مرکز کاشت ناخن مهسا رضایی در تهران و قزوین

در تهران ، تهران

معرفی مرکز کاشت ناخن مهسا رضایی در تهران و قزوین

🔴 مهسا رضایی

🔹 مهسا رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت ناخن در تهران و قزوینمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهسا رضایی :

✅ انواع کاشت

✅ پودر

✅ پودر رنگی

✅ پلی ژل

✅ استند گلس ، فول گلس

✅ گریم روسی و فرانسوی ، ترکیه ای

✅ لمینت و ……..

✅ دیزاین ناخن

و…

 

🔸 شماره تماس  09961381278

 

دلایل استفاده از کاشت ناخن چیست؟

چه نوع کاشتی بهتر است؟
مواد کاشت ناخن به روش پودر(اکرلیک) باآب و هوای خشک مانند تهران سازگارتر است. در نتیجه باعث بهتر ماندن مواد کاشت ناخن می شود.

اگر شما ناخنی ظریف و براق می خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می دهید می توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده می کنید.(کاشت ژل با آب وهوای رطوبتی سازگار تر است)

ابزار کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد.

دلایل استفاده از کاشت ناخن
کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

پالت طراحی کاشت ناخن استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. چون مانع آنها می شود. در اندازه های گوناگون و رنگ های طبیعی متنوع. برای عمل کاشت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد.

تنها در این موارد کاشت ناخن را انجام دهید :

کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب دارد، یعنی ناخن هایی که به طور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن.

انواع کاشت ناخن
1- کاشت ناخن قالبی
کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

2- کاشت ناخن پودری (بهترین نوع کاشت ناخن)
کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

3- کاشت ناخن ژله ای
مواد ژله ای به صورت آماده قابل خریداری است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران