بزرگترین مرکز پیوند مو و فروش انواع پروتز مو در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بزرگترین مرکز پیوند مو و فروش انواع پروتز مو در اصفهان

🔴 كلينيك پيوند مو هاير موتاس

🔹 كلينيك پيوند مو هاير موتاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیوند مو و فروش انواع پروتز مو در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات كلينيك پيوند مو هاير موتاس :

✅ اگر از ظاهر موهای خود راضي نيستيد!!

✅ اگر از كاشت طبيعي نا اميد هستيد!!

✅ اگر از كلاه گيس خسته شده ايد!!

✅ ما به شما پيوند مو به روش نانو را معرفي ميكنيم!

✅ اولين مركز تخصصي پيوند مو در اصفهان

✅ براي تضمين كار در صورت رضايت و بعد از انجام پيوند هزينه دريافت ميگردد؛

✅ ما به شما اعتماد به نفس را هديه ميدهيم .

 

🔸 با مدیریت  جابر خواجویی

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

پروتز مو چیست؟

بازگرداندن موهای از دست رفته با استفاده از پروتز مو روش جدیدی است که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که یک راه حل موقتی برای افرادی است که بر اثر ریزش مو دچار طاسی و ضعف اعتماد به نفس شده اند به دلیل هزینه ترمیم مو کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

در این روش، موی مصنوعی به جای کاشت در پوست سر، در پروتزهایی از جنس نانو که بسیار ظریف و مشبک هستند کاشته می شوند، سپس با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان قرار می گیرد.

در ظاهر پروتز مو حالتی بسیار طبیعی و مانند موی انسان دارد.

مزایای پروتز مو :
هزینه کمتر نسبت به کاشت مو
حالت طبیعی پروتز موی نانو
نداشتن درد و جراحی
این پروتزها، با توجه به نوع کچلی و طاسی سر افراد، جنس و حالت طبیعی موهای خود آن ها، در مراکز زیبایی و ترمیم مو ساخته می شود و با روش های مختلفی، بر روی سر قرار داده می شود.

روش های اتصال پروتز مو روی سر
استفاده از چسب های مخصوص گیاهی
استفاده از کلیپس به موهای فرد، متصل می شود.
با گره به موی سر خود فرد وصل می شود که با رشد مو، نیاز به فیکس کردن دارد.

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو :
زمانی که در مورد پروتز مو شروع به تحقیق می کنید یا از افرادی که این روش را برای درمان طاسی برای شما پیشنهاد می کنند مسلما چیزی جز مزیت و سود برای شما شرح داده نمی شود. با توجه به اینکه کاشت مو هزینه بیشتری دارد و همچنین احتیاح به تحمل جراحی و دوران نقاهت بعد از درمان دارد، شاید شما سریعا تصمیم به جایگزینی کاشت مو با پروتز مو کنید.

اما باید در نظر داشته باشید که اولا هزینه کمتر در لحظه است و موهای بدست آمده بوسیله روش پروتز مو دائمی نیست و حداکثر ۱ سال بعد باید نسبت به ترمیم و جایگزینی آنها اقدام کرد. پس هزینه پروتز مو در طول عمر شما چندین برابر هزینه کاشت مو خواهد بود.

مزیت بعدی پروتز مو را امکان عبور هوا و رطوبت به دلیل مشبک بود توری آن می نامند. اما توجه داشته باشید به هیچ امکان عبور هوا و رطوبت به پوست سر شما به دلیل استفاده از چسب برای اتصال نیست. حتی اگر برای اتصال ار کلیپس استفاده شود، موهای پوششی پروتز مو مانند موی طبیعی که ریزش طبیعی دارد و با موی جدید جایگزین می شود نیست.

موی انسان با ریزش طبیعی خود امکان رشد موی جدید و تجدید قوای پوست سر را می دهد. این امکان را پروتز مو از پوست سر شما می گیرد. در نتیجه این امر چربی پوست سر با تجمع در زیر پروتز مو بوی بدی گرفته و امکان بوجود آمدن حساسیت پوستی و خارش سر را فراهم می کند.

قرمزی و خارش پوست سر در افرادی که پروتز مو انجام داده اند بسیار شایع است. همچنین عنوان می شود از شبکه های توری مشبک آن موی سر شما رشد خواهد کرد که کاملا بی اساس و نادرست است. چسب پروتز مو امکان چنین امری را به شما نمی دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران