بهترین مرکز تعمیر نصب سرویس سیار انواع کولر های اسپلیت در شهر چمران

در خوزستان ، چمران

معرفی بهترین مرکز تعمیر نصب سرویس سیار انواع کولر های اسپلیت در شهر چمران

🔴 جمشید کاوه

🔹 جمشید کاوه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر نصب سرویس سیار انواع کولر های اسپلیت در شهر چمران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جمشید کاوه :

✅ تعمیر ، نصب و سرویس انواع اسپلیت ،دیواری و ایستاده و کولر پنجره ای

✅ انجام خدمات گازگیری ، نشتیابی، جوشکاری ، تعویض خازن…

✅ تمامی کارهای تعمیراتی کولر درمنزل.

✅ انجام خدمات به صورت سیار و در شهر چمران

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

علل خرابی کولر گازی اسپلیت چیست؟

کولر گازی (اسپلیت) به اندازه کافی خنک نمی کند
دریچه های کولر گازی را بررسی کنید تا از باز بودن آنها مطمئن شوید. حتی اگر یکی از آنها بسته باشد خنک کردن کل خانه سخت تر خواهد بود؛ چرا که هوای گرم قسمتی که دریچه کولر آن بسته است با هوای خنک بقیه قسمت ها ادغام شده و هوای منزل به اندازه کافی خنک نخواهد شد. در غیر اینصورت شما ممکن است مشکل دیگری از جمله نشتی در خنک کننده (refrigerant line) داشته باشید.

چرا کولر گازی (اسپلیت) خاموش نمی شود؟
عیب یابی کولر گازی (اسپلیت) که خاموش نمی شود کمی تخصصی است. هرچند دلایل ساده ای هم میتواند منجر به بروز این مشکل شده باشد. اگر کولر گازی شما پس از رسیدن به دمای تنظیم شده خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های الکترونیکی مشکل داشته باشد. معیوب شدن ترموستات کولر و یا خارج شدن سنسور از موقعیت خود نیز می تواند علت یکسره کار کردن کولر گازی باشد.

اگر بعد از زدن دکمه پاور زمان بیشتری طول می کشد تا کولر خاموش شود، احتمال کثیف بودن فیلتر یا کویل های کندانسور وجود دارد. یک دلیل دیگر خاموش نشدن کولر گازی می تواند قدیمی بودن و یا قدرت نامناسب کولر گازی در مقایسه با اندازه منزل شما باشد. سایر دلایلی که می توانند علت خاموش نشدن کولر گازی باشند عبارتند از:

خراب شدن بردهای مختلف کولر (برد اصلی، برد رله، برد کنترل دما)
گیر کردن فن کولر گازی
کوتاه بودن کابل ترموستات
درست کار نکردن ترموستات
خرابی ترمیستور کولر گازی
خراب شدن کنتاکتور

دلیل نشت آب از بیرون کولر گازی چیست؟
در روزهای گرم و یا مرطوب ممکن است گودال آبی زیر کندانسور کولر خود مشاهده کنید، که البته در صورتی که کولر گازی به درستی کار می کند عادی است! در آب و هوای خنک، یک کولر گازی ممکن است یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب جمع شود. این مورد هم عادی است ولی اگر کولر به دلیل دیگری نشتی آب دارد، سعی کنید فیلتر کولر گازی را تمیز و یا تعویض کنید. اگر مشکل همچنان حل نشد، جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با متخصص ماهر تماس بگیرید. ممکن است به مبرد بیشتری نیاز داشته باشید و یا لوله تخلیه مسدود شده باشد.

چرا وقتی کولر خاموش است نشتی آب دارد؟
اگر گاز کولر گازی شما کم باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد، کولر گازی هنگام کار کردن ممکن است یخ بزند. بعد از اینکه دستگاه را خاموش کنید یخ ها آب شده و ممکن است باعث خیس شدن کف یا سقف منزل شما شود. اگر تمیز کردن فیلتر کولر باعث برطرف شدن مشکل نشد، می توانید جهت بررسی و برطرف کردن مشکل خود با ما تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران