ارائه خدمات آجر چینی در کرمان – سیرجان

در کرمان ، سیرجان

معرفی ارائه خدمات آجر چینی در کرمان – سیرجان

🔴 سعیدشاهی

🔹 سعیدشاهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آجر چینی در کرمان – سیرجان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعیدشاهی :

✅ اجرای آجر نمای ۱۰ سوراخه بازدید در حین انجام کار

✅ بتن لیسه ای کف

✅ با نیروی کاملا حرفه ای وقیمت مناسب

و….

 

 

🔸 شماره تماس 09027596315

🔸آدرس کرمان – سیرجان

ویژگی های آجر چینی

 

پیوند در دیوارهای آجری (آجرچینی)

منظور از پیوند در دیوارهای آجری این است که درز بین آجرها (فاصله آجرها) در ارتفاع دیوار بصورت یک درمیان در یک راستا قرار گیرند. نوع آرایش های پیوندی برای دیوارهایی که بارهای سنگینی را تحمل می کنند، امری اساسی است که می تواند تا حد امکان از تخریب دیوار جلوگیری کند.

انواع آجرچینی
انواع دیوار از نظر ضخامت

دیوار ها از نظر ضخامت تقریبی، به 4 دسته تقسیم می شوند که در شکل نشان داده شده است.

آجرچینی که به دیوار تبدیل می‌شود از حیطه قطر به دیوارهای ۳۰،۲۲،۱۰/۵ سانتی و یا حتی بیشتر تقسیم‌بندی می‌شوند. به دیوارهای ۵/۱۰ سانتیمتری دیوارهای جداکننده تقسیم می‌گویند که در مقابل فشار مقاومت لازم را ندارند و دیوارهای ۲۲ سانتی را دیوار نیمه باربر و دیوارهای ۳۰ سانتی و بیشتر را دیوارهای باربر نام گذاری نموده‌اند. جهت پیوند دیوارهای طویل و ادامه آن لاریز و لابند را مورد استفاده قرار می‌دهند.

آجرچینی راسته نما

آجرها در این نوع آجرچینی به شکل راسته نما روی هم قرار می‌گیرند. قطر دیوار ۱۱/۵ سانت است و به‌منظور اینکه بندهای عمودی روی‌هم نیایند و دیوار از پیوند محکمی برخوردار باشد، در ابتدا و انتهای کار، دو نیمه آجر به کار می‌بریم و اتصال مورد کاربرد در دیوارهای ۱۱/۵ سانتی تنها پیوند راسته نما محسوب می‌شود.

 

قطر دیوارهای راسته نما، ۱۱ سانت و غیرباربر و تنها به‌منظور جدا نمودن فضاها و یا به‌عنوان دیوار محافظ عایق کاری کاربرد دارد و اگر جنس آجر سفال سوراخ دار باشد، در امر نماسازی روی دیوارهایی که با آجر فشاری بنا شده است، یک دیوار ده سانتی به‌عنوان نما ساخته می‌شود که حمال و باربر نمی‌باشد.

آجرچینی کله نما

در این مورد تنها بخش سر آجرها پس از آجرکاری در نمای دیوار ظاهر می‌شود و هریک از آجرها به‌اندازه نصف سر نما با آجرهای تحتانی یا فوقانی خود پیوند دارد. در این روش آجرچینی پیوند مناسبی صورت می‌گیرد و از نظر پیاده سازی از دیگر روش‌های دیوارچینی ساده‌تر می‌باشد اما به دلیل نمای یکسان، در اکثر اوقات در دیوارهای درونی که پوشش دیگری بر روی آن انجام می‌شود استفاده می‌شود و قطر این آجرچینی ۲۲ سانت است. این دیوارچینی در تصاویر زیر نمایان است.

انواع آجرچینی

دیوارهای سرنما به هیچ عنوان جزئی از دیوارهای باربر محسوب نمی‌شوند و قطر این دیوارها ۲۲ سانتیمتر می‌باشد. این دیوارها را می‌توانیم بصورت کله و راسته هم بسازیم. به‌منظور منفک نمودن در فضای داخل از این نوع دیوارها استفاده می‌شود که در برخی شرایط که در آن فشار کم است کاربرد دارند و حد وسطی برای دیوارهای باربر و حامل به‌حساب می‌آیند.
کله و راسته

به منظور اتصال کله و راسته می‌توان از آجر کامل یا سه قد استفاده نمود که در آن رج‌های آجر به شکل کله و راسته پشت سرهم پیاده سازی می‌شوند. اگر قصد پیاده سازی ردیف بعدی را داریم به‌منظور قرار نگرفتن اتصال‌های عمودی روی یکدیگر، از آجر سه قد استفاده می‌شود. این اتصال‌ها و پیوندها در بیشتر موارد به‌منظور راحتی اجرا و ساختن پیوند به کار برده می‌شوند. اگر می‌خواهید کاربرد آجر سه قد را در دو سمت کار مشاهده نمایید تصویر زیر بسیار گویا می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران