بهترین مرکز بازسازی ظروف تفلون و چدن در شهریار و تهران

در تهران ، شهریار

معرفی بهترین مرکز بازسازی ظروف تفلون و چدن در شهریار و تهران

🔴 مجموعه نوسازان

🔹 مجموعه نوسازان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بازسازی ظروف تفلون و چدن در شهریار و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نوسازان :

✅ بازسازی ظروف از قبیل تفلون ،چدن ،گریل ،روحی، و…

✅ تنوع رنگ به سلیقه مشتری

✅ با یکسال ضمانت کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۴۲۸۱۷۰۰

 

خواص ظروف چدنی چیست؟

ماندگاری بالا
ماندگاری بالای چدن یکی از مهمترین دلایل استفاده از ظروف چدن است و همچنین استحکام آن که در صورت خراشیده شدن یا خراب شدن، به‌ طور معمول می‌توان آن را ترمیم کرد.

مقاوم در برابر حرارت زیاد
بهترین نکته در مورد پخت‌و‌پز با این ظروف، مقاوم بودن آن مقابل درجه حرارت بالا است. معمولا جنس چدن را می‌توان با هر منبع گرمایشی از شعله آتش هیزم گرفته تا اجاق گاز‌ها استفاده‌کرد.

محصولی کاملا طبیعی
چدن از مواد طبیعی ساخته‌ می‌شود. تابه‌های چدنی برخلاف برخی از پوشش‌های تابه نچسب‌، از 100٪ مواد طبیعی ساخته شده‌اند. این یک مزیت فوق‌العاده برای پخت غذای سالم است.

امروزه ظروف چدنی با خاصیت‌هایی مثل مقاوم بودن در برابر اکسیداسیون یا زنگ‌زدگی و قابلیت شست‌و‌شو در ماشین‌ ظرف‌شویی عرضه می‌شوند که رشد بسیار بزرگی در صنعت ساخت این ظروف محسوب ‌می‌شود.

قابلیت استفاده در هر آشپزخانه
ظروف چدنی قابلیت استفاده در رستوران‌ها را دارند. امروزه بسیاری از رستوران‌ها پخت و سرو غذا‌های متنوع در تابه‌ها و قابلمه‌های چدنی را به دیگر ظروف ترجیح می‌دهند. در مواردی حتی ظروف چدن درجه یک به عنوان ظروف سرو غذا در رستوران‌های شیک و معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استحکام بسیار بالا
به دلیل مستحکم بودن چدن، ظروف چدنی در‌صورتی که به‌ درستی استفاده ‌شوند، می‌توانند بیش‌تر از صد سال عمر مفید داشته باشند. این ظروف معمولا کاملا یک‌پارچه تولید می‌شوند. بنابراین هیچ‌گونه نگرانی در مورد جدا شدن دسته و سایر قسمت‌ها وجود ندارد.
نکته قابل ‌توجه در مورد تابه‌ها و قابلمه‌های چدن این است که به راحتی قابل بازسازی هستند و با رعایت نکات ذکر شده در مراحل آماده‌سازی مثل روز اول سالم ‌شده و قابل استفاده ‌خواهند بود.

روغن کمتر برای سلامت بیشتر شما
باید به این نکته توجه‌ کنید که پخت غذا در ظروف چدن کمی متفاوت است. در هنگام آشپزی ابتدا باید ظرف را کاملا حرارت دهید، سپس روغن را اضافه کرده و با تکان دادن تابه آن را در سراسر ظرف پخش کنید. یک لایه کاملا نازک از روغن که سراسر سطح تابه را پوشانده باشد، کافی است و به این ترتیب می‌توانید در مصرف روغن صرفه‌جویی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران