اهواز دکور – بهترین مرکز ساخت ، نصب و تعمیر کمد دیواری و کابینت MDF در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی اهواز دکور – بهترین مرکز ساخت ، نصب و تعمیر کمد دیواری و کابینت MDF در اهواز

🔴 مجموعه اهواز دکور

🔹 مجموعه اهواز دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، نصب و تعمیر کمد دیواری و کابینت MDF در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اهواز دکور :

✅ ساخت ، نصب و تعمیر کمد دیواری و کابینت MDF

✅ نقد واقساط بدون چک

✅ ساخت و نصب انواع کمد دیواری ، دکوراسیون و کابینت ام دی اف ، های گلاس و ممبران

✅ تعمیرات و نصب کمد دیواری و کابینت پذیرفته میشود.

✅ خرید و فروش کمد دیواری و کابینت دست دوم

✅ ساخت انواع درب چوبی از سه عدد به بالا

✅ در صورت انجام کار نقد ، تخفیف خوبی به مشتری خواهیم داد.

✅ جهت دیدن نمونه های بیشتر به واتساپ پیام دهید

 

🔸 با مدیریت  علی کروشات

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب چیست؟

ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب به موارد زیر بستگی دارد.
۱- کیفیت (جنس): برای ساخت کمد دیواری همواره از فرآورده‌های چوبی استفاده می‌شود. روکش کمد دیواری از جنس متفاوتی است که با MDF ساده که در کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود کاملا متفاوت است. جنس و کیفیت ساخت کمد دیواری خیلی مهم است زیرا خیال شما را در طولانی‌مدت راحت می‌کند.

۲- انوع کمد: برای کمد دیواری انتخاب مدل، نقش مهمی در کارایی آن دارد. کمد دیواری در چند مدل ریلی، کلاسیک و کشویی استفاده می‌شود. برای انتخاب مدل کمد دیواری باید با توجه به نیاز خود از کمد دیواری و فضایی مورد استفاده مدنظر بگیرید.

۳- فضای خالی کمد: باید از قبل به فضای مدنظر و کاربرد کمد دیواری توجه کنید. عمق و ارتفاع یک کمد دیواری به نسبت فضا و مساحت ساختمان اندازه‌گیری می‌شود. تقسیم بندی مناسب کمد و استفاده بهینه از فضا به کارابودن کمد دیواری کمک چندانی می‌کند.

۴- دستگیره‌ها: دستگیره‌ها نقش بزرگی را در رضایت شما از آن کمد انجام می‌دهند. برای ساخت کمد دیواری فاکتورهای مهم از جمله شکل ظاهری دستگیره‌ها، جنس بدنه و میزان استحکام آن‌ها را باید درنظر گرفته شود. دستگیره‌های کمد علاوه بر زیبایی ظاهری و انتخاب، متناسب با جنس کمد دیواری به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک زیادی می‌کند.

۵- امنیت کمد: کمد دیواری محل مناسبی برای نگهداری اشیاء گرانبها نیست ولی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به آن باید برای امنیت کمد جای یک قفل تعبیه کرد. البته در حال حاضر کمد دیواری بدون هیچگونه قفلی ارائه می‌شود. در هنگام انتخاب کمد به داشتن جای قفل یا امکان اضافه کردن آن دقت زیادی کنید.

۶- امکانات مازاد: امکانات مازادی که برای کمد دیواری به غیر از قفسه‌بندی و فضای خالی می‌توان از سیستم روشنایی برای بهتر دیده شدن وسایل داخل کمد استفاده کرد. و یا یک آینه داخلی در هنگام پوشیدن لباس می‌تواند به شما در انتخاب سریع لباس کمک چندانی نماید.

انواع جنس‌های کمد دیواری
۳ نوع جنس کمد دیواریوجود دارد که در زیر به طور کامل شرح داده شده است:
جنس MDF: برای ساخت یک کمد دیواری در حال حاضر MDF رایج‌ترین و مرسوم‌ترین انتخاب است. برای پیاده‌سازی یک کمد دیواری بهترین روش ام‌دی‌اف است که ساخت آن با بدنه کامل یا یونیت‌سازی استفاده می‌شود. مزیت روکش کمد دیواری MDF مات این است که این روکش‌ها برجسته و اصطلاحا SD است. برجستگی‌های این روکش باعث افزایش مقاومت و مقابله با خط افتادن روی آن خواهد شد.

جنس High Gloss: جنس این روکش از PVC از مغزی MDFاست. این روکش‌ها بیشتر برای کابینت‌ها استفاده می شود که ظاهری براق و بسیار جذاب دارد که به کلی نمای دکوراسیون شما را تغییر می‌دهد. این جنس روکش‌های گلاس یکسری معایب مانند ضدآب نبودن، لبه‌های تیز و خش‌پذیری دارد که باید در هنگام انتخاب این جنس برای کمد دیواری دقت کنید.

جنس PVC: این روکش همانMDF است ولی یک روکش ضد آب PVC روی آن کشیده شده است. این مدل‌ها با ظاهر زیبا و منحصر به فرد، یکی از گرانترین مدل‌های موجود در بازار است. ظاهر درها را می‌توانید با ابزارآلات منبت‌کاری کنید که ظاهر زیباتری نمایش داده شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران