خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در بندرعباس

🔴 رویا شهریاری

🔹 رویا شهریاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در بندرعباس میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رویا شهریاری :

✅ صفرتاصدکراتین احیا

✅ باضمانت اجرایی پس ازآموزش

✅ پشتیبانی ۳ماهه بعدازوارد بازارکارشدن

✅ تشخیص تخلخل مو

✅ کلاژن تراپی

✅ ابریشم سازی

✅ کپس فیلر

✅ ترماتولاژی

✅ ارژنین تراپی

✅ معرفی محصولات حرفه ای

✅ بسترشناسی، بکلس تراپی

✅ اسکن مو،ساخت انواع کوکتل مو

✅ موودرمان وترید منت،دستگاه های فتون لیز

✅ اتوی سر،

✅ مکان بندرعباس

و….

 

🔸 شماره تماس 09137863479

🔸آدرس بندرعباس

معرفی خواص آرژنین تراپی

خواص شگفت انگیز آرژنین تراپی

آرژنین، که با نام L-آرژنین هم شناخته می‌شود، یک آمینو اسید غیر ضروری است. یعنی مقدار قابل توجهی از آرژنین در بدن انسان تولید می‌شود، این آمینو اسید تولید شده توسط بدن ما رگ‌های خونی را شل می‌کند و جریان خون را به سمت پوست سر و پایه‌ی فولیکول‌های مو افزایش می‌دهد. آرژنین تراپی از عواملی که باعث رشد ضعیف فولیکول‌های مو یا تضعیف ساقه‌ی مو می‌شوند جلوگیری می‌کنند و از این طریق رشد مو را تقویت می‌کنند.

اگر موهای شما بر اثر رنگ و مواد شیمیایی نامرغوب آسیب دیده است، آرژنین تراپی مناسب ترین روش برای موهای بسیار آسیب دیده توسط مواد شیمیایی است. در این روش قبل از انجام کار باید کش سانی مو توسط یکی از محصولات پلکس استفاده شود و بعد از آن طبق بافت مو ( نازکی و ضخیم بودن) میکس مواد انجام شود و ۸۰% موها احیا می شوند که این کار به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. در روش آرژنین تراپی، موها آب رسانی و کلاژن سازی شده و به دلیل استفاده از روغن آرگان اصل موها درخشنده و براق تر می شود.

خواص آرژنین برای مو

آرژنین همچنین به چندین طریق برای موهای ما فایده‌هایی دارد. نگاهی بیندازید به بهترین خواص آرژنین برای مو:

1. ریزش مو را متوقف می‌کند

این آمینو اسید تولید شده توسط بدن ما رگ‌های خونی را شل می‌کند و جریان خون را به سمت پوست سر و پایه‌ی فولیکول‌های مو افزایش می‌دهد.

معروف است محصولات مراقبت موی دارای آرژینین از عواملی که باعث رشد ضعیف فولیکول‌های مو یا تضعیف ساقه‌ی مو می‌شوند جلوگیری می‌کنند و از این طریق رشد مو را تقویت می‌کنند.

2. از آسیب به مو جلوگیری می‌کند

خبر خوب برای کسانی که اغلب دوست دارند موهایشان را رنگ کنند! آرژینین به حفظ مو در برابر مواد شیمیایی مضر و گرمای شدید کمک می‌کند. این یکی از دلایلی است که این ماده در اکثر محصولات رنگ مو یافت می‌شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران