بهترین مرکز خرید ضایعات آهن و فلزات رنگی با بالاترین قیمت در سراسر مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز خرید ضایعات آهن و فلزات رنگی با بالاترین قیمت در سراسر مشهد

🔴 ابوالفضل جاوید

🔹 ابوالفضل جاوید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات آهن و فلزات رنگی با بالاترین قیمت در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 خرید آهن آلات. چدن. مس. روی. شیر آلات. ضایعات انباری. لوازم اوراقی. پکیج. شوفاژ. موتور خانه. لوازم فلزی منزل. آبگرمکن. یخچال. کابینت. لوستر و …. آهن آلات ذوبی و مصرفی شما را با بالاترین قیمت و نقدی در محل خریداریم . تخریبکاری و مشارکت در مزائده ها . خرید از تمام نقاط شهر و حومه. در اسرع وقت

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالفضل جاوید :

✅ خرید ضایعات آهن و فلزات رنگی

✅ خرید ضایعات از تمام نقاط شهر.خرید در محل. تسویه نقدی

و…

 

🔸 شماره تماس  09150409351

🔸 شماره تماس  09012555653

🔸 آدرس  مشهد

 

آهن قراضه یا ضایعات آهن چیست ؟

ضایعات آهن و فولاد که به عنوان آهن قراضه نیز شناخته می شوند، یک ماده قابل بازیافت بوده که در حین تولید محصولات آهنی و فولادی ایجاد شده و یا محصولات آهنی هستند که به پایان عمر خود رسیده اند. قراضه آهنی معمولاً در هنگام فولادسازی بازیافت می شود. در بین انواع ضایعات آهنی، ضایعات فولادی حداکثر درصد را تشکیل می دهند. ضایعات آهنی، مواد اولیه برای تولید فولاد در کوره قوس الکتریکی و کوره القایی می باشند. آهن و فولاد اغلب ممکن است با هم اشتباه گرفته شوند. با این حال تفاوت های آهن و فولاد باعث شده فولاد کاربرد و محبوبیت بیشتری داشته باشد.

فرآیند تولید ضایعات آهن
قراضه آهن از منابع مختلف ایجاد می شود و بنابراین از نظر ویژگی های فیزیکی و شیمیایی متفاوت است. کیفیت این ضایعات بر فرآیند تولید فولاد تأثیر بسزایی دارد. عمر قراضه های آهن می تواند از یک روز تا بیش از 100 سال متغیر باشد. خواص ضایعات آهن نیز بستگی به این دارد که ضایعات از کجا آمده و در چه زمانی تولید شده اند. بر این اساس می توان آنها را به ضایعات تولیدی در کارخانه، ضایعات جدید و ضایعات قدیمی تقسیم بندی کرد:

ضایعات تولیدی در کارخانه
این ضایعات در کارخانه و هنگام تولید محصولات آهنی و فولادی تولید شده و در طول فرایند تولید به ندرت از منطقه تولید کارخانه خارج می شود. این قراضه ها را قراضه برگشتی نیز می نامند و آنها را به کوره فولادسازی بازگردانده و دوباره ذوب می کنند. پیشرفت های تکنولوژیکی تولید این نوع ضایعات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

ضایعات جدید
این ضایعات زمانی ایجاد می شوند که فولاد بریده، کشیده، اکسترود یا ماشینکاری شود. این نوع ضایعات به طور کلی به سرعت به کارخانه های فولاد منتقل می شوند تا دوباره ذوب شوند. عرضه ضایعات جدید تابعی از فعالیت های صنعتی است. وقتی فعالیت زیاد باشد، مقدار بیشتری ضایعات جدید تولید می شود. ترکیب شیمیایی و ویژگی های فیزیکی ضایعات جدید به خوبی شناخته شده است و اصولا قراضه های جدید قبل از ذوب شدن مجدد نیازی به هیچ گونه فرآیند پیش تصفیه ندارند، هرچند ممکن است برش به اندازه لازم باشد. این ضایعات معمولاً تمیز بوده، به این معنی که با مواد دیگر مخلوط نشده است.

ضایعات قدیمی
شامل ضایعاتی بوده که وقتی محصولات فولادی (مانند خودروها، لوازم خانگی، ماشین آلات، ساختمان ها، پل ها، کشتی ها، قوطی ها، واگن ها و غیره) از بین می روند و عمر مفید آنها به اتمام رسیده باشد، تولید می شوند. از آنجا که این ضایعات پس از یک چرخه استفاده، به صورت جداگانه یا مخلوط جمع آوری می شوند، اغلب بسته به منشاء و فرایند جمع آوری مورد استفاده، تا حدودی آلوده می شوند. از آنجا که این نوع قراضه ماده ای است که سال ها مورد استفاده قرار گرفته است، ترکیب شیمیایی و ویژگی های فیزیکی آنها به طور معمول شناخته شده نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران