خدمات جوشکاری آرگون استیل در کرج – محمد شهر

در البرز ، کرج

معرفی خدمات جوشکاری آرگون استیل در کرج – محمد شهر

🔴 وحیدجعفربگلو

🔹 وحیدجعفربگلو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات جوشکاری آرگون استیل در کرج – محمد شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحیدجعفربگلو :

✅ جوشکاری آرگون (استیل) نصب و راه اندازی ماشین الات غذایی و دارویی و شیمیایی

✅ اجرای خطوط استیل و تاسیسات کارخانجات غذایی و دارویی و…

✅ ساخت مخازن و میز و سازه های استیل

و….

 

🔸 شماره تماس 09192338211

🔸 شماره تماس 09022338211

🔸آدرس کرج – محمد شهر،چمران2

کاربرد جوش آرگون چیست ؟

جوش آرگون دارای ویژگی های مثبت فراوانی است که می تواند در همه بخش های صنعت مورد استفاده قرار گیرد. اما به طور خاص و ویژه بیشترین مورد استفاده از این نوع جوش با کیفیت در جاهای است که قرار است جوش کارایی بالایی داشته باشد و کیفیت و بازدهی جوش برای مسئولین آن پروژه بسیار حائز اهمیت است.اما دلیل این انتخاب چیست؟

در جوشکاری دستی، قوسی که در هنگام عملیات جوش آرگون انجام می شود به نسبت دیگر روش های جوشکاری کوچک تر است. و این باعث می شود که این روش انتخاب ایده آلی باشد برای جوشکاری قطعات نازک یا نفوذ کنترل شده در ریشه جوش لوله ها.

از آنجایی که میزان رسوب می تواند بسیار پایین باشد چرا که از یک الکترود ذوب شونده جداگانه در فرایند جوشکاری استفاده می شود. همچنین ممکن است برای قطعات ضخیم تر مثل دیواره لوله های ضخیم از روش جوشکاری با الکترود معمولی که در ایران بسیار متداول است یا روش جوشکاری قوسی با گاز محافظ استفاده شود.
جوش آرگون یا تیگ همچنین به صورت گسترده ای در سیستم ها مکانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجرای این جوش در این سیستم ها متخصصین از دو روش استفاده می کنند.

اولین روش روش خود کار است که در آن ماده پر کننده از ذوب شدن خود قطعه کار موجود تشکیل می شود. و روش دوم استفاده از سیم پرکننده یا فیلر است. غالبا فلزات با استفاده از سیم فیلر جوشکاری می شوند که ساخته شده از آلیاژی است که مناسب نوع و محل جوشکاری و همچنین جنس قطعه کار باشد. برای جلوگیری از فرسایش این سیم ها آنها غالبا توسط یک لایه نازک مس پوشیده شده اند. در جوش های قوسی سیم های پرکننده یا فیلر نقش مهمی را به عنوان یک الکترود قابل مصرف ایفا می کنند.

این روش نیاز به مهارت تغییر در لحظه خاصی ندارد. اما جوشکار باید به خوبی آموزش دیده و کاملا ماهر باشد. چرا که اپراتور کنترل کمتری روی رفتار قوس و همچنین حوضچه مذاب دارد . و نکته دیگر که در اینجا اهمیت بسیار زیادی دارد این است که در آماده سازی لبه های قطعه کار باید حداکثر دقت انجام شود و ترجیحا به صورت ماشینی انجام گرفته باشد تا دستی. اتصالات به خوبی چفت و بست شده باشند و پارامتر های جوش به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران