بهترین سالن آرایش و زیبایی در قائم شهر

در مازندران ، قائم شهر

معرفی بهترین سالن آرایش و زیبایی در قائم شهر

🔴 مریم حاجیان

🔹 مریم حاجیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ارایش دائم صورت و خدمات صافی و کراتین بصورت حرفه ای در قائم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم حاجیان :

✅ خدمات ارایش دائم صورت و خدمات صافی و کراتین بصورت حرفه ای

✅ آموزش تخصصی کراتین و آرایش دائم صورت

✅ با بهترین متریال و کاملا تضمینی

✅ با سابقه کاری چندین ساله

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۵۵۶۸۸۰۰۳

🔸 آدرس استان مازندران – قائم شهر

 

مزایا و معایب آرایش دائم چیست؟

از مهم ترین مزایای آرایش دائم، کوتاه شدن زمان آرایش می باشد. امکان دارد زمان زیادی را جلوی آینه برای مداد کشیدن و سایه زدن ابروهایتان صرف کنید.

ابروهایی منطبق با ویژگی های صورت

ابروهای دائمی، براساس ویژگی های صورت طراحی می شوند. همچنین جلوه بیشتری به صورت می دهد و موجب کشیده تر دیده شدن صورت می شود. ابروهای متقارن و خوش فرم می تواند چشمان را کشیده تر نشان بدهد. ازاین رو بسیاری از افراد تصمیم به انجام تاتوی ابرو می گیرند.

برطرف کردن ریزش ابروها

آلوپسی نوعی بیماری است که موجب ریزش موهای بدن در برخی از زنان و مردان می شود. ضمن اینکه تاتو می تواند به وسیله شکل و رنگ مناسب برای بازگرداندن حالت طبیعی ابروهایشان به آنها کمک کرده و ریزش ابروها را پنهان نماید.

برطرف کردن جای لکه ها یا اسکارهای پوستی

روش تاتو می تواند دقیقا رنگ پوست مدل را ساخته و در نواحی مختلفی از پوست که از لحاظ رنگ، ناهمگون می باشد نظیر: ماه گرفتگی کار کنیم.

فرق میکروپیگمنتیشن و تاتو

از مهم ترین موارد که موجب تمایز سبک میکروپیگمنتیشن با تاتو شده است، سوزن است. کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن است که یکبار مصرف بوده و جایگزین سوزن های یکبار مصرف در دستگاه های سنتی تاتو می باشد. با توجه به سیستم بسته موجود در کارتریج ها، برنگشتن خون و انتقال نیافتن ترشحات از یک نفر به یک نفر دیگر، تضمین می گردد. سوزن های کارتریج های استاندارد تیز است و با حداقل تخریب بافت، کاشت رنگدانه ها را به شکل مناسبی انجام می دهد.
تاتوی سنتی با میکروپیگمنتیشن فرق های زیادی دارد. در حال حاضر برای میکروپیگمنتیشن دستگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که ارتباط قسمت های ثابت آن با اجزای قابل تعویض و فاقد جریان برگشت به عقب هستند، قطع شده و متضمن سلامت انجام آن از لحاظ انتقال پیدا نکردن بیماری از یک نفر به نفر دیگر می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران