بهترین کانال سازی و ساخت و نصب کانال کولر در سراسر کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین کانال سازی و ساخت و نصب کانال کولر در سراسر کرج

🔴 حسین ندرلو

🔹 حسین ندرلو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و نصب کانال کولر در سراسر کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین ندرلو :

✅ ساخت و نصب کانال کولر و فن کول

✅ ساخت انواع کانال گرد در همه ابعاد

✅ اجرای هود صنعتی و رستوران

✅ جوشکاری و فلاشینگ

✅ تضمین کیفیت و جنس

✅ در سهلیه ، باغستان ، گوهردشت و … کل کرج پذیرفته می‌شود

و…

 

🔸 شماره تماس  09367724217

🔸 آدرس  شهرک یاس ، بلوار استقلال جنوبی

 

کانال کشی کولر به چه منظور انجام می شود؟

همانطور که می دانید؛ کانال کولر، یکی از اجزای اصلی کولر آبی و دیگر سیستم های سرمایشی می باشد. این قطعه بسته به جنس و اندازه، انواع مختلفی دارد. که قصد داریم به طور کامل به سراغ آن ها برویم. علاوه بر این، به مطالبی در مورد نحوه کانال کشی و نکاتی که باید حین نصب کانال و کانال کشی کولر رعایت کرد؛ پرداخته ایم. در صورتی که قصد خرید کانال کشی کولر و یا نصب آن دارید. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

کانال کشی کولر به چه منظور انجام می شود؟
طبق دیده ها و شنیده ها، کانال کشی کولر از مهم ترین بخش های طراحی یک ساختمان محسوب می شود. این مسئله آنقدر اهمیت دارد که در صورت کانال کشی نامناسب و غیر استاندارد؛ مجبور خواهید شد که بنا را خراب کنید. و کانال کشی کولر را مجدد انجام دهید. در غیر این صورت بازدهی کولر، به شدت پایین می آید و عملا بی فایده است. پس برای نصب کانال کولر باید از یک متخصص، در همان زمانی که ساختمان در حال ساخته شدن است، کمک بگیرید. به عینه شاهد خراب شدن کانال کشی کولر و عدم ایجاد خنک سازی محیط بوده ایم. و به همین دلیل برای اجرای صحیح و استاندارد آن توسط یک متخصص پافشاری می کنیم.

ویژگی کانال کولر چیست؟
کانال کولر، به کانالی می گویند که برای انتقال هوا در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های خنک کننده و دستگاه های گرمایش به کار گرفته می شود. این کانال در دو نوع گرد و چهار گوش طراحی و تولید می شود. برای ساخت کانال های مناسب برای کولر از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم استفاده می شود. تا مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و فشار داشته باشد. همچنین برای بازدهی بیشتر کولر ، از پنل های عایق شده و پلاستیک نیز استفاده می شود.

اندازه کانال ها از دیگر ویژگی های مهمی است که بسته به فضای مورد نیاز، در ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند. به طور مثال برای سیستم تهویه رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها؛ سوله های صنعتی، آزمایشگاه ها و …. از کانال هایی با ابعاد بزرگ بهره می برند. تا میزان هوادهی بالا رود و به تبع محیط در بهترین شکل ممکن مطبوع شود.

از دیگر ویژگی های کانال کولر این است که مسیر آن، همیشه به صورت صاف و مستقیم نیست .و بسته به طراحی در مسیر کانال ها از زانویی استفاده می شود. تا مسیر تغییر کند و به خروجی مطلوب برسد.

انواع کانال کولر از نظر شکل ظاهری
از نظر شکل ظاهری دو نوع کانال کولر، تولید می شود. این دو نوع شامل کانال های گرد و کانال های چهارگوش می باشد. در کانال های گرد کارایی نسبت به کانال چهارگوش بیشتر است. و به طور که قطعا در سال های آینده شاهد جایگزین شدن مدل گرد با چهارگوش خواهیم شد. علاوه بالا بودن میزان کارایی کانال های گرد، مزیت های دیگر از جمله کاهش صدا، سرعت بالا در انتقال هوا، حجم کم آن را محبوب کرده است. البته در کنار این مزیت ها، هزینه راه اندازی و نگهداری آن بالاتر از کانال های مدل چهارگوش می باشد.

جدا از کانال گرد، کانال چهارگوش هم به نوبه ی خودش مزیت هایی هم دارد. از جمله مزیت های کانال کولر چهار گوش می توان به قیمت پایین و ارزان، پیاده سازی سریع اشاره کرد. همچنین آلودگی صوتی زیاد، وزن بالا، انباشته شدن گرد و غبار، اشتغال فضای زیاد از معایب آن محسوب می شود.

انواع کانال کولر از نظر جنس
نوبتی هم باشد نوبت بررسی انواع کانال کولر بر اساس جنس کولر می باشد. به طور کلی کانال ها در سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه هوا؛ در جنس های مختلف و با ضخامت های متنوعی تولید می شوند. از جمله کانال های کولر بر اساس جنس می توان به کانال کانال گالوانیزه، کانال فلکسیبل، کانال های پلاستیکی و کانال پارچه ای اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران