صفر تا صد بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان در پرند – تهران

در تهران ، پرند

معرفی مرکز صفر تا صد بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان در پرند – تهران

🔴 حمیدرضا افتخاری

🔹 حمیدرضا افتخاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صفر تا صد بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان در پرند – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا افتخاری :

✅ تخریب/بازسازی/تعمیرات/کناف/دکوراسیون داخلی0تا100

✅ مهندسی معماری(بدون افزایش قیمت)(تضمین کیفیت)(3Dمکس)(ش ثبت شرکت74198)

✅ پیمانکاری / انجام صفرتاصد / بالاترین تعداداکیپ مجرب ومتعهد

✅ تخریب / بازسازی / بهینه سازی / طراحی فوق مدرن

✅ اجرابروزترین متدومتریال روزدنیا / واردکنندکفپوشهای ایپی استرضمانت20س

✅ پخش تمامی محصولات.کلی،جزئی / همکارومصرف کنند

✅ کاغذدیواری / پوسترهای برجسته.یک تیکه.و3بعدی

✅ وارداتیuv / صدرصدقابل شستشو / ضدخش

✅ ارگانیک / چرم / اکلیلی / متالیک / پارچه ای

✅ نقاشی روغنی وپلاستیک مینیاتوری / نمارومی

✅ نرده استیل / کناف،باکس سقف،TVروم / نورپردازی کامل

✅ آسمان مجازی / کشسان،وpvc / سقف کاذب یتیکه ومشبکCNC

✅ 60×60 / دیوارپوش ،پارکت ،قرنیز / کفپوشهای خارق العاده 3 و 7 بعدی

✅ اپوکسی / باپارچه ابریشمی و استیکر / مقاوم در برابر هرگونه مواد شویند ،اسیدی ،ضدخش، سایدگی ،ضدآب،ضربه

✅ پرده های چاپی مخمل ض10س / کابینت،کمد،تخت،تاشو

✅ بین کابینتی استیل / سرامیک،لوله کشی / سنگ آنتیک

✅ آیینه تراش خورده

✅ تمامی مراحل صفرتاصدکارتان راآسوده واطمینان خاطربمابسپارید

✅ قبول واحدهای خام(متناسب باموقعیت مالی مشتری)(ضمانتنامه کتبی متریال،خدمات)

✅ لطفا جهت هماهنگی ومشاوره تماس حاصل بفرمایید

✅ خواهشمندیم درخواست کیفیت نامرغوب و نا مناسب نفرمایید معذوریم

و…

 

🔸 شماره تماس  09123831678

🔸 آدرس  تهران پرند

مزیت استفاده از متخصص دکوراسیون داخلی چیست؟

هنگامی‌که متوجه شدید دکوراسیون منزل خود را چگونه می‌خواهید تغییر دهید، سوال مهم این است که اجرای دکوراسیون را خودتان به عهده بگیرید، یک طراح دکوراسیون داخلی استخدام کنید و یا هر دو. طراحان دکوراسیون داخلی به معنای امروزی آن، قبل از قرن بیستم حضور نداشتند. پیش از آن باور عمومی بر آن بود که هر کس اجرای دکوراسیون خانه اش را خودش انجام بدهد، مگر آن‌که از خانواده‌ای اشرافی باشد.
ترک عادت همیشه سخت است. برخی هنوز بر این باورند که باید حتما در یک کاخ زندگی کرد تا بتوان طراح دکوراسیون داخلی استخدام کرد و نگران هزینه‌های این کار هستند. البته بحث پول برای بسیاری اهمیت چندانی ندارد. واگذاری مسئولیت به طراح دکوراسیون داخلی آن‌ها را نگران می‌کند که شاید نتیجه‌ی کار مطابق سلیقه‌ی آن‌ها نباشد. بعضی بی شک و تردید این مسئولیت را به طراح دکوراسیون داخلی می‌سپارند و برخی به سلیقه‌ی خود اعتماد می‌کنند و ترجیح می‌دهند اجرای دکوراسیون داخلی را خودشان بر عهده بگیرند.

معایب اجرای دکوراسیون خانه توسط خودتان
این کار می تواند با شکست مواجه شود. در این صورت یا باید شرایطی که پیش آمده را سال‌ها تحمل کنید و یا هزینه‌ی هنگفتی بپردازید و اشتباهات‌تان را پاک کنید.
آیا قدرت تجسم دارید؟ خلاق هستید؟ اگر این‌ها را ندارید احتیاج به کمک خواهید داشت، چرا که هزینه‌ی جبران اشتباهات سنگین است.
اجرای دکوراسیون داخلی و کارهای جانبی آن توسط خودتان لزوما به معنای هزینه‌ی کمتر نیست. اجرای دکوراسیون داخلی یک فرایند زمان بر است که لازمه‌اش یادگیری و تصمیم گیری‌های متعدد است. آیا ارزش گذاشتن این زمان را برای شما دارد؟ آیا زمانی‌که می‌گذارید ارزش صرفه جویی‌هایی که در هزینه‌ها می‌شود را دارد؟ اگر مرتکب اشتباه شوید و مجبور به تکرار آن شدید، حاضرید از پس انداز خود چشم پوشی کنید؟
درصد بالایی از مبلمان خانه‌ها تنها در نمایشگاه‌های خصوصی طراحان دکوراسیون داخلی یا به صورت عمده فروخته می‌شوند. بنابراین آن‌چه در مغازه‌ها دیده می‌شود تنها درصد کمی از کالاهای موجود است. با وجود این که برخی از نمایشگاه‌ها برای عموم قابل دسترس هستند، برای خرید باید از طریق یک طراح یا دکوراتور اقدام کرد.

مزایای استخدام یک طراح داخلی
شما با استخدام یک طراح دکوراسیون داخلی دسترسی بیشتری به انواع مبلمان، کفپوش، کمد دیواری، پرده و کاغذ‌ دیواری خواهید داشت. به این طریق می‌توانید با کارگاه‌ها و کسبه‌ای که طراحان دکوراسیون داخلی در طول سالیان سال کار خود با آن‌ها آشنا شده‌اند نیز در تماس قرار بگیرید. نهایتا نیز خانه‌ای دکور شده و متناسب با سلیقه تان خواهید داشت که وسایلش را یک متخصص به دلیل زیبایی و کیفیت انتخاب کرده است.اگر بودجه ی کافی برای استخدام یک طراح دکوراسیون داخلی را دارید، حتما این کار را بکنید، چرا که به این ترتیب منزلی سفارشی برای خود خواهید داشت. داشتن کسی که ایده های شما را تأیید کند بسیار مفید است. طراحان دکوراسیون داخلی و دکوراسیون باعث می‌شوند اضافه کاری نکنید و متحمل هزینه‌های بیشتر نشوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران