قصاب سیار گاو ، گوسفند و شتر در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی قصاب سیار گاو ، گوسفند و شتر در ارومیه

🔴 علی حسین خواه

🔹 علی حسین خواه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات ذبح اسلامی گاو ، گوسفند و شتر در ارومیه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی حسین خواه :

✅ میبرم (ذبح)باشونات اسلامی

✅ گله پاچروتمیز میکنم

✅ خوردمیکنم

✅ باتجهیزات کامل در اصرع وقت

✅ فرق نمیکنه شهرستان اطراف روستاها

✅ درنبودجاجاهم داریم

✅ حق بامشتریس ارزون میبرم مشتری شوید

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس ارومیه

 

معرفی توضیحات تکمیلی خدمات ذبح گاو ، گوسفند و شتر در ارومیه

ذبح و قربانی کردن گوسفند

ذبح گوسفند یکی از کارهایی است که باید قصاب در آن تجربه داشته باشد تا بتواند ذبح اسلامی انجام دهد و علاوه بر آن جرات کار را نیز داشته باشد. به همین جهت ذبح گوسفند یکی از کارهایی است که افراد پس از خرید گوسفند زنده با آن مواجه می شوند. آنچه که در زمینه ذبح گوسفند مهم است و باید آن را در نظر بگیرید این است که وسایلی که در ذبح گوسفند مورد استفاده قرار می دهید باید حتما تمیز و استریل شده باشد تا گوشت دچار آلودگی نشود. بهتر است پس از انجام ذبح حتما فضا را تمیز نمایید زیرا بیماری های بین گوسفند و انسان در برخی موارد یکسان است و انتقال می یابد.

خدمات ذبح گوسفند

شما می توانید با استفاده از خدمات ذبح گوسفند به راحتی در هر مراسمی ذبح گوسفند را توسط قصاب حرفه ای انجام دهید. بدین صورت به بهترین شکل ممکن ذبح گوسفند انجام می شود و انتقال هیچ گونه بیماری صورت نمی گیرد. کافی است که با تماس و دادن آدرس، در هر محلی ذبح گوسفند را توسط قصاب انجام دهید. اعزام قصاب به هر محلی برای ذبح گوسفند و استفاده از خدمات ذبح مشکل بسیاری از افراد را حل کرده است؛ زیرا به طور کلی این کار در مراسم هایی مانند عروسی، بازگشت افراد از مکه و بسیاری از مراسم های مذهبی ما انجام می شود و یک فرد از مهمانان و یا صاحب مجلس به سختی می تواند ذبح گوسفند را انجام دهد. علاوه بر این که ظاهر فرد ممکن است آلوده شود، ذبح و قربانی گوسفند به روش درست نیازمند داشتن آگاهی از روش کار و همچنین داشتن تجربه و مهارت زیاد در این زمینه می باشد که هر فردی از آن برخوردار نیست. پس بهتر است از خدمات ذبح و قربانی گوسفند استفاده نمایید تا در هر محلی که می خواهید گوسفند را قربانی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران