اصفهان تراش – تراش دیسک خودرو درجا در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی اصفهان تراش – تراش دیسک خودرو درجا در اهواز

🔴 مجموعه اصفهان تراش

🔹 مجموعه اصفهان تراش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تراش دیسک خودرو درجا در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اصفهان تراش :

✅ تراش دیسک خودرو درجا تمامی خودروهای ایرانی و خارجی

✅ بدون باز شدن

✅ به صورت اتوماتیک

✅ رفع لرزش خودرو

✅ خش گیری لبه گیری رفع صدای جیغ لنت هنگام ترمز گیری

و…

 

🔸 با مدیریت مجید زینلی زاده اصفهانی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۵۸۳۹۴۹۰

🔸 آدرس  اهواز اتوبان جمهوری به سمت زیر گذر آخر آسفالت جنب زیر گذر پل پنجم

 

چه زمانی نیاز به تراش دیسک ترمز داریم؟

در این زمینه لازم به ذکر است که در هنگامی می‌توان دیسک ترمز خودرو و یا سایر وسائل نقلیه موتوری را تراش داد و یا حتی آن را تعویض نمود که در دیسک ترمز مورد نظر، نشانه‌هایی از فرسودگی و خرابی مشاهده شود. هم‌چنین زمانی که مسائلی مانند تاخیر در ترمز گیری اتفاق می‌افتد نیز لازم است نسبت به تراش دادن دیسک ترمز اقدام کنیم چراکه در چنین شرایطی، مساله تامین امنیت جانی راننده و سایر سرنشینان خودرو مطرح است.

لرزش فرمان اتومبیل و یا بوی لاستیک سوزی آن نیز از موارد و مواقعی است که لازم است حتما نسبت به تراش دیسک ترمز خودرو اقدام شود. در بسیاری از مواقع نیز ضعیف شدن ترمز وسیله نقلیه نشان می‌دهد که این ابزار نیازمند تعمیر و یا تراشیده شدن است. بنابراین و به طور کلی، با توجه به آنچه گفته شد می‌توان این طور نتیجه گرفت که در مواقعی که احساس می‌کنیم ترمز خوردرو، با کاهش کارایی مواجه شده است و یا عملکرد خود را به درستی انجام نمی‌دهد باید نسبت به تراشیده شدن این قطعه و یا تعویض آن اقدام کنیم. لازم به ذکر است که زمانی که دیسک ترمزها خراب می‌شوند دو روش کلی، برای از بین بردن خرابی و یا تعمیر آن‌ها وجود دارد. این دو روش عبارتند از: تراشیدن سطح دیسک ترمز و تعویض دیسک چرخ‌ها. لازم به ذکر است که هر یک از این دو روش دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند.

در چنین شرایطی و با توجه به میزان آسیب دیدگی و یا خرابی صورت گرفته در دیسک ترمزها یکی از این روش‌ها برای حل مساله انتخاب می‌شوند.

تراشیدن سطح دیسک چرخ و هزینه انجام آن

به طور کلی شیوه انجام این روش به این صورت است که دستگاه تراش به طور مستقیم به توپی، متصل می‌شود و بر روی دیسک قرار می‌گیرد. لازم است ذکر شود که این دستگاه از یک سیستم ژیروسکوپ اتوماتیک به وجود آمده است که سیستمی کاملا کنترل شده و الکترونیکی است. این دستگاه می‌تواند میزان تمام شده در توپی خودروی مورد نظر را اندازه بگیرد و آن را با دقتی معادل 0/25 میلی متر اصلاح کند.

در زمینه تراش دادن سطح دیسک ترمز، سولاتی مطرح است. از جمله این سولات این است که دیسک ترمز خودرو را چند بار می‌توان تراش داد که در ادامه به بیان توضیحی مختصر پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.
دیسک ترمز را چند بار می‌توان تراش داد؟

در این زمینه لازم به ذکر است که انواع مختلف دیسک چرخ‌ها را باید فقط یک بار تراشکاری کرد. چراکه با هر بار تراشکاری در دیسک چرخ، این امکان وجود دارد که 1 تا 3 میلی متر از سطح آن از بین برود. توجه به این نکته بسیار لازم و ضروری است چراکه باریک شدن بیش از حد دیسک چرخ‌ها موجب می‌شود تا این دیسک‌ها، به مقدار قابل توجهی، شکننده شوند و یا با کم‌ترین ضربه و آسیبی، دچار اختلال گردند. این عامل ممکن است موجب شود تا راننده و یا سرنشینان خودرو، با خطر جدی مواجه شوند.
کاهش یافتن هزینه‌های خودرو با تراشیدن دیسک ترمز

لازم به ذکر است که تراش دادن دیسک چرخ‌ها علاوه بر مزایایی که برای خودرو دارد، روشی بسیار مناسب و موثر برای کاهش هزینه‌‌ها، به شمار می‌رود و کیفیت بالایی نیز دارد. به طور کلی می‌توان گفت در بسیاری از موارد، هزینه تراش دیسک ترمز خودرو، کیفیتی بالاتر از تعویض دیسک چرخ‌های آسیب دیده دارد. چراکه در بسیاری از مواقع پس از آسیب دیدگی دیسک چرخ‌ها می‌توان با تراشکاری این ابزار، اشکال به وجود آمده در آن را از بین برد. اما در بسیاری از موارد هم ضخامت دیسک ترمز به حداقل خود رسیده است. لذا دیگر نمی‌توان چنین دیسکی را تراش داد. با این حال با توجه به اینکه هزینه تراش دیسک ترمز، هزینه‌ای بسیار متناسب‌تر است اما در برخی از شرایط لازم است نسبت به تعویض دیسک چرخ‌ها اقدام شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران