فروش انواع سنگ در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروش انواع سنگ در اصفهان

🔴 غلامرضا رستمی

🔹 غلامرضا رستمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع سنگ در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غلامرضا رستمی :

✅ فروش سنگ نما سنگ پله ومر مریت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان اصفهان شهرک صنعتی سنگ پارسیان

 

مزایا سنگ مرمریت

مزایا و معایب سنگ مرمریت صلصالی ؛ اجزای تشکیل دهنده مرمریت‌ها و ترکیب کانی‌های آن باعث شده که این نوع سنگ دچار هوازدگی در سطح و عمق بشود به همین دلیل مصرف این سنگ‌ها در فضای آزاد پیشنهاد نمی شود زیرا در مدت کوتاه ابتدا سطح سنگ دچار هوازدگی شده و سپس با نفوذ آب در رگه های این نوع سنگ باعث حل شدن آهک های موجود در آن می‌گردد.

طبق نکات ذکرشده در بالا در ادامه شرح مزایا و معایب سنگ مرمریت صلصالی ، لازم به ذکر است که استفاده از سنگ مرمریت صلصالی برای فضای خارجی توصیه نمی‌شود اما اگر هر سنگ مرمریتی دارای شرایط لازم باشد می تواند در نمای ساختمان و فضای خارجی نیز استفاده شود .

سنگ‌‌های مرمریت جزء یکی از پرطرفدارترین سنگ های ساختمانی در ایران و جهان به شمار می‌آیند . سنگ مرمریت صلصالی از دسته سنگ‌های قدیمی مرمریت است که در این مقاله سعی داریم به ارائه مزایا و معایب سنگ مرمریت صلصالی بپردازیم . همانطور که می دانید کلیه سنگ های ساختمانی یا غیر ساختمانی که کاربردهای مختلف دارند ، دارای مزایا و معایب متعددی می‌باشند.
سنگ مرمریت صلصالی با زمینه کرم روشن و یاسی در بازار سنگ موجود می‌باشد این نوع سنگ دارای رگه های سینوسی است که اصطلاحاً به آن نوار قلبی نیز گفته می‌شود.

کاربرد سنگ مرمریت صلصالی

سنگ مرمریت صلصالی نیز مانند سایر مرمریت ها ازاستحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و این مزیت باعث شده که این سنگ گزینه مناسبی برای استفاده در پله ها و کف ساختمان باشد. کف ساختمان از جمله بخش‌های مهم در یک ساختمان به شمار می رود زیرا به دلیل رفت و آمد بالایی که روی آن انجام می‌گیرد نیازمند سنگی مقاوم است.

به همین دلیل سنگ مرمریت صلصالی با مقاومت بالایی که دارد در کف ساختمان ها استفاده می‌گردد . زمینه روشن این سنگ نیز باعث می‌شود در قسمت کف ساختمان جلوه زیبایی داشته باشد و باعث افزایش نور و همچنین ایجاد آرامش در ساختمان گردد.

با دانستن مزایا و معایب سنگ مرمریت صلصالی می توان انتخاب صحیحی در زمینه سنگ ساختمان خود داشته باشیم.

کاربرد دیگر سنگ مرمریت صلصالی استفاده در در نمای داخلی و دیواره های داخلی ساختمان می‌باشد . همچنین از این سنگ برای کف لابی هتل ها ، راه پله و زیر پله ، پاگرد ها و دیواره پله ها ، دیواره های آسانسور ، فضای داخل آشپزخانه و دیواره ی پارکینگ ، سنگ کف واحدهای تجاری و مسکونی و فضاهای خالی ساختمان استفاده می‌گردد.
معدن سنگ مرمریت صلصالی

معدن سنگ مرمریت صلصالی در استان اصفهان ، منطقه خور و بیابانک قرار دارد . این منطقه به دلیل شرایط جغرافیایی که دارد ، دارای معادنی است که سنگ هایی با رگه های قرمز در آن موجود است.
انواع سنگ مرمریت صلصالی

انواع سنگ مرمریت صلصالی عبارتند از :

صلصالی سفید
صلصالی کرم
صلصالی یاسی

همان طور که در بالا گفته شد سنگ صلصالی به سه نوع مختلف در بازار موجود می‌باشد از بین انواع آن ، سورت سفید به دلیل روشن بودن و زیبایی بیشتر دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر سورت ها می‌باشد و همچنین در اکثر مواقع نیز تقاضا برای این سورت از سنگ صلصالی بیشتر می‌شود .

سنگ صلصالی از نظر کیفیت دارای دو درجه می‌باشد تفاوت سنگ درجه یک و درجه دو در خطوط قرمز موجود در آن ها می باشد هرچه این خطوط قرمز در سنگ کمتر باشد درجه کیفیت آن نیز بیشتر می‌شود . سنگ مرمریت صلصالی در ابعاد مختلفی مانند اسلب ، تایل و حکمی موجود می باشد که از محصول ۴۰ در ۴۰ آن بیشتر در کف ساختمان ها استفاده می‌شود .
مزایا و معایب سنگ مرمریت صلصالی

درجه بندی انواع سنگ

لازم به ذکر است درجه بندی سنگ های ساختمانی در ایران استاندارد خاصی ندارد و هر تولید کننده و عرضه کننده سنگ برای تفکیک سنگ‌های خود و درجه بندی آن ها تعریف خاص خود را دارد پارامترهایی که بتواند در درجه بندی سنگ ما را یاری کند عبارت است از :

۱ – نوع سنگ

۲ – نداشتن ناخالصی و پوسیدگی در سنگ

۳ – کمترین بازی رنگ و سورت دقیق

۴ – قطر مناسب سنگ

۵ – لب پر نشدن یا شکسته نبودن سنگ

۶ – گونیا و دقیق بودن ابعاد سنگ

۷ – نوع مواد مصرفی در فرآیند تولید سنگ

۸ – نحوه حمل ، بارگیری و ارسال سنگ

۹ – ساب سنگ و ….

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران