انجام خدمات سیم کشی و باطری سازی تخصصی در سنندج

در کردستان ، سنندج

معرفی انجام خدمات سیم کشی و باطری سازی تخصصی در سنندج

🔴 کلینیک تخصصی برق خودروی جعفر

🔹 کلینیک تخصصی برق خودروی جعفر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات سیم کشی و باطری سازی تخصصی در سنندج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک تخصصی برق خودروی جعفر :

🔷تعمیراستارت ،دینام،شیشه بالابر و برف پاک کن

🔷انجام کلیه ی خدمات سیمکشی ماشینهای ایرانی و خارجی

🔷شستشوی بخاری بادستگاه تمام اتومات

🔷تنظیم تخصصی موتور و ریمپ و تیونینگ

🔷حذف سنسور اکسیژن میل سوپاپ وکاهش مصرف سوخت وکاهش دمای اب

 

و…

 

🔸 با مدیریت رنجکش

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۷۹۰۷۱۱۸

🔸 آدرس  سنندج،خیابان غفور،خیابان سلمان فارسی،پایین ترازمسجدامام حسین،کوچه مهر۱،کلینیک تخصصی برق خودروی جعفر

 

دلایل عمده خرابی سیم کشی خودرو چیست؟

۱ : تصادف و برخورد شدید:

در بیشتر تصادف های ماشینی که ماشین با یک وسیله ،مانع ویا یک ماشین دیگر مواجه وبرخوردمیکند آسیب های فیزیکی بارز و مشخص و همینطور ناپیداو نامعلومی در ماشین بوجود می آید که زیان های شدیدی به کامپیوترهای خودرویی ویا وسایل برق ماشین واردمی کند.
بطورطبیعی تصادف ها و به هم خوردن های فیزیکی درماشین ها سبب اضطراب وچالش های مکانیکی در تمام بدنه ماشین خواهدشد که اثر خود را بر روی سیم کشی و همچنین کامپیوترهای خودرویی و سنسورها برجای می گذارد و بطورمعمول اختلال خودش را در ازکارافتادن کامپیوترهای خودرویی نمایان می کند.
۲ – شارژ بالای دینام و معیوب بودن باتری:

در ماشین های شخصی بطورتقریبی در همه ی جهان ولتاژ تغذیه عملکرد بخش های برقی خودرو ۱۲ ولت می باشد و شارژ دینام نیز نزدیک به ۱۴ تا ۱۵ ولت است، و بیشتر از این میزان مشکلات شدیدی رابرای کامپیوتر و لوازم الکتریکی ماشین بوجود می اورد.

همچنین شارژ کم ولتاژ باتری که کم تر از ولتاژ تقریبا ۱۰ و نیم تا ۱۱ ولت میباشد که امکان دارد اشکالات جدی به کامپیوترها و لوازم الکتریکی خودرو واردکند.
بطورمعمول سرویس های دوره ای که بوسیله ی سیستم شارژ باتری ویاهمچنین دینام و باتری موردشارژ قرارگیرد امکان خلل وسایل برقی ماشین را پایین می آورد.

پس نیاز است که صاحبان خودرو به این مسئله دقت لازم راداشته باشند که شارژ دینام وهمینطور ولتاژ باتری می بایست درطول دوره های ۳ یا ۶ ماهه بصورت مرتب مورد چک و بررسی قرارگیرند و اگر نابرابری در میزان ولتاژ تشخیص داده شد بطورحتمی مورد سرویس قرارگیرد چون در حالت رفع نشدن آن آسیب بعدی به مراتب بیشتر از هزینه جهت سرویس می باشد.
به دنبال این ها چند مورد دیگر از مهمترین علت سوختن سیم کشی ماشین برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.
۳ – نشت آب و رطوبت داخل ایسیو و قطعات الکترونیکی خودرویی:

با درخاطرداشتن اینکه رطوبت و همچنین آب هادی جریان برق می باشند و به شکل رسانا ظاهر می شوند.پس نشت آب درون وسایل الکتریکی در ماشین سبب بوجودآمدن جریان میان خطوط سیگنال ها خواهدشد و این می تواندموجب اتصالی شود.

و همچنین سبب آسیب صددرصدی بخش های آن خواهدشد که به آنها آب رسیده است و یا آب آنها رالمس کرده است و یاممکن است رطوبتی بر رویشان نشسته باشد.
بطورمعمول کامپیوترهای ماشین به گونه ای مورد طراحی قرارگرفته اند که در مقابل نشت آب در رطوبت و یادربرابر گرد و غبار موردمحافظت قرارگرفته شوند.

۴ – آتش سوزی و حریق در خودرو:

ازدیگرموارد مهمترین علت سوختن سیم کشی ماشین آتش سوزی و سوختن خودرو چه بصورت مختصروجزئی باشد و چه بصورت کلی آسیب های فراوانی را در سیستم الکتریکی خودرو بوجود می آورد که بطورمعمول ریشه ی خیلی ازموارد سوختگی وحریق در میان خودرو ویاهمچنین اتصالی در سیم کشی خودرو می باشند.

این مسئله به طراحی غلط وغیرصحیح اتصالات بوسیله ی خودرو ساز یا به لوازم سیم کشی و کانکتورها و اتصالات بوسیله ی تعمیرکاران نا وارد وبی تجربه مربوط می شود و همچنین شارژ زیاد دینام که موجب میشودتمامی عوامل اتصال میان خودرو سبب آتش سوزی در ماشین شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران