بهترین مرکز فروش تجهیزات سالنی ( انواع شامپو ماسک های فاقد سولفات و انواع کراتین ) در بندر ماهشهر

در خوزستان ، بندرماهشهر

معرفی بهترین مرکز فروش تجهیزات سالنی ( انواع شامپو ماسک های فاقد سولفات و انواع کراتین ) در بندر ماهشهر

🔴 یاسمین حیات

🔹 یاسمین حیات یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تجهیزات سالنی ( انواع شامپو ماسک های فاقد سولفات و انواع کراتین ) در بندر ماهشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یاسمین حیات :

✅ فروش انواع شامپو ماسک های فاقد سولفات و انواع کراتین و تجهیزات سالنی

✅ مشاوره ، آموزش ، فروش

✅ انواع شامپو ماسک های فاقد سولفات و پارابن / درمانی و …

✅ انواع کراتین ها مخصوص هر مو

✅ انواع بوتاکس ها ، پروتئین ، ویال های درمانی و انواع مواد های احیا

✅ انواع دستگاه ها وتجهیزات سالنی و کراتینی

و…

 

🔸 شماره تماس  09055668057

🔸 آدرس  خوزستان

انواع تجهیزات آرایشگاهی چیست؟

برای اینکه بتوانید یک سالن عالی و کار آمد داشته باشید باید تمامی ملزومات و تجهیزات آرایشگاهی را در سالن خود جای دهید. که این تجهیزات عبارتند از:

صندلی آرایشگاهی

سرشور

دکور آرایشگاهی

تخت آرایشگاهی

تجهیزات اداری سالن

وسایل کاشت و طراحی ناخن

و سایر لوازم آرایشگاهی

البته پیش از خرید هرچیزی حتماً بودجه و فضای موجود خود را در نظر بگیرید تا به مشکل نخورید.

صندلی آرایشگاهی
صندلی های آرایشگاهی خود شامل انواع مختلفی هستند که میبایست با توجه به نیاز و نوع خدمات خود آن ها را انتخاب کنید. صندلی ها نقش بسیار مهمی را در تجهیزات آرایشگاهی مردانه و همچنین تجهیزات آرایشگاهی زنانه ایفا میکنند.

در اینجا بخشی از این صندلی ها را به شما معرفی میکنیم تا شما یک خرید صندلی آرایشگاهی خوب را تجربه کنید.

صندلی VIP
صندلی VIP معمولا از ظاهر زیباتر و کیفیت بالاتری نسبت به بقیه صندلی ها برخور دار است و برای مشتری های ویژه و عروس ها که مدت زمان زیادی را روی صندلی سپری میکنند مورد استفاده قرار میگیرد. و همچنین قیمت صندلی VIP از مابقی صندلی ها کمی بالاتر است.

صندلی میکاپ
در هنگام خرید صندلی میکاپ این نکته را نظر بگیرید که صندلی پشتی راحت و قابل تنظیمی داشته باشد که مشتری بعد از نشستن طولانی دچار مشکل نشود. و همچنین دارای زیر سری باشد تا علاوه بر تسلط بیشتر بر صورت مشتری آنان دچار گردن درد نشوند.

صندلی تابوره
صندلی تابوره معمولا برای استادکار ها طراحی و تولید میشوند و در تمامی سالن های زیبایی مردانه و سالن های زیبایی زنانه کاربرد دارند. این صندلی ها معمولا دارای پایه های چرخدار پنج پر برای راحتی بیشتر استادکار میباشند تا آنان به راحتی در سالن خود جا به جا شوند.

صندلی تاتو
صندلی های تاتو که امروزه در تمام سالن های زیبایی وجود دارد و جزو تجهیزات آرایشگاهی مهم محسوب میشوند باید جای دست و جای پای قابل تنظیم داشته باشند تا استاد کار به راحتی بتواند خدمات خود را ارائه دهد.

سرشور
سرشور ها معمولا دارای دو نوع سرشور ایستاده و سرشور مبله تولید میشوند و کاسه های آن ها ثابت و متحرک هستند. کاسه ی سرشور متحرک قابل تنظیم میباشد تا مشتریان هنگام شست و شوی سر احساس راحت تری داشته باشند. یک سرشور مناسب باید دارای زیر گردنی یا کاشن باشد تا سر مشتری روی کاسه آن به شکل بهتری قرار بگیرد.

دکور آرایشگاهی
دکور آرایشگاهی را آینه ، استند، کنسول، پارتیشن و فایل ها تشکیل میدهند که نوع و ظاهر آنها تاثیر بسزایی روی زیبایی و جلوه بصری سالن شما میگذارد. در هنگام خرید دکور آرایشگاهی حتما فضای موجود و میزان وسایل خود را در نظر بگیرید تا از شلوغی بیش از حد سالن جلوگیری کنید و وسایلتان مرتب و منظم و در عین حال در دسترستان باشند.

وسایل کاشت و طراحی ناخن
امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی خدمات طراحی ناخن ارائه میشود و سالن داران وسایل مورد نیاز آن را به تجهیزات آرایشگاهی خود اضافه کرده اند.

وسایل کاشت و طراحی ناخن عبارتند از:

دستگاه UV: یکی از ملزومات آرایش ناخون بوده و مشخصه‌ی اصلی این محصول کارکرد آن با باطری، فن خشک کننده ولامپ UV است.

ست مانیکور: شامل ابزاری چون ناخن گیر، ابزار تمیز کردن زیر ناخن، پوشر، ابزار تمیز کردن گوشت ها و پوسته های دور ناخن، ابزار تمیز کردن پوسته های روی ناخن و… میشود.

میز مانیکور: میز مانیکور بهتر است دارای کشو و فایل برای گذاشتن لوازم مورد نیاز مانیکور باشد تا وسایلات همیشه در دسترستان باشند.

صندلی پدیکور: صندلی پدیکور مناسب میبایست دارای نشیمنگاه نرم و ارتفاع قابل تنظیم متناسب با قد مشتری باشد. همانطور که میدانید صندلی های پدیکور دارای شیرآلات و یک سینک برای شست و شوی پا پس از انجام خدمات پدیکور میباشند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران