تولید و نصب کابینت و دکوراسیون داخلی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تولید و نصب کابینت و دکوراسیون داخلی در کرج

🔴 محراب صادقپور

🔹 محراب صادقپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و نصب کابینت و دکوراسیون داخلی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محراب صادقپور :

✅ طراحی واجرای کابینت ودکوراسیون داخلی

✅ کمد دیواری وتمام سازه های ام دی اف

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرج،گوهردشت بلوار بیهقی روبروی شهرداری منطقه ۷ برج امیر کبیر واحد ۲
🔸آدرس  دهقان ویلا دوم خیابان جهانبخش جنب کارواش کروت کارگاه کابینت سازی یونیک

دکوراسیون داخلی چیست ؟

دکوراسیون داخلی عبارت است از: “هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه”.دکوراسیون داخلی مانند هنرهای دیگر ، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای هر دوره ، دستخوش تغییر می‌شوند.

معماری داخلی در واقع همان خلق فضاست ، فضایی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را نیز داشته باشد. طراح با ترکیب اصول و ارکان تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی ، فضایی را ایجاد می‌کند که معرف هویت، نیاز، درک و خواسته‌های طرف مقابلش است.

چرا طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت دارد؟

طراحی دکوراسیون داخلی فقط برای زیبا جلوه دادن محیطی نیست.می تواند بر خلق و خو افراد آن محیط نیز تاثیر قابل توجهی بگذارد . استفاده از طرح های رنگی نشاط بخش ، ایده های متفکرانه در نور و فضا می تواند باعث ایجاد حس تفاوت و احساس آرامش کند .

طراحی دکوراسیون داخلی فقط و فقط محدود به منازل و ساختمان های مسکونی نیست ، طراحی دکوراسیون داخلی می تواند در مدارس و حتی بیمارستان ها نیز پیاده سازی شود .طراحی دکوراسیون داخلی در بیمارستان هم می تواند مثمر به ثمر باشد ، چون انسان هموراه زیبائی را دوست دارد . مثلا طراحی دکوراسیون داخلی می تواند در محیط های کاری و تجاری بسیار مثمر ثمر واقع شود، می تواند باعث افزایش اعتبار یک شرکت و همچنین افزایش روحیه کاری کارمندان آن شود . حال فرض کنید که یک رستوران که از طراحی دکوراسیون خوبی برخوردار باشد ، به صورت ناخودآگاه ، مشتریانی را وارد رستوران خواهد شد و غذاهای دلچسب نوش جان خواهند کرد ، یعنی جذب مشتریان جدید ، بدون آشنایی قبلی، فقط با دکوراسیون خلاقانه ، زیبا و هدفمند.

مزایای دکوراسیون داخلی

٭ یکی از مزایای طراحی داخلی استفاده از بهترين چيدمان برای أشياء منزل است .

٭ مسلماً چیدمان های مختلف فضاهای مختلفی را شكل ميدهد و اشغال ميكنند و هنر يك طراح داخلی در اشغال كمترين فضا هنگام چيدمان وسايل منزل است . اما صرفاً استفاده ی بهينه از فضا وظيفه ی يك طراح نيست ، وظيفه ی بعدی كه بسيار مهم تر هم ميباشد زيبايی منزل است.

٭ اهميت زيبايی منزل و چشم نواز بودنش بسيار بالاست به دليل افراد ساكن كه برای مدت طولانی بارها دكوراسيون مورد نظر را خواهند ديد . اما دليل بعدی كه بسيار مهم تر است ، تأثيرات مختلف بر روح و روان اعضای خانواده است .

٭ امروزه علم روانشناسی موارد بسیار جالبی را برای افزايش نشاط و شادابي اعضای خانواده ، موثر ميداند كه نوع طراحی داخلی يكی از اين موارد است .

٭ جدا از فضای خانه ، معماری داخلی محيط كاری هم بسيار حائز اهميت است ، زيرا ارتباط مستقيمی با بهره وري كاركنان مجموعه ی مورد نظر دارد .

٭ یک طراحی خوب منجر به داشتن دكوراسيون زيبا و كاربردی و متناسب با محيط مورد نظر خواهد شد كه همواره آرامش روح و لذت مداوم افراد بيننده و بالاترین بازدهی کاری رو به ارمغان می آورد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران