بهترین مرکز فروش آبلیمو ، ترشیجات ، رشته جات ، زیتون ، کشک و سبزی آماده در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش آبلیمو ، ترشیجات ، رشته جات ، زیتون ، کشک و سبزی آماده در مشهد

🔴 آبلیمو گیری صالحی نیا

🔹 آبلیمو گیری صالحی نیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آبلیمو ، آبغوره ، ترشیجات ، رشته جات ، زیتون ، کشک و سبزی آماده در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آبلیمو گیری صالحی نیا :

✅ تولید انواع آبغوره

✅ ترشیجات

✅ رشته جات

✅ کشک

✅ خیاشور

✅ زیتون

✅ سبزی اماده

✅ سرکه خونگی انگور

✅ سرکه سیب

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین صالحی نیا

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۶۴۵۲۸۷۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۵۲۴۶۵۴۹

🔸 آدرس  مشهد ابوطالب نبش ابوطالب ۲۳

 

فواید آبلیمو چیست؟

1. جوان سازی پوست

چند محصول مراقبت از پوست برای ترویج سلامت و جوان سازی پوست وجود دارد. اما لازم نیست که شما پول زیادی برای محصولات گران قیمت برای بهبود صافی و ظاهر پوست صرف کنید. لیمو حاوی ویتامین C، فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان هایی است که سبب تقویت کلاژن می شود.

آب لیمو می تواند سبب هیدراته و جوان سازی پوست شما شود. ویتامین C و فلاونوئیدها نیز در برخی از محصولات مراقبت از پوست موضعی وجود دارد. توصیه نمی شود که شما آب لیمو را به طور مستقیم بر روی پوست خود قرار دهید زیرا نور خورشید می توانید سبب phytophotodermatitis، یا سوختگی دردناک با لیمو شود.

2. بهبود هضم

آب لیمو باعث بهبود هضم غذا می شود. لیمو خودش اسیدی است و آنها به بزاق در تجزیه غذا برای هضم بهتر کمک می کند. علاوه بر این، فلاونوئیدها در لیمو سبب تحریک ترشح آنزیمهای گوارشی می شود.

اگر شما از یبوست رنج می برید اسیدیته لیمو می تواند سبب تحریک فعالیت روده و تمیز شدن روده شود. و اگر شما سوزش مکرر سر دل و یا بازگشت اسید به مری دارید نوشیدن یک لیوان آب گرم با 2 قاشق چای خوری از آب لیمو در حدود 30 دقیقه قبل از غذا ممکن است به پیشگیری علایم ریفلاکس کمک کند.

3. جنگ با عفونت

خطر ابتلا به عفونت در طول فصل سرماخوردگی و آنفولانزا بالاتر است. اگر می خواهید سالم بمانید در طول روز آب لیمو مزمزه کنید. ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در لیمو می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت و به بدن شما در مبارزه با عفونت مانند ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند. همچنین ممکن است طول مدت بیماری را کوتاه کند.

4. کمک به کاهش وزن

یکی دیگر از مزایای آب لیموترش کمک به کنترل وزن است اسید سیتریک می توانید سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و به شما در سوزاندن کالری بیشتر و ذخیره چربی کمتر کمک کند. فعالیت بدنی منظم و کنترل سهم غذا در رژیم لاغری برای از دست دادن پوند اضافی و کنترل وزن مهم است. بنابراین، هدف برای حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی در بیشتر روزهای هفته باشد و نیمی از هر وعده غذایی میوه ها و سبزیجات باشد.

برای به دست آوردن روز با یک شروع خوب و برگردادن سوخت و ساز بدن، نوشیدن یک لیوان آبلیمو در صبح، یا مکیدن یک قطعه لیمو قبل از غذا مفید است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران