خدمات گچ کاری و سفید کاری و ابزار نورمخفی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی خدمات گچ کاری و سفید کاری و ابزار نورمخفی در رشت

🔴 مهدی رضایی

🔹 مهدی رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات گچ کاری و سفید کاری و ابزار نورمخفی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی رضایی :

✅ گچ کاری و سفید کاری، ابزار نورمخفی

✅ پذیرش کارهای سفید کاری گچ خاک ابزار

✅ نورمخفی هالوژن لکه گیری آپارتمان و ویلایی

✅ در استان گیلان رشت و اطراف رشت

✅ با سابقه بالا و قیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس رشت

 

نور مخفی چیست ؟

نور مخفی یک تکنیک متفاوتی در دنیای نورپردازی به حساب می آید. در تکنیک نور مخفی یا cove light منبع نور از دید مستقیم ناظر خارج می شود، به همین دلیل به آن نور مخفی می گوییم.

در نورپردازی برای خلق هر تکنیک نیاز به منبع نور داریم. در تکنیک cove light معمولا از استریپ لایت، strip light، به عنوان منبع نور استفاده می شود که در بازار به آن ریسه، ریسه ال ای دی، ریسه شلنگی، ریسه نواری یا ریسه نور مخفی می گویند.

نکته: بهتر است از عبارت استریپ لایت برای بیان منبع نور تکنیک COVE LIGHT استفاده کنیم اما در این مقاله به علت مانوس تر بودن عبارت ریسه ال ای دی، از آن استفاده شده است.

با تکنیک cove light می توان لایه های نور مختلفی را خلق کرد. لایه هایی مثل نور عمومی، نور تاکیدی، نور وظیفه ای و حتی نور تزیینی.

ابزار نورمخفی

به دلیل انعطاف پذیری بالا، پرکاربردترین ابزار نور مخفی، استریپ لایت یا ریسه ال ای دی است.

ریسه ال ای دی در واقع از یک نوار باریک انعطاف پذیر به همراه تعدادی چیپ ال ای دی و سایر قطعات الکترونیکی تشکیل شده است.

چیپ های ال ای دی استفاده شده در ریسه ال ای دی معمولا از خانواده SMD ها هستند اما ریسه ال ای دی COB نیز به تازگی تولید و روانه بازار شده است.

ریسه ال ای دی بسته به نوع کاربرد می تواند دارای غلاف سیلیکونی برای افزایش حفاظت نفوذ باشد یا می تواند بدون غلاف سیلیکونی باشد.

ریسه ال ای دی که به غلاف سیلیکونی مجهز است می تواند برای محیط هایی که احتمال نفوذ گرد و غبار و آب وجود دارد بسیار مناسب باشد.

ریسه ال ای دی بدون غلاف سیلیکونی برای محیط های داخلی مناسب تر است.

اگر از ریسه ال ای دی دارای غلاف سیلیکونی در محیط های داخلی استفاده شود، به دلیل اینکه گردش هوا و تبادل حرارتی در این فضاها نسبت به محیط خارجی کمتر است عمر آن به شدت کاهش می یابد، زیرا منابع ال ای دی، منابعی سرما دوست هستند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران