مکانیکی صداقت – مرکز تعمیر خودروهای ایرانی ، خارجی ، موتوری و گیربکسی ، جلوبندی و ترمز در همدان

در همدان ، همدان

معرفی مکانیکی صداقت – مرکز تعمیر خودروهای ایرانی ، خارجی ، موتوری و گیربکسی ، جلوبندی و ترمز در همدان

🔴 مکانیکی صداقت

🔹 مکانیکی صداقت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر خودروهای ایرانی ، خارجی ، موتوری و گیربکسی ، جلوبندی و ترمز در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مکانیکی صداقت :

✅ تعمیر انواع خودروهای ایرانی ،خارجی.موتوری وگیربکسی .جلوبندی.ترمزوانواع خورده کاری
✅ دارای خودروبر تعمیر در محل بانازل ترین قیمت

✅ به صورت شبانه روزی تمام وقت

و…

 

🔸 با مدیریت  سید مهدی قرائی پور

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۲۱۰۳۸۲۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۶۳۵۲۶۴۶

🔸 آدرس  همدان،بلوار نجفی،پل شهید سعید قهاری،کوی شهرک صادقیه،جنب قالیشویی عدالت ،مکانیکی صداقت

 

ویژگی های مکانیک خوب چیست؟

اولین ویژگی یک مکانیک خوب خوش قول بودن
یک مکانیک خوب همیشه روی حرف و قولی که با صاحب خودرو داده می ماند و تلاش میکند که بد قول نشود. یا اگر به هر دلیلی به زمان مرود نظر نمی رسد. با صاحب خودرو تماس گرفته و موضوع را اطلاع می دهد تا صاحب خودرو به تعمیرگاه مراجعه نکند.

دومین ویژگی هنر برقراری ارتباط
یکی از ویژگی های که انسانی به نظرم باید بلد باشه به خصوص کاسب ها، هنر برقراری ارتباط با مشتریان و احترام به آن ها است. اگر تعمیرکار خودرو در کنار کیفیت کار عالی، برخورد مناسبی هم داشته باشد مشتری را برای دفعات بعدی ترغیب می نماید که به او مراجعه کنند. و مطمئن باشید تبلیغ کار مکانیک را پیش مابقی دوستان و فامیل انجام می دهد.

سومین ویژگی اطلاعات بروز
صنعت خودروسازی روز ‌به روز در حال پیشرفت است و مکانیک‌ های ماهر در دنیا همیشه نسبت به آخرین پیشرفت‌ ها آگاهی کامل و اطلاعات کافی را دارند. اگر یک تعمیرکار از آخرین پیشرفت‌های صنعت خودرو و تعمیرات آن آگاهی نداشته باشد قطعا نمی‌ تواند به مشتریان خدمات با کیفیت ارائه دهد. هم‌ چنین کسانی که تجربه بیشتری دارند، می‌ دانند که ممکن است هر خودرویی با هر عیبی وارد تعمیرگاهشان شود. و احتمال خودرو های خارجی به مراتب بالاتر است.

چهارمین ویژگی توانایی تشخیص سریع مشکل
امروزه با وجود نرم افزار های مثل اسنپ، تپسی و… خودروه وسیله ای برای امرار معاش شده است و در حقیقت ماشین های آن ها منبع درآمدشان محسوب می شود. در شرایط اقتصادی سختی که در ان قرار داریم مکانیک نباید به مدتی طولانی خودرو خود را در تعمیرگاه به بهانه تشخیص عیب قرار دهد. پس توانایی تشخیص درست و سریع مشکل خودرو اهمیت بسیاری دارد و مکانیک باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، عیب خودرو را تشخیص دهد.

پنجمین ویژگی کسب اجازه قبل از تعمیر
گاها خرابی در ماشین رخ می دهد که بسیار نهفته و سنگین می باشد. مکانیک خوب قبل از تعمیر این موضوع را با صاحب خودرو مطرح می کند و در صورت تایید. اقدام به تعمیر خودرو می کند. شاید صاحب خودرو بنا به دلایل مختلف قصد خرج کردن برای خودرو نداشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران