تولید و فروش گرانول اخوان حیدری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش گرانول اخوان حیدری در تهران

🔴 مجموعه تولید گرانول اخوان حیدری

🔹 مجموعه تولید گرانول اخوان حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش موادپلاستیک گرانول ونو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولید گرانول اخوان حیدری :

✅ تولید گرانول اخوان حیدری

✅ تولید و توزیع موادپلاستیک گرانول ونو

و…

 

🔸 با مدیریت هادی حیدری رامشه

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

 

گرانول پلاستیک چیست؟

گرانول پلاستیک نوعی از ساختار است که در پلیمرها وجود دارد.

ساختار این مواد پلیمری به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول پلاستیک به شکل دانه های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیک می تواند باشد اما ساختار گرانول پلاستیک فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گرانول پلاستیک سازی در صنعت استفاده مجدد از ضایعات پلاستیک در تولید محصولات جدید است. ضایعات پلاستیک درصد زیادی از حجم زباله های تولیدی در سطح جهان را به خود اختصاص می‌دهند. لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهم‌ترین ضایعات پلاستیک هستند که در سطح وسیع قابل مشاهده‌اند و حجمی گسترده‌ای با چند هزار تن ضایعات را نتشکیل می‌دهند. این مواد اگر به صورت مجدد بازیافت و تبدیل به گرانول پلاستیک شده و وارد فرایند تولید شوند، هم مشکلات زیست محیطی از بین می‌رود و هم در تامین منابع اولیه محصولات صنعت، صرفه جویی زیادی خواهد شد.

همچنین از گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن برای تولید بخش های پلاستیکی بعضی از دستگاهها مانند تلفن و لوازم‌التحریر و بطری ها و ظروف استفاده می‌شود. برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی لزومی برای استفاده از پلاستیک های دست اول که تهیه آنها مستلزم صرف هزینه بالایی است، وجود ندارد و میتوان از گرانول پلاستیک بازیافتی استفاده کرد.
یکی از نکات مهم برای ساخت گرانول پلاستیک که در هنگام ساخت از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، در هنگام تولید محصول ممکن است فرایند تولید را با مشکل مواجه سازند. گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن در صنعت برق نیز کاربرد دارد.

به تعبیر دیگر؛ گرانول اسم پلیمر خاصی نیست. به نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود گرانول می‌گویند.

در واقع وقتی پلیمر تولید می‌شود در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یا هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی را مرتباً قطع میکند و گرانول پلاستیک تولید می شود.
همه مواد پلاستیکی و ضایعات پلیمیری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریزاسیون و… می‌توانند تبدیل به گرانول پلاستیک شوند. ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد پلیمر بصورت پودر یا محلول یا … تولید می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران