تعمیرات انواع پکیج در تهران و پرند

در تهران ، پرند

معرفی تعمیرات انواع پکیج در تهران و پرند

🔴 پوریا رضایئان

🔹 پوریا رضایئان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات انواع پکیج در تهران و پرند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پوریا رضایئان :

✅ تعمیرات پکیج ایرانی وخارجی

✅ انجام سرویس سالیانه با کمترین هزینه و ضمانت

و…

 

🔸 با مدیریت پوریا رضایئان

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران. شهر پرند. فاز6. هسا4 بلوک 430

 

پکیج چیست ؟

پکیج ظرف بسته ای است که در آن مایعات (به طور کلی آب) گرم می شود. مایع گرم شده برای استفاده در فرآیندهای مختلف یا برنامه های گرمایش از پکیج خارج می شود، از جمله گرمایش آب، پخت و پز و بهداشت. پکیج دیواری در فضای زندگی ما گرما و راحتی خانه را به همراه دارند. برای آشنای با مزایا و معایب پکیج تعریف دیگ بخار و موتورخانه بسیار مهم است.

دیگ های بخار گازی سنتی (پکیج) برای گرم کردن ساختمان به علاوه جریان آب داغ و همچنین گرمایش آب در یک مخزن خارجی یا یکپارچه در دسترس هستند.

دیگ بخار چیست ؟

دیگ بخار ظرف بسته ای است که در آن مایعات (به طور کلی آب) گرم می شود. مایع لزوما جوش نمی زند. مایع گرم یا بخار شده برای استفاده در فرآیندهای مختلف یا برنامه های گرمایش از دیگ بخار خارج می شود، از جمله گرمایش آب، گرمایش مرکزی، تولید برق مبتنی بر دیگ ، پخت و پز و بهداشت. مخزن تحت فشار دیگ بخار معمولاً از فولاد (یا فولاد آلیاژی) یا از لحاظ تاریخی از آهن ساخته شده است.

از فولاد ضد زنگ ، به ویژه از انواع آستنیتی، در قسمت های مرطوب دیگهای بخار به دلیل خوردگی و ترک خوردگی ناشی از تنش استفاده نمی شود. با این حال ، غالباً از فولاد ضد زنگ فریتیک در بخشهایی که در معرض آب جوش قرار نمی گیرند ، استفاده می شود و دیگهای بخار پوسته فولاد ضد زنگ با حرارت برقی تحت “بخشنامه تجهیزات فشار” برای تولید بخار برای دستگاههای ضدعفونی کننده و ضد عفونی کننده مجاز هستند.

موتورخانه چیست؟

یک اتاق یا فضا در ساختمان برای تجهیزات مکانیکی و تجهیزات الکتریکی مرتبط با دیگ آب گرم ،دیگ بخار، سیستم های سرمایشی و آبرسانی می باشد. اتاق مکانیکی، دیگ بخار یا اتاق کارخانه، اتاق یا فضایی در ساختمان است که به تجهیزات مکانیکی و تجهیزات الکتریکی مرتبط با آن اختصاص دارد ، در مقایسه با اتاقهایی که برای سکونت و نگهداری انسان در نظر گرفته شده است.

تا زمانی که یک ساختمان توسط یک کارخانه گرمایش متمرکز سرویس دهی نشود ، اندازه اتاق مکانیکی معمولاً متناسب با اندازه ساختمان در نظر گرفته شود. یک ساختمان یا خانه کوچک ممکن است حداکثر یک اتاق کمکی داشته باشد اما در ساختمان های بزرگ اتاقهای مکانیکی می توانند از اندازه قابل توجهی برخوردار باشند، اغلب به چندین اتاق در ساختمان نیاز دارند و یا حتی یک یا چند طبقه کامل را اشغال می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران