بهترین و تخصصی ترین سالن زیبایی هشتگرد

در البرز ، هشتگرد

معرفی بهترین و تخصصی ترین سالن زیبایی هشتگرد

🔴 سالن زیبایی

🔹 سالن زیبایی  با مدیریت خانم طلایی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی هشتگرد با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات زیبایی همراه با پذیرایی در خدمت مشتریان vip و cip می باشد.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی  :

✅ خدمات میکاپ: گریم و میکاپ عروس طبق آخرین متد روز دنیا (بابهترین متریال) و میکاپ ارتیست حرفه ای

✅ خدمات رنگ مو(لایت،بالیاژ،سامبره،امبره،بی‌بی لایت و ……)

✅ به روزترین شینیون های تخصصی و دیزاین مو و کوپ های روز دنیا و موخوره گیری حرفه ای و همچنین تمامی خدمات تخصصی عروس میباشد

✅ احیا و درمان مو،کراتین،اکستنشن مو

✅ خدمات ناخن ( کاشت،ترمیم،ژلیش و تمامی دیزاین های روز) و پدیکور،مانیکور حرفه ای

✅ اصلاح و قرینه سازی ابرو و تخصصی ترین فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو.

✅ ماکیاژ لب خط چشم انواع هاشورهای نچرال و کلاسیک امبره سایه هاشور میکروداتینگ انواع شیدرهای ابرو، چشم ولب باجدیدترین متد روز

✅ خدمات مژه و ابرو: شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت (والیوم عروسکی مگا والیوم کیم استایل کایلی L اسپايکی)

✅ خدمات تخصصي پوست: فیشیال تخصصی کامل صورت، فشیال vip، دستگاه پلاژن تراپی(لایه برداری، اکسیژن تراپی، جوانسازی، ضدلک، روشن کننده پوست)، لیفت صورت ورفع چین چروک با دستگاهRF، لایه برداری با درمااف،اسکراپ و ماسک، ماساژ صورت، ماساژ ریلکسی و …

✅ ارائه کلیه خدمات زیبایی و عروس

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سالن زیبایی تمامی خدمات مربوط به آرایش، مو، ناخن و پوست را زیر نظر متخصص هر حرفه انجام می‌دهد. گاهی افراد سال‌ها است که برای انجام خدمات آرایشی خود به یک سالن زیبایی مراجعه می‌کنند و با وجود کمبودها به این سالن وفادار هستند. با گسترش روز به روز خدمات و شیوه‌های جدید زیبایی، لازم است آرایشگران خود را با مدل‌های روز هماهنگ کنند و به تکنیک های روز آشنا باشند.
افراد قبل از حضور در یک سالن آرایش عروس باید مدل‌های دلخواه را در فضای اینترنت مشاهده کنند و عکس که تمایل دارند به شکل آن تغییر چهره پیدا کنند را به یک آرایشگر نشان دهند. آرایشگران باید بتوانند مطابق با خواست مشتری رفتار کنند.
با توجه به افزایش تعداد آرایشگاه عروس خوب در تهران، به روز بودن، تبلیغات مؤثر، کیفیت خدمات، تخصص، دکوراسیونی منحصر به فرد و دسترسی خوب باعث موفقیت یک سالن آرایش می‌شود. آرایش عروس یکی از مهم‌ترین میکاپ هایی است که باعث درخشش یا سرخوردگی عروس در خاص‌ترین شب زندگی‌اش می‌شود. از این‌رو باید پیش از مراجعه به یک آرایشگاه که نسبت به کار آن اطلاعی در دست نیست به سایت آن‌ها مراجعه و نمونه کارهایشان را بررسی کرده یا از دوستان و آشنایان نقطه نظراتشان را کسب نمود.
گاهی یک سالن زیبایی فقط در قسمت خاصی تبحر دارد و نمی‌توان براساس آن کلیه فعالیت آن‌ها را مناسب دانست. به‌طور کلی نکاتی وجود دارد که یک سالن را منحصر به فرد می‌سازد.

نکات موردتوجه در مورد آرایشگاه عروس
کیفیت محصولات مورد استفاده: گاهی پس از گذشت مدتی از خدمات آرایشی انجام شده، پوست و مو دچار مشکلاتی می‌شوند که برای درمان آن نیاز به‌صرف هزینه زیادی است. سوختن و دمیج شدن موها و التهابات پوستی از جمله مواردی است که در اثر استفاده از محصولات بی‌کیفیت ایجاد می‌شوند. لازم است درمورد محصولات مورد استفاده از آرایشگر سؤال کرد یا اطلاعات کیفی آن را در اینترنت جستجو کرد تا مشکلات بعدی را به دنبال نداشته باشد. سالن‌های زیبایی که از به‌روزترین محصولات و تجهیزات استفاده می‌کنند قابل اعتمادتر هستند.

خوش نامی

برخورد کارکنان
دکوراسیون مطابق با خدمات

تبحر در کار

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران