بهترین مرکز پاکسازی تخصصی پوست در اصفهان – فلاورجان

در اصفهان

معرفی بهترین مرکز پاکسازی تخصصی پوست در اصفهان – فلاورجان

🔴 فرشته عسگری

🔹 فرشته عسگری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پاکسازی تخصصی پوست در اصفهان – فلاورجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشته عسگری :

✅ انواع خدمات پوستی

✅ کلاسیک . فشیال. درمان جوش. درمان لک.اسید تراپی .مزونیدلینگ. جوانسازی پوست. روشن کننده. لیفت و آبرسان .

✅ بابهترین متریال مواد و دستگاه

✅ اموزش صفر تا ۱۰۰ با ارائه مدرک فنی حرفه ای

✅ واتساپ برای فیکس نوبت دهی

و…

 

🔸 شماره تماس  09307225005

🔸 آدرس  اصفهان_ فلاورجان

 

چرایی اهمیت پاکسازی پوست؟

پاکسازی پوست از مهمترین عواملی است که در سلامت آن صورت اهمیت زیادی دارد. شناخت نوع پوست مهمترین اقدام برای مراقبت از پوست است چرا که استفاده از محصولات نامناسب با نوع پوست می‌تواند آکنه، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند. داشتن یک برنامه روزانه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی پوست، نشاط و بهبود نگرانی‌های پوستی کمک شایانی می‌کند.

با افزایش سن و گذر زمان پوست به عنوان بزرگترین اندام بدن آسیب‌های رسیده ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده را نشان می‌دهد. در پاکسازی پوست آلودگی‌هایی که به شکل جوش‌های سرسیاه، جوش سفید، تورم و لک‌ها درآمده‌اند از بین رفته و پوستی سالم و شاداب به ارمغان می‌آید.

مزایای پاکسازی صورت
پاکسازی پوست باعث بهبود در گردش خون در صورت و در نتیجه داشتن پوستی سالم می‌شود، به بهبود بافت پوست و درخشش کمک می‌کند، پاکسازی سبب جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سر سفید می‌شود، برطرف کننده اثرات برنزه شدن و آسیب‌های ناشی از آفتاب زدگی می‌شود. همچنین پس از پاکسازی، پوست مرطوب شده و به خوبی تغذیه می‌کند.

روش‌های پاکسازی پوست در منزل
پوست صورت به طور مداوم به مراقبت نیاز دارد؛ روش‌های پاکسازی پوست در خانه علاوه بر دسترس بودن و راحتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود. با کمترین امکانات اما با رسیدگی مداوم و مراقبت‌های پیوسته از پوست صورت می‌توان به آبرسانی و شفاف سازی پوست کمک کرد.

توصیه‌های نگهداری پوست
پوست خشک بیشتر از پوست چرب مستعد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است بنابراین پاکسازی پوست خشک در خانه یا در آرایشگاه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. توصیه می‌شود افرادی که پوست خشک و حساس دارند، برای اینکه خشکی پوست در حمام هنگام شستشو بیشتر نشود باید یکسری نکات را رعایت کنید. زمان دوش گرفتن را کوتاه کنید، از آب ولرم برای شستشو استفاده کنید، از شوینده‌های ملایم و بدون بو استفاده کنید، از کف مالی زیاد و طولانی مدت پوست اجتناب کنید.

بلافاصله بعد از حمام و خشک کردن با حوله، بدن و صورت را با لوسیون مناسب، آبرسانی کنید. ازروغن‌های طبیعی برای پاکسازی پوست خشک استفاده کنید. شما به جای صابون‌های معمولی باید از پن صورت استفاده کنید. روش صحیح شستن پوست خشک صورت به این شکل است که پوست صورت را به چهار قسمت تقسیم کنید و پن صورت را به طور مساوی روی چهار قسمت صورت خود بمالید سپس با استفاده از حرکات دورانی و ملایم انگشتان را روی پوست خود ماساژ دهید، اطراف چشمان این حرکت را کمتر و ملایم‌تر کنید، سپس با آب سرد پوست را بشویید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران