بهترین سالن زیبایی در غرب تهران – خدمات کراتین و صافی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین سالن زیبایی در غرب تهران – خدمات کراتین و صافی

🔴 مجموعه فرشته بیوتی

🔹 مجموعه فرشته بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی مو و مژه و ناخن در غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فرشته بیوتی :

✅ انواع خدمات کراتین و صافی وپلکس تراپی

✅ هایفو بوتاکس ویتامینه مو

✅ انواع تراپی مثل خاویار تراپی طلا تراپی ارگان تراپی و….

✅ همچنین مژه موقت

✅ کاشت ناخن طراحی ودیزاین وترمیم ناخن انجام میدیم

✅ تمام لاینها رو آموزش هم میدیم

و…

 

🔸 با مدیریت خانم بیرجندی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۱۳۳۰۰۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۴۵۶۳۸۴۵

🔸 آدرس  غرب تهران

 

خاویار تراپی مو چیست؟

 

خاویار تراپی مو یکی از رو‌ش های درمان مو است که با استفاده از خاویار و فرآورده های آن انجام می‌شود. این روش باعث زیبایی و درخشندگی مو، رفع مشکلات و احیای تارهای مو می‌شود. این روش درمانی اغلب بدون دستگاه و همچنین بدون هیچگونه درد و ناراحتی انجام می‌شود. در حقیقت این درمان خانگی ریزش مو یک روش غیر تهاجمی است. در این روش علاوه بر دانه‌های خاویار از فرآورده ها و ماسک مو خاویار نیز استفاده می‌شود.

مزایای خاویار تراپی مو – از طراوت و تازگی گرفته تا افزایش حجم

خاویار خواص بیشماری برای زیبایی و سلامت مو دارد. برخی از مهم ترین مزایای خاویار برای مو عبارتند از:
۱. سرشار از مواد مغذی مورد نیاز مو

خاویار سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز مو مانند انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه، پروتئین ها، اسید چرب، ید، عناصر نادر، انواع آنتی اکسیدان ها و … است که هر کدام فواید منحصر به فردی برای مو دارند.
۲. ضد التهاب و آلرژی

از دیگر فواید استفاده از روش خاویار تراپی می‌توان به خاصیت ضد التهابی آن و ضد آلرژی آن اشاره کرد. در نتیجه اگر حساست یا آلرژی دارید، می‌توانید بدون نگرانی این روش درمانی را امتحان کنید.
۳. افزایش مقاومت مو

خاصیت احیا کنندگی و افزایش مقاومت موها از دیگر فواید این روش درمانی می‌باشد. در حقیقت در فرمولاسیون ماسک خاویار ماده‌ای به نام سرامید وجود دارد که باعث احیا و تقویت فیبر موها می‌شود.
۴. براق کنندگی مو

براق کنندگی، نرم شدن مو و رفع گره‌های ایجاد شده در مو از دیگر مزیت های این روش احیای مو است. در ساختار ماسک موی استفاده شده در این روش درمانی ماده ای به نام Cationic Derivatives وجود دارد دارد که در نرم کنندگی و براق شدن موها موثر است.
۵. رفع خشکی مو

رفع خشکی و درمان وزی مو از دیگر فواید روش خاویار تراپی مو است. در ساختار دانه‌های خاویار ماده ای به نام گلیکولیپید وجود دارد که به تامین چربی مورد نیاز مو کمک می‌کند و باعث رفع خشکی مو می‌شود

۶. تاثیرگذاری سریع

در میان انواع روش های تراپی مو، خاویار درمانی تاثیرگذارترین روش محسوب می‌شود. در واقع این روش عملکرد فوق العاده ای دارد و بعد از انجام اولین جلسه به خوبی می‌توانید اثر آن را مشاهده کنید.
۷. مقرون به صرفه بودن

خاویار تراپی مو از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. زیرا قدرت عملکرد بالایی دارد و تنها با یک جلسه می توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

سایر فواید این روش بی نظیر عبارتند از:

حداقل عوارض
افزایش حجم مو
سرعت انجام بالا

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران