بهترین مرکز نقاشی ساختمان در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نقاشی ساختمان در تهران و حومه

🔴 محمدرضا رستم پور

🔹 محمدرضا رستم پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات نقاشی ساختمان در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محمدرضا رستم پور :

✅ کارما معرف ماست

✅ هدف ما رضایت شماست

✅ داور ما خداست

✅ نقاشی ساختمان باقیمت توافقی برای شما مشتریان عزیز انجام میشود

✅ اجرای انواع رنهای ساختمانی وصنعتی

✅ رنگ روغنی .رنگ اکرولیک بی بو . رنگ پلاستیک

✅ کنیتکس قابل شستشو

✅ نقاشی کناف ازجمله درزگیری

✅ ماستیک ورنگ

✅ کلیه کارها بانظافت انجام میشود

✅ اماده عقد قرارداد با تمام شرکت های دولتی وخصوصی

✅ کاغذدیواری . سیلر کیلر پلی اورتان

و…

لطفا فقط تماس بگیرید

 

🔸 آدرس  تهران

انواع نقاشی ساختمان چيست؟

خوب همانطور که می دانید از نقاشی برای رنگ آمیزی فضای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می شود و مهم است که بتوانید از بهترین و مقاومتترین رنگ برای رنگ آمیزی خارجی استفاده کنید تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. از طرفی نقاشی را می توان به رنگ های مختلف و با انواع مختلفی انجام داد که هر کدام ویزگی هایی خود را داشته و ما سعی می کنیم در این مطلب از سایت این انواع مختلف را معرفی نماییم :

رنگ موتی کالر
مهمترین ویژگی رنگ مولتی کالر شیک بودن و اسپرت بودن آن است و از این رنگ می توانید برای انواع نقاشی ساختمان استفاده کنید. از این رنگ علاوه بر استفاده در رنگ آمیزی خانه و ساختمان می توانید برای رنگ آمیزی مراکز درمانی و هتل ها و فروشگاه ها استفاده کنید. برای اجرای رنگ مولتی کالر می توانید از اسپری مخصوص استفاده کنید و از قلم مو و غلطک برای ارای آن استفاده نمی شود و دلیل آن هم این است که در صورت استفاده از قلممو رد آن بر جای می مان. این رنگ به سرعت خشد شده و همچنین بوی بدی هم ندارد.

در این نوع نقاشی سطح مورد نظر یک رنگ داشته و طرح های دیگری نیز بر روی سطح اجرا می شود. این رنگ ها را می توان برای همه سطوح استفاده کرد. در مورد مهمترین ویژگی این رنگ نیز باید به قابل شستشو بودن آن اشاره نمود. در مورد ویزگی های این رنگ باید به ضخات بسیار کم این رنگ در مقایسه با دیگر رنگ ها و چسبندگی بالای آن اشاره نمود. این رنگ قابل ترمیم بوده و همچنین ضد باکتری و میکروب می باشد. این رنگ به راحتی اجرا شده و به هیچ حلالی نیاز ندارد. این رنگ شاید به نسبت بقیه رنگ ها گران تر باشد اما ویژگی های مثبت آن نیز بسیار است.

پتینه کاری
پتینه کاری از انواع نقاشی ساختمان می باشد که به دلیل ویژگی هایی چون زیبایی خیره کننده و هنرمندانه دارد می تواند برای زیباسازی سطح دیوار ها و سقف استفاده شود. این کار از ایتالیا شروع شده و به مرور وارد صنعت ساختمان شده و امروز به عناون یک پوشش لاکچری مطرح می شود که در خانه ها استفاده می شود. شما می توانید از پتینه کاری برای دکوارتیو درب ورودی و راه پله ها و دکوراتیو شومینه بهره گرفته یا برای سالن های پذیرایی و اتاق کار استفاده نمایید. دو بخش اصلی پتینه کاری ابزار های مورد استفاده و رنگ می باشد که در نهایت توسط هنر استاد کار به کمک گرفته می شود. طرح های مختلفی چون فرشته امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است تا در سقف اجرا شوند.

شما باید در هنگام انتخاب طرح و رنگ دقت بسیاری داشته باشید تا به خوبی بعد از اجرا دربیاید و از مشورت های استادکار نیز بهره بگیرید. این پتینه کاری با ابزارهای مختلفی چون اسفنج و ورق های زینتی و پارچه استفاده شده و سطح را بافت دار می نماید. از عوامل مهمی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد می توان به طرح و قدمت کار و متراژ کار و سطح زیر کار اشاره نمود.

کنیتکس
نقاشی با رنگ های کنیتکس از انواع دیگر نقاشی ساختمان می باشد که می توانید از آن برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان و خانه خود استفاده نمایید. رنگ کنیتکس بسیار مقاومت و با کیفیت می باشد و بیشتر برای پوشش خارجی ساختمان استفاده می شود. این رنگ دارای عمر مفید بالایی بوده و تا هشت سال کیفیت آن حفظ می شود. این رنگ از ترکیبات شیمیایی تهیه شده و در مقابل شرایط جوی مقاوم می باشد.

کنیتکس نیز دارای انواع مختلفی از جمله رنگ های کنیتکس روغنی و کنیتکس پلاستیک و کنیتکس اکرولیک می باشد. از لحاظ دسته بندی نیز این رنگ ها به سه دسته دانه درشت و متوسط و ریز دانه تقسیم بندی می شود که می تواند بسته به سلیقه مشتری و نظر نقاش استفاده شود. اما به طور خلاصه باید بگوییم نوع اکرولیک آن بدون بو بوده و در مقابل کنیتکس روغنی به دلیل ترکیبات نفتی مانند تینر و بنزین رقیق بوی نامطبوع دارد. در هنگام کار با کنیتکس روغنی حواستان باید جمع باشد زیرا این رنگ اشتعال زا می باشد. در مورد قیمت هم هزینه های اجرای هر کدام از این انواع متفاوت بوده و نقاش باید قیمت را برآورد سازد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران