کاشی کاری و بازسازی خانه های ویلایی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی کاشی کاری و بازسازی خانه های ویلایی در رشت

🔴 علیرضا ساجدی

🔹 علیرضا ساجدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشی کاری و بازسازی خانه های ویلایی در رشت میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا ساجدی :

✅ صفر تا صد بازسازی خانه اعم از کاشی کاری.

✅ سنگ کاری نما

✅ نصب نرده صراحی..برق.

✅ کناف.لوله کشی گاز واب.کابینت

✅ تخریب ساختمان و غیره…

✅ باکادری مجرب وحرفه ای ونازلترین قیمت

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس رشت خ شهداکوی شهدای اسلام کوچه ۷پلاک ۳

 

معرفی برخی از دلایل مهم بازسازی ساختمان

🔴 افزایش امنیت ساختمان:

بهتر است بدانید که یکی از دلایل اصلی بازسازی ساختمان افزایش ایمنی ساختمان و ملک مورد نظر می باشد. همانطور که می دانید بعد از گذشت زمان کیفیت مواد ساختمانی و استحکام آن کم تر می شود از اینرو بازسازی برخی قسمت های ساختمان به طور قابل توجهی باعث افزایش ایمنی و امنیت ساختمان می شود.

🔴 تعمیر خرابی ها و پوسیدگی تاسیسات داخلی ساختمان:

از دیگر نیازهای بازسازی ساختمان تعمیر پوسیدگی تاسیسات داخلی ساختمان همچون سیم کشی ساختمان، اتصالات گاز، لوله های آب و فاضلاب و … می باشد. در گذشت زمان این تاسیسات ممکن است دچار خرابی شوند و خسارت جبران ناپذیری را به وجود آورند. از اینرو باید با توجه به اصول بازسازی فضای داخلی اقدام به تعمیر و بازسازی این قسمت ها نمود.

🔴 تغییر کاربری:

یکی از دلایل دیگر نیاز به بازسازی ساختمان تغییر کاربری آن می باشد. برای مثال در برخی موارد ممکن است افراد تمایل داشته باشند که ساختمان مسکونی خود را ساختمان اداری تبدیل نمایند که در این زمان به راحتی و با استفاده از بازسازی ساختمان می توانید فضای داخلی محیط را به بهترین شکل تغییر دهید.

🔴 زیبا سازی محل زندگی:

یکی از رایج ترین و متداول ترین اهداف بازسازی ساختمان زیبا سازی محل زندگی می باشد. امروزه بیشتر افراد با استفاده از این علم به راحتی می توانند فضای محل زندگی خود را تغییر دهند. برای مثال تجهیزات قدیمی محل زندگی خود را مانند پنچره ها، شومینه، درب ها و کابینت را با وسایل جدید و به روز تعویض می کنند. همچنین با استفاده از نورپردازی مناسب، کاغذ های دیواری، تغییر کفپوش و سقف های کاذب جدید سعی در زیبا سازی فضای مورد نظر خود دارند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران