پنجره دوجداره نوین – مرکز فروش و نصب انواع پنجره دوجداره و سقف کاذب در تهران ، ورامین و کهریزک

در تهران ، ورامین

معرفی پنجره دوجداره نوین – مرکز فروش و نصب انواع پنجره دوجداره و سقف کاذب در تهران ، ورامین و کهریزک

🔴 پنجره دوجداره نوین

🔹 پنجره دوجداره نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع پنجره دوجداره و سقف کاذب در تهران ، ورامین و کهریزک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پنجره دوجداره نوین :

✅ پنجره دوجداره

✅ سقف کاذب

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای پنجره های دوجداره upvc چیست؟

از مهمترین مزیت های پنجره های دوجداره upvc می توان به موارد زیر اشاره کرد:
عایق بندی عالی و خواص ایمنی آن پنجره های دوجداره upvc به دلیل “غیر رسانا بودن” پلاستیک بهترین عایق حرارتی و صوتی را ارائه می دهند. و این در انرژی و پس انداز اقتصادی برای خانه ما منعکس می شود.
آنها تا حدود ۵۰ سال عمر مفید طولانی دارند.
آنها به نگهداری احتیاج ندارند. کافی است آنها را با یک پارچه مرطوب و صابون تمیز کرده و یا با یک محصول خاص برای پروفایل های upvc آنها را بهتر کنید. این یک مزیت بزرگ نسبت به پنجره های چوبی است که به نگهداری ثابت و گران قیمت نیاز دارند.
یكی از نكات مهم برای افزایش زیاد خرید پنجره های دوجداره upvc ی این است كه اسطوره های دروغین كه یو پی وی سی از لحاظ زیست محیطی نبوده اند از بین رفته اند. پنجره های دوجداره upvc به محیط زیست احترام می گذارند زیرا در هنگام تهیه مواد سمی از بین نمی روند پروفیل های آنها قابل بازیافت برای تولید محصولات جدید و کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی هستند.

۱ – از پنجره های چوبی محکم تر و بادوام تر و عایق تر از پلاستیک های آلومینیومی.

۲ – تغییرات آب و هوا و دما بر آن تأثیر نمی گذارد. وضعیت اصلی کارخانه آن در مواجهه با شرایط مختلف آب و هوایی دست نخورده باقی مانده است.

۳ – آنها به نگهداری احتیاج ندارند. فقط تمیز کردن با آب صابون کافی است.

۴ – سطح عایق صوتی بالا هنگام ترکیب با شیشه های صوتی. یک لیوان آکوستیک خوب که در یک پنجره بد نصب شده است ، کارایی خود را از دست می دهد. آلودگی صوتی از خیابان ، مانند صدای وسایل نقلیه ، هیچ تاثیری در شما نخواهد گذاشت و فضای دلپذیری و آرام را در خانه خود به دست می آورید.

۵ – آنها بسیار عایق هستند. آنها سرماخوردگی را که وارد خانه می شود کاهش می دهد و خانه را گرم می کند. و گرما در اوقات تابستان شما را از خانه دور می کند ، همچنین باعث کاهش مصرف تهویه هوا می شود.

۶- آنها انرژی را صرفه جویی می کنند. به لطف عایق عالی آنها به ما کمک می کنند تا در پس انداز انرژی قابل توجهی در خانه داشته باشیم.

۷.- آنها به محیط زیست احترام می گذارند.

8 – آنها در امان هستند. همانطور که گفتیم ، پروفیل های PVC از استحکام فولادی داخلی برخوردار هستند و این باعث می شود آنها بسیار ایمن باشند. پنجره ها دارای سیستم ضد اهرم هستند به طوری که نمی توانند توسط متجاوزین مجبور شوند. بنابراین آنها حفاظت از خانه شما را بهبود می بخشند. ما دارای ویندوز هایی هستیم که دارای امنیت RC2 هستند که دارای امنیت معادل حصار هستند.

9 – مواد PVC به سختی قابل اشتعال و خود خاموش هستند. آنها شعله آتش احتمالی را گسترش نمی دهند.

۱۰ – بر خلاف پنجره های چوبی ، پوسیدگی ندارند و در برابر خوردگی و فرسایش نمک مقاوم هستند. آنها در محیط های دریایی بسیار مناسب هستند که در آن پنجره هایی مانند پنجره های چوبی یا آلومینیومی به سرعت توسط شوری مورد حمله قرار می گیرند.

۱۱ – آنها بسیار متنوع هستند. آنها اجازه می دهند هر سیستم گشودنی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد ، بنابراین به ورودی بهتر از نور طبیعی و عملکردی از کاربری متناسب با نیازهای شما می رسند.

۱۲ – در چندین رنگ و به پایان رسیده. اگرچه پنجره سنتی پی وی سی هنوز به رنگ سفید است ، اما بسیاری از امکانات تکمیل چوب با روکش مخصوص روی پروفایل ها وجود دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران