بهترین مرکز فروش پوشک سه لایه دائمی برای نوزادان در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز فروش پوشک سه لایه دائمی برای نوزادان در اصفهان

🔴 مجموعه تاتی تاتی

🔹 مجموعه تاتی تاتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پوشک سه لایه دائمی برای نوزادان در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تاتی تاتی :

✅ پوشک سه لایه دائمی برای نوزادان

✅ با استفاده از محصولات تاتي تاتي، دنياي سبز را براي همه كودكان دنيا به يادگار بگذاريم .

✅ ضد حساسیت ، کاملا نخی ، قابل شسنشو

✅ تاتي تاتي ، عضو انجمن شركت هاي حامي محيط زيست ايران

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۷۷۸۶۸۵۰

 

انواع پوشک بچه چیست؟

غرفه پوشک‌ها در فروشگاه می‌تواند حسابی گیج‌کننده باشد. این‌همه پوشک رنگ‌ووارنگ که هرکدام ادعا می‌کنند بهترین‌اند، اما واقعا کدام یک از انواع پوشک بچه مناسب کودک شماست؟ می‌توانید از خودش بپرسید! بله، همگی مادران با آزمون و خطا پی برده‌اند که کدام پوشک مناسب بچه‌شان بوده است. اما در این مقاله قصد داریم کار شما را کمی راحت‌تر کنیم تا با خیال راحت‌تری کودکتان را تنها بگذارید و ذهنتان را روی مسائل دیگری متمرکز کنید.

انواع پوشک بچه
پوشک بچه هم مانند هر چیز دیگری، روز‌به‌روز متنوع‌تر می‌شود و حسابی آدم را گیج می‌کند. اما راستش را بخواهید، انواع پوشک بچه چند دسته اصلی بیشتر ندارند و بقیه فقط در شکل و ظاهر متفاوت‌اند. در ادامه انواع پوشک بچه را از مدل‌های ساده تا پیشرفته نام برده‌ایم.

· کهنه بچه
یکی از مزیت‌های خوب این نوع پوشک این است که قابل شست‌وشو و به‌صرفه‌ است؛ اما به راحتی پوشک‌ها نیست و باید حوصله شستن و خشک‌کردنش را داشته باشید. کهنه بچه را می‌توان در شورت‌های آموزشی هم استفاده کرد. می‌توانید در اسنپ مارکت انواع کهنه بچه را خریداری کنید.

· پوشک‌های پارچه‌ای یا شورت آموزشی پارچه‌ای
این نوع پوشک‌ها مدل پیشرفته‌تر کهنه‌ها محسوب می‌شوند. یعنی به حالت پوشک دوخته شده‌اند و دکمه و کش دارند تا به‌درستی روی پای بچه قرار گیرند. اما طبیعی‌ست که بعد از دو تا سه ساعت ممکن است پس بدهند و باید حواستان باشد.

· پوشک پول آپ
از انواع پوشک، این مدل حسابی کار را راحت کرده‌ است. پوشک پول آپ مانند شورت طراحی شده است؛ اما یک پوشک واقعی تمام و کمال است و هیچ پارچه‌ای در کار نیست. البته این مدل برای کودکانی مناسب است که کمی بزرگ‌ترند و دارند دستشویی‌رفتن را یاد می‌گیرند.

· پوشک استخری
این نوع پوشک‌ها برای حمام و استخر بهترین گزینه‌اند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضدآب‌ هستند و با رطوبت، چسبشان از هم باز نمی‌شود. برندهایی مانند هاگیز این نوع پوشک را تولید می‌کنند.

· پوشک‌های معمولی
این مدل پوشک‌ها را همگی‌مان دیده‌ایم؛ همان پوشک‌هایی که چسب می‌خورند و سایزهای گوناگونی دارند. اما مسئله به این سادگی‌ها نیست. این پوشک‌ها ریزه‌کاری‌هایی دارند که در خرید انواع پوشک تاثیرگذارند. در ادامه مقاله، راجع‌به این مدل پوشک صحبت خواهیم کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران