دوخت و فروش کاور وسایل برقی و سرویس آشپزخانه در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی مرکز دوخت و فروش کاور وسایل برقی و سرویس آشپزخانه در خرم آباد

🔴 فاراموسوی

🔹 فاراموسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و فروش کاور وسایل برقی و سرویس آشپزخانه در خرم آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاراموسوی :

✅ دوخت کاور وسایل برقی

✅ دوخت کاور سرویس آشپزخانه بصورت کامل

و…

 

🔸 شماره تماس  09169583215

🔸 آدرس  خرم آباد

کاور پارچه ای آشپزخانه چیست؟

سرویس آشپزخانه پارچه ای؛ به دستگیره و دمکنی قانع نشید!
حضور پارچه در هر جا میتواند آن فضا را گرم و دوست داشتنی کند. آشپزخانه یکی از فضاهایی است که شاید به دلیل نوع کاربردش کمتر از پارچه در آن استفاده می‌شود ولی نمیتوان تاثیر حضور پارچه را در این فضا انکار کرد. پارچه هایی با طرح های شاد و رنگارنگ هر انسانی را سر ذوق می آورد تا به سمت پخت و پز در یک مکان رومانتیک قدم گذارد!

انواع عناصر پارچه ای در آشپزخانه
معمولا وقتی که اسم سرویس پارچه ای در آشپزخانه به گوش میرسد نمایی از دستگیره و دمکنی در ذهن ما ظاهر میشود و میگوییم خوب آن ها که پارچه ای هستند ولی باید گفت برای خیلی عناصر دیگر هم میتوان از پارچه استفاده کرد مثلا به جای زیربشقابی و یا سفره های پلاستیکی میتوانید از سفره و زیربشقابی پارچه‌ای با نقش و نگار زیبا استفاده کنید.

حوله دست خشک کنی، دستکش فر، انواع دستگیره ها مانند دستگیره یخچال، کیسه های سبزی و نان، پیش بند ظرفشویی، سرویس دمکنی و حتی پوشش دادن ظروف مختلف مانند ظرف نان، همگی از جمله عناصر اصلی در آشپزخانه هستند که میتوانید از پارچه های خوشرنگ و لعاب برای طنازی آنها استفاده کنید. همچنین برای تهیه کاور لوازمی مانند ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، انتخاب کاور پارچه ای میتواند گزینه مناسبی باشد.

مزایای استفاده از سرویس پارچه‌ای
یکی از مزیت های مهم استفاده از پارچه در آشپزخانه شستشوی راحت آن است. چنانچه عناصر پارچه ای کثیف شدند شما به راحتی میتوانید آنها را بشویید و مجدد استفاده کنید. همچنین به راحتی لکه بری میشوند و حتی امکان اتو کردن بعد از شستشو هم دارند.

قابلیت طراحی ویژه و دلخواه یکی دیگر از قابلیت های سرویس پارچه ای است. اگر طرح خاصی در نظر دارید میتوانید با طراحی آن و پیاده سازی بر روی پارچه به راحتی به آن دست یابید. البته این گزینه برای افرادی مناسب است که قصد دارند دکوراسیون آشپزخانه را با سرویس پارچه ای هماهنگ کنند. انتخاب رنگ های متنوع از دیگر ویژگی های سرویس پارچه ای است. محدود نبودن رنگی دست شما را باز میگذارد تا بتوانید رنگ های مورد علاقه تان را وارد فضای پخت و پز کنید.

درپوش پارچه‌ای را به سرویس آشپزخانه بیاورید!
یکی از کاربرد های پارچه در آشپزخانه، درپوش های پارچه ای برای ظروف است. یکی از مزایای درپوش پارچه ای این است که عرق ناشی از مواد غذایی را در خود جذب میکن و مانع از دم کردن مواد و ایجاد کپک میشود. شما میتوانید به راحتی یک درپوش را به سرویس پارچه ای آشپزخانه تان اضافه کنید..

سرویس آشپزخانه
شاید برای کسانی که میخواهند سرویس آشپز خانه تهیه کنند یکی سوال مهم این باشد که سرویس پارچه ای آشپزخانه چه برای عروس خانم چه برای همه خانم ها شامل چه مواردی است ؟ من این ۲۲ مورد را برای شما لیست کردم ،اما فراموش نکنید سرویس آشپزخانه هم میتواند خیلی ساده تر و مختصر تر باشد و هم خیلی مفصل تر و بیشتر ، چیزی که مهم است فقط چیزهایی را تهیه کنید که قطعا قصد دارید از آنها استفاده کنید ، آشپزخانه به اندازه کافی شلوغ هست که نخواهید با خرت و پرت های اضافه و ناکار آمد شلوغ ترش کنید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران