کردن موتور با صداهای غیرطبیعی و سوت‌مانندی از داخل کاپوت روبه‌رو شدید، نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید. این صداها آغاز خرابی تسمه‌ها و اجزایی همچون هرزگردهای داخل موتور است. رانندگان و مالکان خودرو باید هر چند وقت یک بار وضع ظاهری تسمه‌ها را بازرسی کنند و در صورت وجود ترک‌های ریز روی آنها و همچنین صداهای غیرطبیعی نسبت به رفع مشکل و تعویض سریع آنها اقدام کنند. تسمه تایم، یکی از مهم‌ترین آنهاست که اگر در زمان فعالیت موتور پاره شود، معمولا هزینه‌ زیادی روی دست مالکان خودرو خواهند گذاشت.

دنده‌هایی که راحت تعویض نمی‌شوند

اگر خودرویی دارید که به مکانیسم تعویض دنده دستی مجهز است و می‌بینید مثل همیشه تعویض دنده‌هایتان به آسانی انجام نمی‌شود، بی‌تفاوت نباشید. تعویض سخت و معمولا همراه با صداهای غیرطبیعی دنده‌ها می‌تواند نشانه‌هایی از تنظیم نبودن کلاچ، کاهش سطح روغن واسگازین گیربکس، خرابی دنده برنجی‌های داخل گیربکس و خرابی دیسک و صفحه باشد. هر چقدر نسبت به این مورد بی‌تفاوت‌تر باشیم هزینه برطرف کردن آن افزایش پیدا خواهد کرد. تصور کنید فقط به دلیل کم بودن سطح روغن واسگازین و سرریز نکردن آن دنده‌های داخل گیربکس دچار ساییدگی شوند. این اتفاق علاوه بر ایجاد صداهای ناهنجار زوزوه مانند در زمان حرکت، می‌تواند در نهایت به تعویض کامل مجموعه گیربکس و پرداخت هزینه‌های هنگفت منجر شود.

بوی سوختگی داخل اتاق

اجزای الکتریکی خودرو با سیم‌های روکش‌دار مسی به یکدیگر متصل شده‌اند. در بعضی مواقع به علت فرسودگی یا وجود اتصالی در مدار سیم‌کشی، سیم‌ها داغ می شوند و روکش پلاستیکی روی آنها شروع به سوختن می‌کند. در این حالت شما در داخل کابین خودرو بوی سوختگی غیرطبیعی‌ای را استشمام می‌کنید. به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و آتش‌زا در ساخت ادوات داخلی خودرو، امکان آتش‌ گرفتن آنها زیاد است. در این زمان توصیه اکید می‌شود خودرو را به مکان خلوتی انتقال دهید و پس از خاموش کردن موتور بسرعت اتصالات مثبت و منفی باتری را بردارید و تا رفع نقص از روشن کردن خودرو خودداری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران