بهترین مرکز خدمات کاشت ناخن در تهران – محدوده نازی آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات کاشت ناخن در تهران – محدوده نازی آباد

🔴 مطهره نجفی

🔹 مطهره نجفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن در تهران – محدوده نازی آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مطهره نجفی :

✅ کلیه خدمات ناخن تهران محدوده نازی آباد انجام میشود.

✅ با کمترین هزینه و بهترین و کیفیت مواد.

✅ کاشت بالاک ژل ۱۱۰ ترمیم بالاک ژل ۸۰

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۰۴۷۸۵۵۶

 

کاشت ناخن چیست؟

گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

انواع کاشت ناخن بر چند بخش است؟
در حالت کلاسیک دو نوع اصلی از انواع کاشت ناخن تعریف شده که بقیه روش های متنوع آن، از همین دو روش ابتدایی مشتق شده و حالاتی گوناگون و همچنین دوامی متغیر را در زیبایی و استحکام ناخن ها ایجاد می نمایند. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها از یکدیگر متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه نمودن انواع زیورآلات مخصوص ناخن، شاخه های جدیدی از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد. این دو نوع اصل کاری، به این ترتیب تعریف می شوند:

کاشت ناخن با مواد پودری
کاشت ناخن با مواد ژله ای
در این دو دسته کلاسیک، با استفاده از مواد مذکور می توان 14 نوع جدید از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد که به شرح زیر می باشند:

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن قالبی یا دوآل
کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
کاشت ناخن اکلیلی
کاشت ناخن آکواریوم
کاشت ناخن دیپینگ
لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )
کاشت ناخن سیلک
کاشت ناخن میکس
کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی
کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
کاشت ناخن مرمریت
کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران