بهترین مرکز تعمیر داشبورد بنز BMW پورشه بصورت اورجینال مشابه فابریک در تهران

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - خ سهروردی بالاتر از پمپ بنزین سهروردی روبروی نوین چرم پلا ۳۸۵

معرفی بهترین مرکز تعمیر داشبورد بنز BMW پورشه بصورت اورجینال مشابه فابریک در تهران

🔴 مجموعه پرشین کالن

🔹 مجموعه پرشین کالن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر داشبورد بنز BMW پورشه بصورت اورجینال مشابه فابریک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 معمولا دیده شده است در زمانی که داشبورد ایربگ عمل میکند مالک به دنبال تعویض داشبورد میگردد که مجموعه پرشین کالن داشبورد ایربگ زده را با دستگاه بصورت اورجینال مثل روز اول تحویل مشتری میدهد

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پرشین کالن :

✅ تعمیر وبازسازی داشبورد بنز ، BMW ، پورشه ، تالیسمان ، کولیوس ، مگان ،آزرا و سوناتا بصورت اورجینال

✅ داشبورد سوناتا آزرا وراکروز سورنتو اپتیما گرنجور

✅ بازسازی داشبورد ایربگ عمل کرده

✅ نصب وفعال سازی ایربگ

✅ تعویض پوسته داشبورد بصورت کامل مشابه ۱۰۰ درصد فابریک

و…

 

کیسه هوا یا ایربگ خودرو چیست؟

ایربگ یا کیسه هوا از اصلی‌ترین تجهیزات ایمنی خودروهای امروزی محسوب می‌شود که در تصادفات شدید تا حد چشمگیری می‌تواند آسیب‌های وارد شده به سرنشینان را کاهش دهد. نکته جالب توجه آن است که این کیسه‌ها دارای کلیدهایی هستند که با استفاده از آن شما می‌توانید ایربگ خودرو را فعال یا غیرفعال کنید.

ایربگ خودرو در زمان تصادف پر از باد می شود و به شکل یک بالش جلوی سر و بدن راننده و سرنشینان درمی آید و از برخورد سرنشینان خودرو با اجزای فلزی خودرو جلوگیری می نماید. در زمان برخورد خودرو با موانع سخت، کیسه هوا در کثری از ثانیه، از حالت جمع شده پر از هوا شده و به شکل یک بالش دی می آید و از سرنشینان محافظت می کند.

اجزای سازنده ایربگ ماشین

سیستم ایربگ‌ها دارای یک محفظه‌ کوچک است که در قسمت‌های مختلف خودرو تعبیه می‌شود. به تعداد کیسه‌های هوای یک خودرو در آن محفظه‌ ایربگ وجود دارد. تعدادی از اجزای اصلی سیستم در این محفظه قرار دارند. به طور کلی اجزای سیستم ایربگ شامل موارد زیر می‌شوند:

1- کیسه هوا
کیسه هوا از پارچه‌ نایلونی ساخته شده است و در صورت برخورد احتمالی خودرو با یک جسم بسیار سخت یا وسیله نقلیه دیگر، باد می‌شود، پیش از آن‌که کیسه هوا باد شود به صورت تا شده زیر درپوش مناسبی قرار دارد.

2- چراغ هشداردهنده AirBag
چراغ هشداردهنده راننده را از خرابی سیستم کیسه هوا مطلع می‌کند.

3- کلیدهای صندلی سرنشین
با استفاده از کلیدهایی که در طرف سرنشین قرار دارد می‌توان از عمل کردن کیسه هوای این صندلی در زمانی که سرنشین ندارد جلوگیری کرد.

4- باد کننده آتشی و مشتعل ساز
باد کننده کیسه هوای راننده در وسط فلکه فرمان قرار دارد. جالب است بدانید این باد کننده دارای تعدادی قرص سوخت است که در یک محفظه احتراق قرار دارند، مشتعل ساز نیز از خازن‌های پر تشکیل می‌شود که جرقه‌ای برای اشتعال قرص‌های سوخت ایجاد می‌کند قرص‌های سوخت به سرعت می‌سوزند و مقدار معینی گاز نیتروژن با فشار معین تولید می‌کنند، این گاز پس از عبور از یک فیلتر وارد کیسه هوا می‌شود و آن را باد می‌کند.

5- سنسور های ایربگ خودرو
با توجه به سیستم کیسه هوا و تعداد کیسه‌های هوا تعبیه شده در خودرو، سنسورهای ضربه، به طور مستقیم در واحد کنترل یا به صورت ماهواره‌ای در قسمت جلوی خودرو یا در کنار خودرو نصب می‌شوند.

6- واحد کنترل الکتریکی (یونیت ایربگ خودرو)
مهم‌ترین قطعه سیستم کیسه هوا است که عملکرد آن شامل موارد زیر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران