بهترین مرکز جوشکاری و رابیتس کاری در بروجرد

در لرستان ، بروجرد

معرفی بهترین مرکز جوشکاری و رابیتس کاری در بروجرد

🔴 فرهاد معظمی گودرزی

🔹 فرهاد معظمی گودرزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری و رابیتس کاری در بروجرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد معظمی گودرزی :

✅ جوشکاری درب وپنجره سیار و ثابت

✅ انواع رابیس کاری نورمخفی دورسالن گل سقفی آرک آشپزخانه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۶۶۸۵۹۶۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۸۵۵۵۰۷۲

🔸 آدرس  بروجرد خیابان چمران روبروی بنیادمسکن پلاک۱۶۶ جوشکاری فرهاد

 

رابیتس چیست؟

رابیتس یا راویز ( به انگلیسی: METAL LATH) توری مشبک فلزی گالوانیزه است که اغلب در مصارف ساختمانی کاربرد دارد. چشمه های الماسی شکل رابیتس و ستون های آن، به عنوان ماده ای ایده آل برای گچ کاری سقف تبدیل شده اند و همین مورد تقاضا برای خرید رابیتس را بسیار بالا برده است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از انواع توری با ما همراه باشید.

به این توری به هنگام ساخت توسط دستگاه های مخصوص نیرو های کششی عرضی وارد میشود تا چشمه های لوزی شکل آن مانند توری لوزی شکل بگیرند.

رابیتس کاری چیست؟
رابیتس بندی یا رابیتس کاری به عملی گفته میشود که با استفاده از توری رابیتس به اجرای سقف کاذب میپردازیم. در رابیتس کاری اجرای دو نکته میتواند به تسریع مراحل کمک کند. این نکات عبارتند از:

اگر پیش از این رابیتس بندی کرده باشید، میدانید که تناسب وزن رابیتس و سقف کاذب تا چه میزان مهم است. حتما این نکته را در نظر بگیرید که ترجیحا از رابیتس های سبک وزن استفاده کنید.
مراحل رابیتس کاری چیست؟
اجرای رابیتس کاری به معنای ایجاد سقف های کاذب محکم و در عین حال سبک وزن است که در هنگام زلزله هایی با ریشتر های بالا، حدالامکان به ساکنین ساختمان صدمه جبران ناپذیر وارد نشود.

مرحله اول اجرای رابیتس سقف، مربوط به حصارکشی سقف توسط میلگرد 10 ساده میباشد که مکان دقیق نصب رابیتس را مشخص میکند. در مرحله بعد باید رابیتس استاندارد خریداری شده را روی کلاف بندی های اجرا شده، نصب کنیم. در مرحله آخر هم گچ کار حرفه ای با توجه به طرح از پیش زده شده، به گچ کاری و نصب آن روی رابیتس می پردازد.

مزایای رابیتس
استحکام منطقی در مقایسه با وزن سبک نسبت به بسیاری از توری ها حتی توری مرغی
مناسب برای کارهای تزئینی مانند ساخت آثار هنری
به دلیل اینکه به نور، گرما و هوا اجازه عبور میدهد، اما جلوی عبور اجسام بزرگتر را میگیرد، کاربرد های گوناگونی برای آن ایجاد میکند.
مقاومت و دوام بالا به سبب گالوانیزه کردن توری
تحمل وزن زیاد در ابعاد مشخص
نصب و راه اندازی آسان نسبت به صنایع مفتولی مشابه مانند توری گابیون

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران