بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون مدرن در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون مدرن در اهواز

🔴 عوض پور

🔹 عوض پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون مدرن در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عوض پور :

✅ انجام کلیه دکوراسیون داخلی

✅ کمد ، کابینت ، میز ، تخت و انواع دکور های ام دی افی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

دکوراسیون داخلی مدرن چیست ؟

دکوراسیون داخلی چیست ؟
اگر بخواهیم تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را مشخص کنیم و با جزئیات بیشتری متوجه شویم که دکوراسیون داخلی چیست پس باید بدانیم که دکوراسیون داخلی یا همان تزئینات داخلی ( که در ادامه مقاله نیز با تزئینات داخلی نام برده می شود) به هنر و دانش ساخت فضای داخلی دلپذیرتر و کاربردی تر برای ساکنان آن اشاره دارد. هر کس که تا به حال خانه یا محل کار خود را تزئین کرده است ، به نوعی در طراحی داخلی شرکت کرده است. این هنر یک موضوع محبوب در برنامه های تلوزیونی نیز می باشد. همچنین وقتی این مطلب را سرچ کردید حتما می دانید که یک سرگرمی محبوب برای بسیاری از شماها است زیرا نیاز به مدرک خاصی برای تزئین خانه خود ندارید.

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزلمان فکر می كنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می گیریم. با این همه، تزئینات داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

در دنیای امروز بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می شود. اگرچه همه ما زمان هایی را برای تفریح و هواخوری و گریز از محیط های بسته در فضای آزاد می گذرانیم، اما همین نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها می گذرانیم. به همین سبب تزئینات داخلی با کیفیت مناسب، بهترین روش برای بهبود وضعیت حرفه ای، تحصیلی و زندگی‌مان می‌باشد.

پس دکوراسیون داخلی چیست ؟ دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می کند. با مطالعه بخش بعدی یعنی طراحی داخلی این درک پاراگراف آسان تر می شود.

دکوراسیون داخلی مدرن چیست ؟

“هرچه کمتر بهتر”. این یکی از اصول دکوراسیون مدرن است. در دکوراسیون مدرن هر چه مبلمان کمتر باشد، جلوه بیشتری دارد. در اتاق‌های مدرن امروزی بیش از هر چیز سادگی وسایل مورد تاکید است و اغلب از رنگ‌های تیره یا سیاه استفاده می‌شود.

رنگ های تیره به اتاق سبکی خاص داده و آن را کلاسیک و مدرن نشان می دهند. در این نوع دکوراسیون، معمولا وسایل دکور در یک اتاق محدود به میز، کاناپه و اشیاء معدودی است.

اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی هنر طراحی و ایجاد فضاهای داخلی با در نظر گرفتن دو فاکتور مهم زیبایی و کاربری است. مبحث زیبایی از دیز باز مورد توجه انسان ها بوده و در سال های اخیر توجه به نوع کاربری فضاها نیز به یکی از فاکتورهای بسیار حائز اهمیت در حوزه دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در طراحی دکوراسیون داخلی باید به نکات زیاد ی توجه کرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

• نقشه داخلی

• نور محیط

• تفکیک پلان ها

• پوشش دیوارها سقف و کف

• مبلمان و سایر لوازم جانبی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران