حمل بار و اثاثیه منزل و اداره در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی حمل بار و اثاثیه منزل و اداره در رشت

🔴 رامین محمدی

🔹 رامین محمدی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل و اداره در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین محمدی  :

✅ حمل اثاثیه منازل و ساختمانی اعم از مبل و یخچال ساید و گاوصندوق و کمد و کتابخانه و تمام وسایل منزل

✅ با کارگرهای مجرب و آموزش دیده

✅ حمل با ماشین خاور مسقف دیزلی به سراسر استان گیلان و تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس گیلان رشت

 

نکات مهم اسباب کشی چیست؟

– تمیز کردن مکان جدید پیش از اسباب کشی:

یکی از نکاتی که باید در اسباب کشی رعایت کنید، آماده کردن و نظافت محل جدید شرکت و یا منزل جدید است. به این ترتیب می توانید با اطمینان و خیال راحت در روز اثاث کشی، وسایل و لوازم به مکان جدید منتقل شوند. هر چند که باز هم پس از پایان حمل بار و چیدمان وسایل در محل جدید، معمولا نیاز به نظافت مجدد است.

– وسایل را دسته بندی کنید:

پیش از آنکه کارگران حمل بار به منزل و یا محل کار شما جهت جمع آوری و بسته بندی لوازم بیایند، از قبل کلیه وسایلی که قرار است بسته بندی شوند را آماده و هر کدام در بخشی از فضای منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید. برای مثال جهت بسته بندی لوازم آشپزخانه، وسایل آشپزخانه در گوشه ای جمع آوری شده و ترجیحا وسایل شکستنی را از سایر وسایل جدا کنید.

همچنین وسایلی مانند ابزار و آلات موسیقی، وسایل صوتی تصویری، پوشاک، وسایل اتاق خواب ها و غیره هر کدام به تناسب جدا شوند و در بخش های مختلفی از خانه قرار داده شوند تا کارگران اتوبار در روز اسباب کشی، راحت تر آنها را جمع آوری و سریع تر بسته بندی کنند. بنابراین توصیه می کنیم که جدا از هرگونه بهم ریختگی و بی نظمی پرهیز کنید.

– دقت و نظارت بر بسته بندی:

یکی از دیگر نکات مهمی که باید درباره آن دقت کنید، کیفیت بسته بندی وسایل و لوازم است. البته اگر شما با شرکت معتبر باربری ما در رشت تماس گرفته و از آنها کمک خواسته باشید، جای نگرانی نیست. چرا که کارگران حرفه ای آنها براحتی کلیه وسایل شما را بسته بندی و به مقصد ارسال می کنند. بنابراین با وجود کارگران حرفه ای، معمولا جای نگرانی نیست اما باز هم بد نیست که در هر صورت هنگام بسته بندی وسایل و لوازم، بر کار آنها نظارت داشته باشید. (البته بدون اینکه خدای نکرده مزاحم کار آنها بشوید)

– آماده کردن و جدا کردن وسایلی که باید خودتان حمل کنید:

برخی وسایل و لوازم را باید خود شما به محل جدید حمل و نقل کنید که البته جای نگرانی نیست چرا که معمولا این لوازم و یا وسایل جای زیادی اشغال نمی کنند و حمل آنها چندان دردسری ایجاد نمی کند. هرچند که ارزش زیادی برای صاحبان و مالکان آنها دارند.
لوازمی از قبیل: طلا و جواهرات، مدارک و اسناد و غیره.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران