تابلو چلنیوم کامپوزیت و استیل طراحی/ساخت/نصب در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تابلو چلنیوم کامپوزیت و استیل طراحی/ساخت/نصب در تهران

🔴 مجموعه ایران تابلو

🔹 مجموعه ایران تابلو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و نصب تابلو چلنیوم کامپوزیت و استیل طراحی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ایران تابلو :

✅  طراح/مجری/نصب مهندس محمد فتایی

✅تابلو_استیل_رینگی

✅تابلو_حروف چلنیوم(چنلیوم)

✅تابلو_دکوراتیو

✅تابلو برجسته حروف لاسوگاسی

✅تابلو برجسته_مدرن

✅تابلو_کامپوزیت

✅تابلو_کامپوزیت_نما_چلنیوم

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد فتایی

🔸 شماره تماس  09120813403

🔸 آدرس  تهران میدان امام حسین خیابان مدنی نبش کوچه داوری پلاک ۲۴

 

تابلو چلنیوم چیست ؟

تابلو چلنیوم از مدرن ترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است و به شکل های متفاوت همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم لترمکس و دیگر مدل ها طراحی و پیاده سازی می شود . چیزی که سبب شده است تابلو چلنیوم اسامی مختلفی داشته باشد ، نحوه نورپردازی آن است . رویه حروف برجسته در تابلو چلنیوم با استفاده از پلکسی و لبه ها توسط رول چلنیوم ساخته می شوند . تابلو چلنیوم با نمایی براق و درخشان توانسته جایگاه اول را در تابلوسازی به خود اختصاص دهد .

تابلوچلنیوم با هر سلیقه ای سازگار است و تنوع زیاد آن سبب شده مشتریان با هر سلیقه ای که دارند بتوانند نوعی از آن را انتخاب کنند . برش هایی که تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم بر روی پلکسی ایجاد می کند سبب شکست نور شده و اشکال هندسی متفاوتی همچون شیشه های کریستالی ، الماس و ستاره را به نمایش می گذارد . نور منتشر شده از تابلو چلنیوم سبب زیبایی خارق العاده این تابلو شده است به همین دلیل طرفداران زیادی در دنیای کسب و کار به ویژه مغازه پوشاک و نمایشگاه ها دارد .

امروزه در میان تابلوهای تبلیغاتی ، تابلو چلنیوم نوعی تبلیغات محیطی است که بیشترین سفارش را از سوی کسب و کارها به خود اختصاص داده است و در نقطه فروش یا محل کسب به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی در سر درب نصب می شود . تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته است که با قیمت مناسب ، به شکل های متنوع اجرا و پیاده سازی می شود و می تواند برای هر مشتری که جهت بازاریابی و تبلیغات نیازمند نصب تابلو سر درب می باشد ، با هر بودجه و توان مالی که دارد یک تابلو ایده آل جهت معرفی برند تجاری باشد . حروف برجسته در ابتدا توسط برنامه های نرم افزاری همچون کرل طراحی شده ، سپس طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس (plexi glass) که دارای رنگهای مختلف میباشد لیزر میشود.

تابلو چلنیوم چیست ؟

تابلو چلنیوم تابلویی است که با استفاده از رول چلنیوم که در سایز های 7، 9 و 11 سانتی متری در بازار موجود است ، طراحی و پیاده سازی می شود . از رول چلنیوم برای ساخت لبه ها و از پلکسی گلاس شفاف در رنگ های متعدد خصوصاً رنگ طلایی ، مشکی و نقره ای ، جهت ساخت رویه حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران