بهترین مرکز فروش انحصاری بلوک سقفی و تیغه هبلکس در سیرجان و کرمان ، یزد ، اصفهان ، هرمزگان و فارس

در کرمان ، سیرجان

معرفی بهترین مرکز فروش انحصاری بلوک سقفی و تیغه هبلکس در سیرجان و کرمان ، یزد ، اصفهان ، هرمزگان و فارس

🔴 رسول نصرت آبادی

🔹 رسول نصرت آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انحصاری بلوک سقفی و تیغه هبلکس در سیرجان و کرمان ، یزد ، اصفهان ، هرمزگان و فارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول نصرت آبادی :

✅ فروش انحصاری بلوک سقفی و تیغه هبلکس همراه با اعطای نمایندگی فروش

✅ فروش بلوک سقفی هبلکس

✅ فروش بلوک تیغه هبلکس در ضخامت های ۸،۱۰،۱۲،۱۵،۲۰سانتی متری

✅ ضد آتش سوزی

✅ عایق صدا و حرارت

✅ اجرا بدون نیاز به سیمان و ماسه

✅ بدون پرت مصالح

✅ ارسال به استان های کرمان،یزد،اصفهان،هرمزگان و فارس

✅ اجرای هبلکس با چسب و بدون استفاده از سیمان و ماسه میباشد

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۱۷۹۰۵۹۰

 

هبلکس چیست؟ 

هبلکس چیست؟ کاربرد آن در صنعت ساختمان
قبل از اینکه کلا با هبلکس آشنا شویم و بدانیم بلوک هبلکس چیست و چه کاربردی دارد، لازم ست که به این نکته اشاره کنیم ، هبلکس یا همان هپلکس، که در بازار به سیپورکس هم نامیده میشود، جزو مصالح نوین ساختمانی و خیلی پرکاربرد هست. ولی مهمترین کاربرد بلوک هبلکس برای دیوارکشی است.

 

اجرای دیوار کشی با بلوک هبلکس | دیوار پیش ساخته با هبلکس | Heblex Wall
هبلکس یا همان هپلکس (heblex) به یک نوع بتن متخلخل میگویند که در ساختمانها قابل استفاده و کاربرد دارد. در واقع نوعی از بتن است که توسط حباب های هوا متخلخل شده و در ساختمانها برای دیوار جایگزین آجر و مصالح ساختمانی قدیمی می باشد. هبلکس مشابه بلوکهای سبک دیگر در آن از سلیسس استفاده شده است.این امر باعث ضد اتش شدن هبلکس گردیده زیرا سیلس دمای ذوب ان بسیار بالا میباشد ودر برابر حریق عایق میباشد. بلوک هبلکس توسط مهندسان در اروپا ابداء گردیده و نام های heblex,aac,ytong دراروپا و سایرکشورها شناخته شده است

مقاومت فشاری بالا و وزن پایین ازمزایای بلوک هبلکس است. لوله گذاری و سیم کشی ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به راحتی انجام میپذیرد . چون بلوک هبلکس به راحتی توسط اره برش خورده و میخ و پیچ به راحتی در ان فرو میرود. مقاومت بالای هبلکس در مقابل اتش بسیار مورد توجه قرار گرفته. عایق بسیار مناسب حرارت و صدا از مزایای هبلکس است . با توجه به قانون جدید تصویب شده که عایق بودن ساختمانها را در نظر گرفته چنانچه از بلوک هبلکس برای دیوارها استفده گردد ،دیگر نیاز به عایقکاری مجدد نیست.

ویژگی‌های هبلکس

وزن پایین هبلکس
یکی از بارزترین مزایای هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به آجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد 20×25×60 به تعداد 46 اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به 4 نسبت به اجر میباشد. و به همین علت به آن آجر هبلکسی و از آن برای تیغه کشی درساختمان با بلوک هبلکس استفاده میشود. (تیغه هبلکسی)

هبلکس مقاوم در برابر زلزله
سازه های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند.این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنشهای بیرون مقاومت بالا دارند.در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا میبرد.

هبلکس عایق حرارتی
هبلکس به لحاظ ویژگیهای که دارد دارای عایق گرما ،سرما و صدا میباشد. قانونهای جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالکان از هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد. و این موضوع مزیت دیگری از بلوک هبلکس می باشد.

هبلکس عایق آتش سوزی
هبلکس حرارت را به کندی هدایت و انتقال میدهد. استفاده از سلیس در هبلکس باعث میشود هبلکس نسوزد. انتقال اتش به قسمتهای دیگر ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به سختی انجام میگیرد.جلوگیری از انتقال اتش از مزیتهای مهم هبلکس است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران