لوله بازکنی شبانه روزی سیار امید در یزد

در یزد ، یزد

معرفی لوله بازکنی شبانه روزی سیار امید در یزد

🔴 مجموعه لوله بازکنی سیار امید

🔹 مجموعه لوله بازکنی سیار امید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات لوله بازکنی شبانه روزی سیار در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لوله بازکنی سیار امید :

✅ رفع گرفتگی لوله

✅ بازکردن لوله های فاضلاب

✅ رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه حمام سرویس بهداشتی

✅ بیرون آوردن وسایل افتاده درفاضلاب

✅ چاه بازکنی

✅ رفع بوی بد فاضلاب

✅ ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و در سراسر یزد و شهر های اطراف

و…

 

🔸 با مدیریت  وحید جوادی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۱۲۳۷۹۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۹۳۴۶۴۳۴

 

علت گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان چیست؟

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمانی بسیار زیاد است. در ادامه به برخی از مهمترین این دلایل اشاره می کنیم:

۱- گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال توالت و پوشک بچه
یکی از رایچ ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب، گیر کردن دستمال توالت در چاه فاضلاب دستشویی است. خیلی از افراد دستمال را به درون توالت می اندازد که این مسئله در هر نوع توالت (فرنگی و ایرانی) موجب گرفتگی لوله می شود. پرت کردن موادی مشابه مثل پوشک بچه نیز می تواند موجب گرفتگی لوله فاضلاب شود.

۲- مسدود شدن لوله فاضلاب به دلیل پسماندهای غذایی
اگر پسماند غذایی مثل دانه های برنج، پوست میوه، خرده نان و مواردی از این دست به صورت مرتب وارد لوله سینک آشپزخانه شوند، بعد از مدتی موجب کیپ شدن لوله می شوند. به همین خاطر قبل از شستشو حتما این موارد را از سطح ظروف پاک کنید و به داخل نایلون زباله بریزید تا وارد لوله نشوند.

۳- گرفتن لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی
خیلی اوقات گچ و سیمان استفاده شده در بنایی ساختمان وارد لوله فاضلاب می شود. این مواد بعد از تماس با آب به سرعت سفت می شوند و در نتیجه موجب می شوند که مسیر لوله مسدود شوند. برای جلوگیری از این موضوع پیشنهاد می شود که در هنگام ساختمان سازی درب ورودی تمام لوله های ساختمان را با گونی یا درپوش ببندید تا هیچ ماده اضافه ای وارد آنها نشود.

۴- گرفتن لوله فاضلاب حمام با مو و صابون
از جمله اصلی ترین دلایلی که باعث می شود لوله فاضلاب حمام مسدود شود، مو و صابون است. تکه های کوچک صابون می توانند وارد لوله حمام شوند و با چسبیدن به دیوار لوله، قطر آن را کمتر کنند. همین مسئله در رابطه با موهای زائد بدن نیز وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود که هنگام استحمام از توری در مجرای ورودی لوله فاضلاب استفاده کنید.

۵- کیپ شدن لوله فاضلاب به دلیل ریشه دواندن گیاهان و درختان
گاهی لوله های فاضلابی که در زیر حیاط منزل قرار گرفته اند، در اثر ریشه دواندن گیاهان مسدود می شوند. وقوع این حالت البته نادر است، اما غیرممکن نیست و به هر حال باید بررسی شود. در چنین شرایطی به هیچ وجه نباید از اسید یا پمپ لوله باز کن استفاده کنید، بلکه بهترین راه حل، فنرهای لوله بازکنی هستند.

۶- گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل ورود موادی مثل سیگار و آدامس
ورود هرگونه مواد غیرعادی به لوله فاضلاب دستشویی می تواند مسیر آن را مسدود کند. بخصوص موادی مثل آدامس که در آب حل نمی شوند و به سرعت به سایر مواد موجود در لوله می چسبند و از این طریق باعث گرفتگی مجرای لوله می شوند. سیگار نیز از دیگر عواملی است که ته مانده آن به هیچ وجه نباید به داخل لوله وارد شود.

۷- بسته شدن لوله فاضلاب با اشیاء سفت خارجی
اشیاء بزرگ و سفت خارجی خیلی سریع مسیر لوله فاضلاب را می بندند. مثلا اگر گوشی شما به دلیل حواس پرتی به داخل چاه بیفتد، یا موادی مثل چوب و پارچه به داخل آن وارد شوند، حتما باعث می شوند که لوله بگیرد. به همین خاطر حتما سعی کنید که چنین اشیائی را از درون چاه دربیاورید. از آنجایی که انجام این کار به تخصص بالایی نیاز دارد، توصیه می کنیم هزینه تخلیه چاه را به جان بخرید و ضمن کمک گرفتن از افراد حرفه ای، گرفتگی لوله را به بهترین شکل برطرف نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران