گچبری مدرن و سنتی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گچبری مدرن و سنتی در مشهد

🔴 مجموعه حافظان بهشتی

🔹 مجموعه حافظان بهشتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گچبری مدرن و سنتی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه حافظان بهشتی :

✅ اجرای شاهکارهای هنر گچبری سنتی ومدرن مشهد کانون هنر

✅ با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص

و…

 

🔸 شماره تماس 09151825116

🔸 آدرس مشهد،جلال آل احمد

 

گچبری مدرن چیست؟

گچبری مدرن

از قرن‌ها پیش گچبری و گچ به عنوان یک ماده ایده آل برای ایجاد کردن عناصر معماری داخلی شناخته شده است که از جزئیات پیچیده و ظرافت طراحی برخورار است. با استفاده از گچ می‌توان شکل های گوناگون ایجاد کرد و بوسیله امکانات موجود طراحی های نامحدود انجام داد. طراحان و معماران از گچ برای قالب‌های معماری داخلی استفاده میکنند و دلیل این انتخاب استحکام بالا و دوام زیاد میباشد. سال های زیادی است که در فرهنگ های مختلف نیز از گچ برای ایجاد طرح و مدل‌های مختلف استفاده میشود.

گچبری چیست ؟

گچبری یک هنر است که بوسیله آن میتوان با مخلوط کردن پودر گچ و آب موادی بدست آورد که روی سقف و دیوارها طرح های مختلف ایجاد کنند. برای تزیینات داخلی بیشتر از گچ استفاده میشود و علت آن سهولت در کاربرد و رنگ زیبای آن میباشد. بیشترین کاربری که گچ امروزه با آن روبه رو شده است برای سفیدکاری دیوارهای داخلی و ایجاد کردن تزیینات خاص میباشد.

در فارسی واژه گچبری از گچ و نحوه ایجاد کردن نقش ها روی دیوار و سقف به وجود آمده است.

مرحله اول در گچبری انتخاب کردن طرح موردنظر میباشد.بعد از آن با مخلوط کردن گچ و آب موادی ایجاد میشود که بوسیله ابزارهای مخصوص این کار روی قسمت هایی از دیوار که تعیین شده است گچ را بریده و به شکل موردنظر نقش میدهند.

انواع گچبری

گچبری را بر اساس مواد مصرفی میتوان دسته بندی کرد. اما علاوه بر این دسته بندی در کل گچبری را طبق سبک به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم میکنند.اما هر کدام از این سبک ها دارای طرفدار میباشد.برای انتخاب درست باید به سلیقه خود توجه کنید و بعد از آن به ویژگی های محیطی که قرار است گچبری انجام شود دقت شود.

گچبری مدرن شامل چه ویژگی‌هایی میباشد ؟

وقتی صحبت از گچبری میشود ذهن مردم به سمت دیوارها و سقف هایی میرود که بااستفاده از گچ تزیین شده اند. هنر گچبری به سالیان گذشته تعلق دارد و برای طراحی داخلی مکان های بزرگ و عمومی مثل کاخ‌ها، کلیساها، معابد، مساجد، موزه‌ها، سالن‌های مترو از آن استفاده می‌شود و در نهایت باعث ایجاد یک دکوراسیون داخلی کلاسیک اروپایی یا کلاسیک ایرانی می‌شود.گچبری هم مثل هنرهای دیگر در طول سالیان دراز پیشرفت کرده و امروزه شامل گچبری های مدرن هم میشود.

گچبری مدرن سقف پذیرایی

اگر گچ ‌بری مدرن را با دقت بررسی کنیم شامل طرح‌های ساده ایی میباشد که حاشیه دیوارها، ورودی‌ها، سقف و قرنیزهای داخل ساختمان میشود. در عکس گچبری مدرن سقف پذیرایی از طرح های تکرار شونده و شلوغ استفاده نمیشود بلکه فقط طرح های ساده بکار میرود.

گچبری مدرن سقف پذیرایی همراه دیوار

اگر بخواهید برای گچبری سقف پذیرایی و دیوار از سبک مدرن استفاده کنید نیازی به صاف بودن و خط کشی کردن همه ی طرح ها نمیباشد. می‌توانید از طرح‌هایی که شامل انحناهای ساده هستند و به شکل موازی تکرار میشوند استفاده کرد.از این سبک میتوانید برای گچبری دیوارهای منزل یا محل‌ کار استفاده کنید و سعی کنید هنگام انتخاب مبل برای دکوراسیون خانه به جای خرید مبل‌های سلطنتی بیشتر مبل‌هایی با سبک مدرن انتخاب کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران