بهترین مرکز اجرای جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ ) در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز اجرای جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ ) در تهران و حومه

🔴 سردارعابدینی

🔹 سردارعابدینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای جوش سربه سر میلگرد (فورجینگ ) در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سردارعابدینی :

✅ خدمات فورجینگ دارای گواهینامه رسمی فورجینگ

✅ اجرا با اکیپ حرفه ای وخوش اخلاق

✅ دارای دودستگاه ژاپنی

✅ باتجربه بالاوکارباکیفیت

✅ در سراسر کشور

و…

 

🔸 آدرس  تهران

فورجینگ فلزات چیست؟

طیف گسترده ای از فلزات قابل فورج شدن هستند. فلزات رایج مورد استفاده در فورجینگ شامل فولاد کربن ، فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ است. فلزات بسیار نرم مانند آلومینیوم ، برنج و مس نیز قابلیت فورجینگ را دارند. مزیت فرایند فورجینگ، تولید قطعاتی با خواص مکانیکی فوق العاده با حداقل ضایعات می‎باشد. مفهوم اصلی فرایند فورجینگ تغییر شکل پلاستیک فلز اصلی به شکل هندسی مورد نظر است. این فرایند مقاومت خستگی و استحکام بالاتری به فلز می بخشد. این فرایند باتوجه به قابلیت تولید انبوه قطعات و دستیابی به خصوصیات مکانیکی خاص در محصول نهایی، اقتصادی است.

خواص و مزایای فولاد فورج شده
فولاد فورج شده از سایر عملیات مانند ریخته گری متمایز است. خواص فولاد جعلی در مقایسه با فولاد چدنی کاملاً بی نظیر است. برخی از ویژگی های فولاد آلیاژ فورج شده عبارتند از:

فورجینگ فولاد ترکیبی از استحکام فوق العاده، چقرمگی بالاتر و دوام درجه یک میباشد. در تماس با مواد دیگر ، احتمال کمتری برای خرد شدن فولاد وجود دارد.
مزیت دیگر فولاد فورج شده این است که از انواع فلزات معادلی که ریخته گری یا ماشینکاری شده اند، مستحکم تر است. فشاری که باعث فشرده شدن فولاد می شود باعث می شود که دانه ها در داخل فولاد تغییر شکل دهند.
قطعات فولاد فورج شده درجه بالاتری از دوام و قابلیت اطمینان و تحمل را دارند
این فولاد دارای یکنواختی ترکیب و ساختار بوده و حداقل قابلیت تغییر در ماشین پذیری و خصوصیات مکانیکی را دارند
این قطعات طرح هایی را ممکن می سازد که بارها و فشارهای زیادی را در خود جای می‌دهد

کاربرد فولاد فورج شده
فولاد فورج شده در صنایع مختلفی استفاده می شود. از تولید و تا تجهیزات داروسازی ، از فولاد فورج شده استفاده میکنند. در ساخت هر چیزی که از فلز ساخته می‌شود، اگر از فولاد فورج شده استفاده شود قوی تر می‌شود.مشخصات فولاد فورج شده مانند استحکام و مقاومت ، هر صنعتی، از خودروسازی گرفته تا ماشین آلات تولید و کشاورزی را به سود می رساند. این فولاد به عنوان اتصالات لوله در صنعت نفت و گاز و به عنوان قرقره و چرخ دنده در صنعت خودرو به کار می‌رود. صنعت هواپیما نیز از استحکام این فولاد در اتصال دهنده ها و اعضای بدنه هواپیما بهره می برد.

انواع روش فورجینگ
بسته به نوع پروژه و برنامه مورد نظر شما ، از فرآیندهای فورج مختلف برای شکل دهی فلز استفاده می شود. سه روش عمده برای forging عبارتند از:

فورجینگ رینگ رولینگ
فورج قالب باز
فورج قالب بسته
فورجینگ رینگ رولینگ (نورد رینگ)
در این فرایند از دو قطعه خمیده برای تغییر شکل فلز استفاده میشود. به طور معمول ، این قطعات، دو غلتک (رول) متضاد هستند. این روش، محصولات فورج شده را با شکل مشابه قالب ها تولید میکند. روند رینگ رولینگ تا حد زیادی به دلیل فواید زیادی که دارد، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از مزایای این روش شامل عمر طولانی ، بهره وری بالا ، هزینه کم و کیفیت سطح می باشد.

همانند دیگر روشهای فرم دهی، در روش رینگ رولینگ نیز بسته به خواص ، جنس ماده و همچنین پارامترهای مورد انتظار از محصولات تولیدی، می توان دماهای متفاوتی را جهت فرآیند انتخاب کرد.

از مزایای این روش میتوان به دورریزی کمتر فلز، اشاره کرد. این فورجینگ در ساخت واشر، بوشینگ و قطعات بدون درز کاربرد دارد.

مزایای فورجینگ رینگ رولینگ:
تولید ضایعات بسیار کم
ایجاد یک ساختار دانه مطلوب در فلز
کاهش سطح مقطع فلز
تولید لبه های باریک

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران