بهترین لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و شبانه روزی در سراسر تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 98820

معرفی بهترین لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و شبانه روزی در سراسر تهران

🔴 جمال قاسمی

🔹 جمال قاسمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و شبانه روزی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جمال قاسمی :

✅ تخلیه چاه

✅ کف تراشی و لایروبی و تراش چاه فاضلاب

✅ تخلیه چاه به صورت فوری

✅ تخلیه چاه فاضلاب

✅ تخلیه چاه فوری شبانه روزی بدون تعطیلی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

چه زمانی لوله فاضلاب دچاره گرفتگی می گردد ؟

به طور معمول پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب جزء مواردی می باشد که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق افتاده که پر شدن چاه ، بسته به عوامل مختلف، در زمانهای مختلفی بوجود می آید. به طور مثال در چاه هایی که در مناطق کوهستانی شهر باشند بدلیل سنگی بودن منطقه و به مراتب چاه فاضلاب، دارای کشش آب کمتری بوده و همین باعث پر شدن پیاپی چاه در چند سال می گردد ولی چاه هایی که دارای کشش بالایی باشند و از جنس شنی ، شاید پس از 20 یا 25 سال پر گردد و به مراتب زحمت کمتری دارد.چاه فاضلاب

معمولا چاه ها از جنس خاک معمولی می باشند. در هر صورت برای اینکه چاه ساختمان کشش بیشتری داشته و آب بیشتری را در خاک نفوذ دهد باید پس از تخلیه چاه ، لایروبی چاه فاضلاب را انجام دهیم تا لایه های دیواره های چاه کنده شده و آب راحت تر به زمین نفوذ کند ، در بعضی موارد وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره باعث ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب می گردد که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب به خاک بوده و باعث زود پر شدن چاه می گردد که لایه روبی مناسب ترین کار بعد از تخلیه می باشد.

از نشانه های پر شدن چاه فاضلاب چیست ؟
از نشانه های پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت ، باز نشدن توالت ، وجود حشرات مثل سوسک در ساختمان و … نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک وجود دارد که بخاطر کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، چاه اصلی در زمانی مشخص پر می گردد. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی می باشد .

اکثر موارد راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند . این اشکال معمولا در منازل قدیمی بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا از مواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز گردد .مشکل این کار این است که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله ها می شود ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند و تا حد امکان هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

دلایل اصلی گرفتگی لوله ها چیست ؟
اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن جامدات و یا آشغال و مو در داخل لوله و سیفون و همچنین جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می گردد. به طور معمول چربی و موها باعت گرفنگی لوله شده و متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن می باشند ، آسیب می رسانند البته برای لوله های پلاستیکی این مورد کمتر اتفاق می افتد و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود ، حتما ضمن رعایت نکات بالا برای پیشگیری از پر شدن و گرفتگی فاضلاب ، در صورت رویت گرفتگی و حاد شدن موضوع با تکنسین مجرب مشورت کنید و از او کمک بخواهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران