بهترین آکادمی آموزشی دوره های تجاری قهوه و کافی شاپ در تهران – محدوده میدان فردوسی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین آکادمی آموزشی دوره های تجاری قهوه و کافی شاپ در تهران – محدوده میدان فردوسی

🔴 مهدی شهبازیان

🔹 مهدی شهبازیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش دوره های تجاری قهوه و کافی شاپ در تهران – محدوده میدان فردوسی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی شهبازیان :

✅ برگزارکننده دوره های لته آرت اختصاصی،باریستایی،بارتندری،نصب و تعمیرات دستگاههای اسپرسو

✅ مشاور مالی و راه اندازی صفر تاصد کافه رستوران

و…

 

🔸 شماره تماس  09389963266

🔸 آدرس  میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی کوچه باجول زاده

 

مزایای گذراندن دوره آموزش باریستا چیست؟

تکنیک های ارائه شده در آموزش باریستا

همان طور که می‌دانید یک باریستا باید تکنیک های مخصوص به حرفه خود را به طور کامل بلد باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن نوشیدنی های مورد نظر مشتریان را تهیه کند و رضایت آنها را به دست آورد.

تکنیک های ارائه شده در دوره های آموزش باریستا عبارت اند از:

تکنیک های مورد نیاز در آموزش باریستا

· تکنیک های شناخت قهوه: برای افراد عادی شناخت دقیق قهوه ممکن است کار سخت و دشواری به حساب آید اما از یک باریستا انتظار می رود که به راحتی بتواند قهوه های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد به همین خاطر در دوره های حرفه ای آموزشی می بایست به این مورد تاکید ویژه شود تا در انتهای دوره، هنرجو بتواند به صورت کاملا حرفه ای تکنیک های شناخت قهوه را به کار ببرد.

· تکنیک دیزاین نوشیدنی: علاوه بر کیفیت و طعم نوشیدنی ها باید به نوع سرو و دیزاین آن هم توجه داشت برای همین باید تمامی تکنیک های سرو و دیزاین نوشیدنی های مختلف به هنرجو آموزش داده شود تا بتواند هر نوشیدنی را به طور خاص و هنرمندانه ای دیزاین کند و با این کار حس خوبی را در مشتریان به وجود آورد زیرا در این صورت مشتری متوجه می شود که باریستا برای تهیه نوشیدنی زمان و وقت کافی را گذاشته است.

· تکنیک های کار با ابزار: جالب است بدانید که برای تهیه هر نوشیدنی نیاز به استفاده از ابزار و دستگاه خاصی است و همه نوشیدنی ها را نمی توان به وسیله یک دستگاه تهیه نمود، این موضوع باعث شده که در دوره های آموزشی تکنیک های کار با ابزار مختلف را آموزش دهند تا یک باریستا بتواند به صورت حرفه ای با دستگاه های مختلف کار کند.

مزایای گذراندن دوره آموزش باریستا

برخی افراد علاقه مند به باریستا شدن عجله دارند و می خواهند بدون گذراندن دوره آموزشی کار خود را شروع کنند، به همین دلیل سوالی که برای آنها پیش می آید این است که آیا برای شروع به کار نیاز به گذراندن دوره آموزش باریستا است یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است که به مزایای گذراندن دوره باریستا بپردازیم، از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· سهولت در پیدا نمودن موقعیت شغلی: فردی که دوره های آموزشی معتبر را گذارنده و همچنین مدرک معتبر نیز اخذ کرده است به مراتب می تواند موقعیت های شغلی بیشتری نسبت به افراد عادی دارد زیرا کافه های محبوب و شناخته شده به دلیل اهمیت به کیفیت کار خود تنها کسانی را استخدام می کنند که آموزش های لازم را دیده باشند.

· افزایش سطح شغلی: هر چه آموزش های حرفه ای تری دیده باشید به همان میزان نیز سطح شغلی شما افزایش پیدا خواهد کرد و دیگر یک باریستا ساده نخواهید بود بلکه شما را به عنوان باریستا حرفه ای خواهند شناخت.

· افزایش درآمد: طبیعتا اگر دوره آموزش مخصوص باریستا را گذارنده باشید درآمد بیشتری در مقایسه با زمانی که فاقد این مدرک هستید، خواهید داشت.

با توجه به مزایای گذراندن آموزش باریستا بهتر است ابتدا کمی وقت برای شرکت در دوره های آموزشی صرف کنید تا بتوانید نتایج رضایت بخشی به دست آورید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران