بهترین مرکز فروش انواع قهوه ، چای ماسالا ، هات چاکلت در شیراز – معالی آباد

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز فروش انواع قهوه ، چای ماسالا ، هات چاکلت در شیراز – معالی آباد

🔴 فروشگاه تخصصی قهوه سفیر

🔹 فروشگاه تخصصی قهوه سفیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع قهوه ، چای ماسالا ، هات چاکلت در شیراز – معالی آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه تخصصی قهوه سفیر :

✅ تولید عمده چای کرک

✅ چای ماسالا

✅ کاپو چینو

✅ هات چاکلت

و…

 

🔸 با مدیریت  مجید زمانی فارسی

🔸 شماره تماس  09339181152

🔸 شماره تماس  09901384663

🔸 آدرس  استان فارس شهرستان شیراز معالی آباد گلدشت 1فروشگاه تخصصی سفیر

مزایای مصرف قهوه چیست؟

1. مصرف قهوه حاوی مواد غذایی ضروری است

از مهمترین خواص و فواید قهوه می توان به این موضوع اشاره کرده که به صورت طبیعی در دانه های قهوه مواد مغذی بسیار زیادی یافت می شود که باعث شده قهوه از لحاظ ارزش غذایی در رتبه بسیار بالایی قرار بگیرد.

یک فنجان قهوه معمولی (240 میلی‎ گرم) حاوی مواد زیر است:

ویتامین B2 (ریبوفلاوین): 11 درصد ارزش روزانه
ویتامین B5: (پانتوتنیک اسید): 6 درصد ارزش روزانه
ویتامین B1 (تیامین): 2 درصد ارزش روزانه
ویتامین B3 (نیاسین): 2 درصد ارزش روزانه
ویتامین B9 (فولات): 1 درصد ارزش روزانه
منگنز: 3 درصد ارزش روزانه
پتاسیم: 3 درصد ارزش روزانه
منیزیم: 2 درصد ارزش روزانه
فسفر: 1 درصد ارزش روزانه

ممکن است مقدار این مواد ارزشمند در نگاه اول برای شما زیاد به نظر نرسد ولی اگر آن را در تعداد فنجان‎های قهوه‎ای که روزانه می‎نوشید ضرب کنید، بخش زیادی از مواد غذایی ضروری روزانه بدن خود را تامین می‎کنید.

اما خاصیت و ارزش واقعی قهوه زمانی خود را بهتر نشان می دهد که به مقدار بالای آنتی اکسیدان‎های آن توجه می‎کنیم. سه منبع اصلی برای جذب آنتی اکسیدان ها قهوه، میوه و سبزیجات می باشد که طبق بررسی های جهانی، قهوه مهمترین منبع در بین این سه مورد می باشد، اما مگر آنتی اکسیدان چقدر فایده و خاصیت برای بدن ما دارد؟ (منبع)

2. محافظت از مغز از مهمترین فواید قهوه
بیماری آلزایمر مشهورترین بیماری مخرب سیستم عصبی و یکی از دلایل اصلی زوال عقل است.

یکی دیگر از خواص و فواید قهوه کمک به حافظه انسان است، تحقیقات نشان داده است افرادی که قهوه می‎نوشند تا 65 درصد از احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر خود کم می‎کنند.

پارکینسون پس از آلزایمر دومین بیماری است که بیشترین تخریب را به سیستم عصبی وارد می‎کند و علت آن مرگ نورون‎های تولیدکننده دوپامین در مغز است.

افرادی که قهوه می‎نوشند 32 تا 60 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری پارکینسون قرار دارند. هر چه افراد منظم تر به مصرف قهوه بپردازند، میزان این خطر کاهش پیدا می‎کند.

3. افرادی که قهوه مصرف می‎کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های کبد قرار دارند

کبد انسان یک عضو فوق ‎العاده مهم است که در بدن شاید صدها نقش متفاوت را ایفا می‎کند، در علم پزشکی از این اندام داخلی به عنوان اصلی ترین سم زدای بدن یاد می شود.

لازم است بدانید مرحله نهایی آسیب به کبد را در اصطلاح سیروز نمی نامند که شما با مصرف قهوه می توانید احتمال بروز سیروز را تا 84 درصد کم کنید و آن‎هایی که روزانه 4 یا بیشتر از 4 فنجان قهوه می‎خورند بیشترین مقاومت را نسبت به ابتلا به سیروز نشان می‎دهند.

سرطان کبد همچنین یک بیماری شایع است که دومین بیماری سرطان با بیشترین آمار مرگ و میر به شمار می‎رود، که از خواص و فواید قهوه و مصرف آن این است که شما تا 40 درصد احتمال ابتلا به بیماری سرطان کبد را در بدن خود کاهش می دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران